To i tak długo, ja wywaliłem swoje czerwone valteki po miesiącu Jeśli gazownik powiedział Ci, że są najlepsze z najtańszych to po prostu go zmień. ABK potrzebuje szybkich wtryskiwaczy, dużo lepszym wyborem byłyby OMVL Reg Fast które do drogich nie należąPieterB pisze: valteki to kibel każdy znający się choć ciut Ci to powie
Ja miałem i wywaliłem po pół roku użytkowania o ile można nazwać to użytkowaniem
Czerwona dama ,skompletowane wyposażenie oraz boczki ;-)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
- Lokalizacja: Chełm
Na mieszalnikowej 14 miasto i ok 11/12 po wsiach bo trasa tego sie nie nazwie ,teraz na sekwencji miasto ok 20 ,trasa 14,5 ale wtryski padnięte ,jak w końcu będą założone nowe to napisze póki co czekam na nie ponad tydzień. .Astronis96 pisze:Ile Ci to spali LPG na 100km, min/max?
[ Dodano: 2016-07-04, 16:14 ]
Dzisiaj doszły mi naklejki i odrazu zabrałem się do roboty i cyklem kilka foto
Początkowo nie miałem pomysłu jak złapać wymiar żeby po drugiej stronie przykleić należycie
Ostatecznie patrzyłem sobie umiejscowienie naklejki nad nią nakleilem pasek taśmy malarskiej a na drugie dźwi łapałem wysokość od listwy dzwiowej a odległość od błotnika wymiar złapałem od taśmy pionowej do końca dźwi ,oczyścilem i przykleilem efekt oceńcie sami
No i efekt końcowy
[ Dodano: 2016-07-04, 16:27 ]
Na dzisiaj to nie koniec czeka mnie jeszcze próba ustawienia zapłonu I rozrządu bo mechanik zrobił wszystko na odpie***l. ... i mam jeszcze do ogarnięcia temat dlaczego auto podczas jazdy jak wrzucam na luz lub przytrzymam na sprzeglo spada z obrotami do minimum lub nawet gaśnie co mnie irytuje .. obstawiam przepływomierz ,jak bedzie temat załatwiony to napisze ;-(
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
tak to już jest z mechanikamiJankes1614 pisze:czeka mnie jeszcze próba ustawienia zapłonu I rozrządu bo mechanik zrobił wszystko na odpie***l
może, ale niekoniecznie.Jankes1614 pisze:i mam jeszcze do ogarnięcia temat dlaczego auto podczas jazdy jak wrzucam na luz lub przytrzymam na sprzeglo spada z obrotami do minimum lub nawet gaśnie co mnie irytuje .. obstawiam przepływomierz
Przed wymianą rozrządu też tak było?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
- Lokalizacja: Chełm
Rozrząd ustawiony ,zapłon tez z pomocą złotej rączki ojca bo inaczej to kaplica ,przepływomierz wyczyszczony, przepustnice tez liznelem ale bez wykrecenia ile dosiegnelem ,skutki hmm silnik zdecydowanie równiej pracuje miodzio , wczoraj byłem pewny ze bedzie dobrze nie działo się nic zrobiłem ok 50km ,a dopiero co wracałem do domu to na drogę ok 30 km gdzie co chwila wyrzucalem na luz w czasie jazdy może ze 2 razy zafalowal na obrotach ale jest zdecydowanie lepiej ,a może dodatkową wina leży w tym ze dostaje za duża dawkę paliwa ? Może sonda lambda ? A i co do wtryskow lpg gazownik soe nic nie odzywa od tak długiego czasu ,jadę dzisiaj do innego ,możesz polecić jakieś konkretne wtryski tak maks do hmm 300zlPieterB pisze:tak to już jest z mechanikamiJankes1614 pisze:czeka mnie jeszcze próba ustawienia zapłonu I rozrządu bo mechanik zrobił wszystko na odpie***lmoże, ale niekoniecznie.Jankes1614 pisze:i mam jeszcze do ogarnięcia temat dlaczego auto podczas jazdy jak wrzucam na luz lub przytrzymam na sprzeglo spada z obrotami do minimum lub nawet gaśnie co mnie irytuje .. obstawiam przepływomierz
Przed wymianą rozrządu też tak było?
[ Dodano: 2016-07-05, 09:27 ]
PS przed zrobieniem silnika było wszystko idealnie ,odebrałem auto jeżdżące tylko na benzynie (na lpg te obroty non stop skakały od minimum lub nawet właśnie zaśnięca do 1600 obr nawet ,teraz gazownik przełożył gaz i wyregulowal było w miarę ok ,ale właśnie w oststnio czasie tak wariowac zaczą
[ Dodano: 2016-07-05, 10:35 ]
Właśnie wróciłem od innego gazownika pojechałem swoją Adelą, popatrzył i powiedział ze wszystkie abk gazuje na wtryskach "bfc" w internecie pogrzebałem i zdaje się że to jest to "AC-W01-BFC-4-cylindry " gazownik zrobi to od reki w piątek a koszt wycenił na 350zl za wtryski , kalibracje po prostu wszystko w tej cenie razem i coś gadał o nowych mapach na te wtryski ,jakieś opinie o nich ?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
zgodne z procedurą dla abk?Jankes1614 pisze:zapłon tez z pomocą złotej rączki ojca
dają radę, sam je posiadam zresztą pisałem w poscie wyżejJankes1614 pisze:,jakieś opinie o nich ?
może być sporo rzeczy najlepiej udać się na kompaJankes1614 pisze:a może dodatkową wina leży w tym ze dostaje za duża dawkę paliwa ? Może sonda lambda ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
- Lokalizacja: Chełm
Najlepiej by było ,w piątek mam wolne i jadę do gazownika ostatecznie zamknąć temat wtryskow potem mogę odwiedzić elektronika i oby to był już koniec wydatkówPieterB pisze:zgodne z procedurą dla abk?Jankes1614 pisze:zapłon tez z pomocą złotej rączki ojca
Niestety bardziej intuicyjnie ,ojciec fanatyk TDI ,na benzynę to się pieni hehe ale i słabo się zna ;-/dają radę, sam je posiadam zresztą pisałem w poscie wyżejJankes1614 pisze:,jakieś opinie o nich ?
Tak było pisane dziękujęmoże być sporo rzeczy najlepiej udać się na kompaJankes1614 pisze:a może dodatkową wina leży w tym ze dostaje za duża dawkę paliwa ? Może sonda lambda ?
Dzisiaj wymieniłem (z pomocą ojca naturalnie) termostat mimo że stary nadawał się tylko do śmieci był cały czas otwarty ,teraz i tak nie dobija do 90st. Ale to już muszę szukać przyczyny w czujniku bądź tak samo jak w dziadka b4 tdi zegarach
[ Dodano: 2016-07-14, 16:47 ]
Nowe wtryski BFC :
Po wymianie wtryskow auto na 100 km w cyklu 100% miasto spalilo 14.50 litra zmiana biegów zakres 2,500/3000obr kilka razy mocniej gaz docisniety wiec obiecane przez gazownika magiczne 12 litrów po zmianie wtryskow są niemożliwe
Jakie spalanie mają wasze abk ? W podobnym trybie ?
Przypomnę lpg to strownik stag 300-4 ,a wtryski bfc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
- Lokalizacja: Chełm
Odcinki hmm najpierw praktycznie ze 40 km na raz jeździłem sobie po mieście ,potem trochę do pracy ok 3 km ,a i sporo to podjazd na miasto itd ,trochę się pokręcic ale krótke odcinkiPieterB pisze:temat o spalaniu jest możesz luknąć tam ale obawiam się że spalanie w mieście 12 l lpg to tylko życzenieJankes1614 pisze:Jakie spalanie mają wasze abk ? W podobnym trybie ?
jakie odcinki pokonujesz?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
to ciężko będzie zejść do tych 12lJankes1614 pisze:Odcinki hmm najpierw praktycznie ze 40 km na raz jeździłem sobie po mieście ,potem trochę do pracy ok 3 km ,a i sporo to podjazd na miasto itd ,trochę się pokręcic ale krótke odcinkiPieterB pisze:temat o spalaniu jest możesz luknąć tam ale obawiam się że spalanie w mieście 12 l lpg to tylko życzenierJankes1614 pisze:Jakie spalanie mają wasze abk ? W podobnym trybie ?
jakie odcinki pokonujesz?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
- Lokalizacja: Chełm
Mimo wszystko trochę mnie uspokoiłeś, ciągle myślałem gdzie jeszcze szukać przyczyny i czy sie nic nie stanie ,wcześniej poprzedni gazownik po przekladce lpg ustawił ciśnienie ok 1.5 i zaczęły się zawory odzywaćPieterB pisze:to ciężko będzie zejść do tych 12lJankes1614 pisze:Odcinki hmm najpierw praktycznie ze 40 km na raz jeździłem sobie po mieście ,potem trochę do pracy ok 3 km ,a i sporo to podjazd na miasto itd ,trochę się pokręcic ale krótke odcinkiPieterB pisze: temat o spalaniu jest możesz luknąć tam ale obawiam się że spalanie w mieście 12 l lpg to tylko życzenier
jakie odcinki pokonujesz?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Jankes1614, sprawdzę spalanie u siebie bo akurat teraz jeżdżę po mieście jak sobie zatankuje do pełna. Ale wiem że mój na trasie bo tak do tej pory latałem spala 9-10 zależy od stylu jazdy. Także jak widzisz 12 w mieście to była by rewelka. Trzeba pamiętać że konstrukcja silnika nie jest najmłodsza ale za to baaardzo wytrzymała
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
- Lokalizacja: Chełm
A no 12 litrów było by super ale przy cenie LPG w chelmie na Orlen 1.51 to robie za 22 zł 100km a autko komfortowe wody wymagać niewiadomo czego nie można a i tak nie jest drogo bardziej boje się spalania w zimie ale damy rade ,jak sprawdzisz spalanie to będę wdzięczny za infoPieterB pisze:Jankes1614, sprawdzę spalanie u siebie bo akurat teraz jeżdżę po mieście jak sobie zatankuje do pełna. Ale wiem że mój na trasie bo tak do tej pory latałem spala 9-10 zależy od stylu jazdy. Także jak widzisz 12 w mieście to była by rewelka. Trzeba pamiętać że konstrukcja silnika nie jest najmłodsza ale za to baaardzo wytrzymała
[ Dodano: 2016-08-01, 08:24 ]
Tydzień temu auto przeszło polerke nie mechaniczna a zwykła ręczna ,bardzo mnie cieszy bo po tygodniu i 3 myciach i kilku deszczach póki co bardzo ładnie się trzyma Nic się nie różni jak chodzi o odcienie elementów po polerce ,kilka foto :
Na dzień dzisiejszy zamówione są juz kierunkowskazy dymione oryginalnie depo ,jak przyjdą to odrazu maluje w środku lampy przednie chodzi mi o ramki dookoła i być może lekka folia cały klosz sciemnie ale taka delikatna jak juz ,pomaluje odrazu tez obramowke grilla na czarno ,a OOOO zostanie jak jest
Przyznam ,że w planie mam zmieniać zderzak z przodu na taki jak w wersji v6 ,ale ceny zderzaków 80tek to jakiś chory żart. .. od 300zl zderzak + halogeny + malowanie O.o
Nie ma czegoś takiego jak zderzak v6 zmieniasz tylko listwy z wersji v6 własnie z miejscem na kierunek i halogen,kierunkowskazy przekładasz kabelek z oprawką na dół ,a halogeny no cóż trzeba robić instalacje i przyciski w środku zamontować także szukaj listw powodzenia.
link do aukcji
http://allegro.pl/audi-80-b4-v6-listwa- ... 03813.html
link do aukcji
http://allegro.pl/audi-80-b4-v6-listwa- ... 03813.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
- Lokalizacja: Chełm
Potrzebuje całego zderzaka bo mój jest w opłakanym stanie połamany ,ponitowany i na samym dole cofniety i jakoś pod skosem idzie ;-/ stąd decyzja żeby kupić cały nowy zderzakPrzemas80 pisze:Nie ma czegoś takiego jak zderzak v6 zmieniasz tylko listwy z wersji v6 własnie z miejscem na kierunek i halogen,kierunkowskazy przekładasz kabelek z oprawką na dół ,a halogeny no cóż trzeba robić instalacje i przyciski w środku zamontować także szukaj listw powodzenia.
link do aukcji
http://allegro.pl/audi-80-b4-v6-listwa- ... 03813.html
Tu masz foto :
Dzisiaj dotarły do mnie kierunkowskazy ,wszystko jest ok
Kierunkowskazy plus przesyłka kosztowały 78zl wiec uważam ze warto
Do halogenow mam instalacje i listwę ,moja audiczka miała je fabrycznie ,ale w styczniu poprzedni właściciel miał zderzenie z sarna ,samochód naprawił w miarę ok ,ale założył połamany zderzak ze szrotu i tak jest do dzisiaj . A co do listw v6 to się zastanawiam czy jest sens kupować bo potrzebne by były lampy zespolaki ,a ich równowartość wolę zainwestować chociażby w boczki tapicerki z polifta plus elektryka szyb prawdopodobnie pozostanę póki co jedynie przy zderzaku ze zwykłymi halogenami .
Mniej więcej tak wygląda listwa w środku ,po przekladce lpg się zmieniło ,ostatnie miejsce jest puste ,bo gazownik nowy przełącznik lpg do nie zniszczonego "guziczka"przymocowal ,a pod włącznikiem halogenow podłączone jest jakoś radio ,to nim sie włącza i wyłącza radio wiem trochę to dziwne ale cóż Janusz elektryki się opiekował wcześniej ta Adelą