Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Brakujący wężyk od turbiny

ODPOWIEDZ
radziu1410
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 mar 2016, 22:16

[B4 1.9 1Z] Brakujący wężyk od turbiny

Post autor: radziu1410 » 20 maja 2016, 22:18

Witam ! Ostatnio grzebałem przy moim klekocie pod maską i zauważyłem, że w turbinie jest jakieś wyjście. Szukałem pod maską, nigdzie nie brakuje żadnego przewodu. Szukałem w internecie schematów, ale żaden tego konkretnego nie uwzględnia. Autko normalnie jeździ i przyśpiesza. Czy ktoś może wie czego tam brakuje i dokąd powinien być poprowadzony wężyk, jeśli w ogóle ma tam być ?

Obrazek
Obrazek

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 maja 2016, 22:50

radziu1410 pisze: Ostatnio grzebałem przy moim klekocie pod maską i zauważyłem, że w turbinie jest jakieś wyjście. Szukałem pod maską, nigdzie nie brakuje żadnego przewodu. Szukałem w internecie schematów, ale żaden tego konkretnego nie uwzględnia.
Wężyk z miejsca na foto ,czyli z wyjscia turbiny,normalnie idzie do n75 ...bez podpiętego tego weżyka ,turbina będzie ładować na max ,czyli przy zdrowej turbinie 1,5 -1,6 bara ...podstawowa wiedza ,kazdego użytkownika Tdi ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 maja 2016, 23:16

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

radziu1410
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 mar 2016, 22:16

Post autor: radziu1410 » 21 maja 2016, 08:31

Czyli jednak muszę zmienić mechanika, bo on sądził że nic nie brakuje... Twierdził że ogarnia TDI, a tu tak błachostka faktycznie. Ja sugerowałem się tym, że pod N75 mam wszystko podłączone :/ Teraz muszę sprawdzić gdzie dokładnie, czy czasem jakieś węże nie są pozamieniane. Dzięki wielki Munior i Krzysiek84 okok

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 maja 2016, 15:24

radziu1410 pisze:Czyli jednak muszę zmienić mechanika, bo on sądził że nic nie brakuje... Twierdził że ogarnia TDI
Zrób mu podstawowy test na "ogarnianie tdi " ...powiedz że ci ''odcina przy 120km/h i trzeba zrobić logi programem diagnostycznym ,gdzie bedzie widać doładowanie podczas jazdy i i wskazania z przepływomierza ...oczywiscie ty jedziesz a on obok robi logi i zapisuje ....jak zrobi to znaczy że jednak ogarnia cwaniak_ jak bedzie się wykręcał ,to zapomnij że znajdzie choćby banalne przyczyny niedomagań osprzętu w tym aucie ...do których należy np.przeładowanie i związana z nim "odcinka "
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, 15:34 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.

radziu1410
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 mar 2016, 22:16

Post autor: radziu1410 » 21 maja 2016, 15:28

A najlepsze jest to, że teraz to dłubię i ten wężyk który miał iść do turbo, był pod EGR'em :D I teraz pytanko, gdzie mam podłączyć ten wężyk od EGR, czy będzie jakiś problem jak go nie podczepię ? A tego mechaniczka i tak jeszcze załatwię cwaniak_

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 maja 2016, 15:32

Zostaw EGR i jego wężyki w spokoju,ten wynalazek nieczemu dobremu nie służy ..najlepiej zaślep od razu węzyk zasialacy EGR w podciśnienie i załóż zaslepkę w odpowiednim miejscu .Zajmij się n75 i jego wężykami ...Krzysiu zapodał ci pięknę fotki ,na których widać elegancko jak jest podłączony

radziu1410
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 mar 2016, 22:16

Post autor: radziu1410 » 21 maja 2016, 15:33

Tak tak turbo mam ogarnięte, dzięki wam ! oklasky Tyle że nie wiem co z tym jednym wężykiem od EGR, bo mi pozostał. Zaślepić tylko i wyłącznie jego, czy jeszcze coś odłączyć ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 maja 2016, 15:41

radziu1410 pisze: Tyle że nie wiem co z tym jednym wężykiem, bo mi pozostał. Zaślepić tylko i wyłącznie jego, czy jeszcze coś odłączyć ?
Podłacz ten węzyk obojetnie gdzie do zaworu i odłącz zasilanie w podcisnienie dla EGR ,które idzie w stronę filtra paliwa ,cienkim 5mm czarnym przewodem z tworzywa od weżyka przy serwo

radziu1410
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 mar 2016, 22:16

Post autor: radziu1410 » 21 maja 2016, 15:54

Zrobiłem tak, że przewód który szedł z N18 do tego kolanka z EGR (zielony do zielonego), wpiąłem do gruszki EGR(czerwony). Może być czy coś źle zrozumiałem ?
PS. Daję foto dla lepszego porozumienia :D I teraz to wyjście, na tym kolanku tylko zaślepić teraz ?

Obrazek

EDIT : Wszystko gotowe, wężyk EGR zaślepiony i wężyk od podciśnienia przy serwo też. Teraz jadąc na wysokich obrotach, turbo w końcu nie syczy :D A

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl