[B4 1.9 1Z] Brakujący wężyk od turbiny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 04 mar 2016, 22:16
[B4 1.9 1Z] Brakujący wężyk od turbiny
Witam ! Ostatnio grzebałem przy moim klekocie pod maską i zauważyłem, że w turbinie jest jakieś wyjście. Szukałem pod maską, nigdzie nie brakuje żadnego przewodu. Szukałem w internecie schematów, ale żaden tego konkretnego nie uwzględnia. Autko normalnie jeździ i przyśpiesza. Czy ktoś może wie czego tam brakuje i dokąd powinien być poprowadzony wężyk, jeśli w ogóle ma tam być ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wężyk z miejsca na foto ,czyli z wyjscia turbiny,normalnie idzie do n75 ...bez podpiętego tego weżyka ,turbina będzie ładować na max ,czyli przy zdrowej turbinie 1,5 -1,6 bara ...podstawowa wiedza ,kazdego użytkownika Tdiradziu1410 pisze: Ostatnio grzebałem przy moim klekocie pod maską i zauważyłem, że w turbinie jest jakieś wyjście. Szukałem pod maską, nigdzie nie brakuje żadnego przewodu. Szukałem w internecie schematów, ale żaden tego konkretnego nie uwzględnia.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 04 mar 2016, 22:16
Czyli jednak muszę zmienić mechanika, bo on sądził że nic nie brakuje... Twierdził że ogarnia TDI, a tu tak błachostka faktycznie. Ja sugerowałem się tym, że pod N75 mam wszystko podłączone Teraz muszę sprawdzić gdzie dokładnie, czy czasem jakieś węże nie są pozamieniane. Dzięki wielki Munior i Krzysiek84
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zrób mu podstawowy test na "ogarnianie tdi " ...powiedz że ci ''odcina przy 120km/h i trzeba zrobić logi programem diagnostycznym ,gdzie bedzie widać doładowanie podczas jazdy i i wskazania z przepływomierza ...oczywiscie ty jedziesz a on obok robi logi i zapisuje ....jak zrobi to znaczy że jednak ogarnia jak bedzie się wykręcał ,to zapomnij że znajdzie choćby banalne przyczyny niedomagań osprzętu w tym aucie ...do których należy np.przeładowanie i związana z nim "odcinka "radziu1410 pisze:Czyli jednak muszę zmienić mechanika, bo on sądził że nic nie brakuje... Twierdził że ogarnia TDI
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, 15:34 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 04 mar 2016, 22:16
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 04 mar 2016, 22:16
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Podłacz ten węzyk obojetnie gdzie do zaworu i odłącz zasilanie w podcisnienie dla EGR ,które idzie w stronę filtra paliwa ,cienkim 5mm czarnym przewodem z tworzywa od weżyka przy serworadziu1410 pisze: Tyle że nie wiem co z tym jednym wężykiem, bo mi pozostał. Zaślepić tylko i wyłącznie jego, czy jeszcze coś odłączyć ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 04 mar 2016, 22:16
Zrobiłem tak, że przewód który szedł z N18 do tego kolanka z EGR (zielony do zielonego), wpiąłem do gruszki EGR(czerwony). Może być czy coś źle zrozumiałem ?
PS. Daję foto dla lepszego porozumienia I teraz to wyjście, na tym kolanku tylko zaślepić teraz ?
EDIT : Wszystko gotowe, wężyk EGR zaślepiony i wężyk od podciśnienia przy serwo też. Teraz jadąc na wysokich obrotach, turbo w końcu nie syczy A
PS. Daję foto dla lepszego porozumienia I teraz to wyjście, na tym kolanku tylko zaślepić teraz ?
EDIT : Wszystko gotowe, wężyk EGR zaślepiony i wężyk od podciśnienia przy serwo też. Teraz jadąc na wysokich obrotach, turbo w końcu nie syczy A