Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Czerwona dama ,skompletowane wyposażenie oraz boczki ;-)

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
bialas1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 01 kwie 2011, 17:03
Lokalizacja: Lublin

Post autor: bialas1 » 27 cze 2016, 20:06

PieterB pisze: valteki to kibel każdy znający się choć ciut Ci to powie
Ja miałem i wywaliłem po pół roku użytkowania o ile można nazwać to użytkowaniem
To i tak długo, ja wywaliłem swoje czerwone valteki po miesiącu :-D Jeśli gazownik powiedział Ci, że są najlepsze z najtańszych to po prostu go zmień. ABK potrzebuje szybkich wtryskiwaczy, dużo lepszym wyborem byłyby OMVL Reg Fast które do drogich nie należą ;-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 cze 2016, 20:51

bialas1, regi też miałem i bez rewelacji ale da się jeździć czego nie można powiedzieć o valtekach. Teraz mam ac W01 i to dopiero jest Oki

Jankes1614
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Jankes1614 » 04 lip 2016, 16:27

Astronis96 pisze:Ile Ci to spali LPG na 100km, min/max?
Na mieszalnikowej 14 miasto i ok 11/12 po wsiach bo trasa tego sie nie nazwie ,teraz na sekwencji miasto ok 20 ,trasa 14,5 ale wtryski padnięte ,jak w końcu będą założone nowe to napisze póki co czekam na nie ponad tydzień. .

[ Dodano: 2016-07-04, 16:14 ]
Dzisiaj doszły mi naklejki i odrazu zabrałem się do roboty i cyklem kilka foto ;-)
Początkowo nie miałem pomysłu jak złapać wymiar żeby po drugiej stronie przykleić należycie ;-)
Ostatecznie patrzyłem sobie umiejscowienie naklejki nad nią nakleilem pasek taśmy malarskiej a na drugie dźwi łapałem wysokość od listwy dzwiowej a odległość od błotnika wymiar złapałem od taśmy pionowej do końca dźwi ,oczyścilem i przykleilem efekt oceńcie sami ;-) piwoa80
Obrazek


Obrazek

Obrazek

No i efekt końcowy ;-)

Obrazek

[ Dodano: 2016-07-04, 16:27 ]
Na dzisiaj to nie koniec czeka mnie jeszcze próba ustawienia zapłonu I rozrządu bo mechanik zrobił wszystko na odpie***l. ... i mam jeszcze do ogarnięcia temat dlaczego auto podczas jazdy jak wrzucam na luz lub przytrzymam na sprzeglo spada z obrotami do minimum lub nawet gaśnie co mnie irytuje .. obstawiam przepływomierz ,jak bedzie temat załatwiony to napisze ;-(

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 lip 2016, 21:09

Jankes1614 pisze:czeka mnie jeszcze próba ustawienia zapłonu I rozrządu bo mechanik zrobił wszystko na odpie***l
tak to już jest z mechanikami
Jankes1614 pisze:i mam jeszcze do ogarnięcia temat dlaczego auto podczas jazdy jak wrzucam na luz lub przytrzymam na sprzeglo spada z obrotami do minimum lub nawet gaśnie co mnie irytuje .. obstawiam przepływomierz
może, ale niekoniecznie.
Przed wymianą rozrządu też tak było?

Jankes1614
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Jankes1614 » 05 lip 2016, 10:35

PieterB pisze:
Jankes1614 pisze:czeka mnie jeszcze próba ustawienia zapłonu I rozrządu bo mechanik zrobił wszystko na odpie***l
tak to już jest z mechanikami
Jankes1614 pisze:i mam jeszcze do ogarnięcia temat dlaczego auto podczas jazdy jak wrzucam na luz lub przytrzymam na sprzeglo spada z obrotami do minimum lub nawet gaśnie co mnie irytuje .. obstawiam przepływomierz
może, ale niekoniecznie.
Przed wymianą rozrządu też tak było?
Rozrząd ustawiony ,zapłon tez z pomocą złotej rączki ojca bo inaczej to kaplica ;-) ,przepływomierz wyczyszczony, przepustnice tez liznelem ale bez wykrecenia ile dosiegnelem ,skutki hmm silnik zdecydowanie równiej pracuje miodzio , wczoraj byłem pewny ze bedzie dobrze nie działo się nic zrobiłem ok 50km ,a dopiero co wracałem do domu to na drogę ok 30 km gdzie co chwila wyrzucalem na luz w czasie jazdy może ze 2 razy zafalowal na obrotach ale jest zdecydowanie lepiej ,a może dodatkową wina leży w tym ze dostaje za duża dawkę paliwa ? Może sonda lambda ? A i co do wtryskow lpg gazownik soe nic nie odzywa od tak długiego czasu ,jadę dzisiaj do innego ,możesz polecić jakieś konkretne wtryski tak maks do hmm 300zl

[ Dodano: 2016-07-05, 09:27 ]
PS przed zrobieniem silnika było wszystko idealnie ,odebrałem auto jeżdżące tylko na benzynie (na lpg te obroty non stop skakały od minimum lub nawet właśnie zaśnięca do 1600 obr nawet ,teraz gazownik przełożył gaz i wyregulowal było w miarę ok ,ale właśnie w oststnio czasie tak wariowac zaczą

[ Dodano: 2016-07-05, 10:35 ]
Właśnie wróciłem od innego gazownika pojechałem swoją Adelą, popatrzył i powiedział ze wszystkie abk gazuje na wtryskach "bfc" w internecie pogrzebałem i zdaje się że to jest to "AC-W01-BFC-4-cylindry " gazownik zrobi to od reki w piątek a koszt wycenił na 350zl za wtryski , kalibracje po prostu wszystko w tej cenie razem i coś gadał o nowych mapach na te wtryski ,jakieś opinie o nich ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 lip 2016, 19:28

Jankes1614 pisze:zapłon tez z pomocą złotej rączki ojca
zgodne z procedurą dla abk?
Jankes1614 pisze:,jakieś opinie o nich ?
dają radę, sam je posiadam zresztą pisałem w poscie wyżej ;-)
Jankes1614 pisze:a może dodatkową wina leży w tym ze dostaje za duża dawkę paliwa ? Może sonda lambda ?
może być sporo rzeczy najlepiej udać się na kompa

Jankes1614
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Jankes1614 » 14 lip 2016, 16:47

PieterB pisze:
Jankes1614 pisze:zapłon tez z pomocą złotej rączki ojca
zgodne z procedurą dla abk?

Niestety bardziej intuicyjnie ,ojciec fanatyk TDI ,na benzynę to się pieni hehe ale i słabo się zna ;-/
Jankes1614 pisze:,jakieś opinie o nich ?
dają radę, sam je posiadam zresztą pisałem w poscie wyżej ;-)
Tak było pisane ;-) dziękuję :-)
Jankes1614 pisze:a może dodatkową wina leży w tym ze dostaje za duża dawkę paliwa ? Może sonda lambda ?
może być sporo rzeczy najlepiej udać się na kompa
Najlepiej by było ,w piątek mam wolne i jadę do gazownika ostatecznie zamknąć temat wtryskow :-) potem mogę odwiedzić elektronika i oby to był już koniec wydatków ;-)

Dzisiaj wymieniłem (z pomocą ojca naturalnie) termostat ;-) mimo że stary nadawał się tylko do śmieci był cały czas otwarty ,teraz i tak nie dobija do 90st. Ale to już muszę szukać przyczyny w czujniku bądź tak samo jak w dziadka b4 tdi zegarach

[ Dodano: 2016-07-14, 16:47 ]
Nowe wtryski BFC :
Obrazek

Po wymianie wtryskow auto na 100 km w cyklu 100% miasto spalilo 14.50 litra zmiana biegów zakres 2,500/3000obr kilka razy mocniej gaz docisniety wiec obiecane przez gazownika magiczne 12 litrów po zmianie wtryskow są niemożliwe zly_
Jakie spalanie mają wasze abk ? W podobnym trybie ?
Przypomnę lpg to strownik stag 300-4 ,a wtryski bfc

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 lip 2016, 17:59

Jankes1614 pisze:Jakie spalanie mają wasze abk ? W podobnym trybie ?
temat o spalaniu jest możesz luknąć tam ale obawiam się że spalanie w mieście 12 l lpg to tylko życzenie
jakie odcinki pokonujesz?

Jankes1614
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Jankes1614 » 14 lip 2016, 20:14

PieterB pisze:
Jankes1614 pisze:Jakie spalanie mają wasze abk ? W podobnym trybie ?
temat o spalaniu jest możesz luknąć tam ale obawiam się że spalanie w mieście 12 l lpg to tylko życzenie
jakie odcinki pokonujesz?
Odcinki hmm najpierw praktycznie ze 40 km na raz jeździłem sobie po mieście ,potem trochę do pracy ok 3 km ,a i sporo to podjazd na miasto itd ,trochę się pokręcic ale krótke odcinki

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 lip 2016, 01:20

Jankes1614 pisze:
PieterB pisze:
Jankes1614 pisze:Jakie spalanie mają wasze abk ? W podobnym trybie ?
temat o spalaniu jest możesz luknąć tam ale obawiam się że spalanie w mieście 12 l lpg to tylko życzenier
jakie odcinki pokonujesz?
Odcinki hmm najpierw praktycznie ze 40 km na raz jeździłem sobie po mieście ,potem trochę do pracy ok 3 km ,a i sporo to podjazd na miasto itd ,trochę się pokręcic ale krótke odcinki
to ciężko będzie zejść do tych 12l

Jankes1614
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Jankes1614 » 15 lip 2016, 09:46

PieterB pisze:
Jankes1614 pisze:
PieterB pisze: temat o spalaniu jest możesz luknąć tam ale obawiam się że spalanie w mieście 12 l lpg to tylko życzenier
jakie odcinki pokonujesz?
Odcinki hmm najpierw praktycznie ze 40 km na raz jeździłem sobie po mieście ,potem trochę do pracy ok 3 km ,a i sporo to podjazd na miasto itd ,trochę się pokręcic ale krótke odcinki
to ciężko będzie zejść do tych 12l
Mimo wszystko trochę mnie uspokoiłeś, ciągle myślałem gdzie jeszcze szukać przyczyny i czy sie nic nie stanie ,wcześniej poprzedni gazownik po przekladce lpg ustawił ciśnienie ok 1.5 i zaczęły się zawory odzywać

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 lip 2016, 10:40

Jankes1614, sprawdzę spalanie u siebie bo akurat teraz jeżdżę po mieście jak sobie zatankuje do pełna. Ale wiem że mój na trasie bo tak do tej pory latałem spala 9-10 zależy od stylu jazdy. Także jak widzisz 12 w mieście to była by rewelka. Trzeba pamiętać że konstrukcja silnika nie jest najmłodsza ale za to baaardzo wytrzymała okok

Jankes1614
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Jankes1614 » 01 sie 2016, 08:24

PieterB pisze:Jankes1614, sprawdzę spalanie u siebie bo akurat teraz jeżdżę po mieście jak sobie zatankuje do pełna. Ale wiem że mój na trasie bo tak do tej pory latałem spala 9-10 zależy od stylu jazdy. Także jak widzisz 12 w mieście to była by rewelka. Trzeba pamiętać że konstrukcja silnika nie jest najmłodsza ale za to baaardzo wytrzymała okok
A no 12 litrów było by super ;-) ale przy cenie LPG w chelmie na Orlen 1.51 to robie za 22 zł 100km a autko komfortowe wody wymagać niewiadomo czego nie można a i tak nie jest drogo ;-) bardziej boje się spalania w zimie :-/ ale damy rade ,jak sprawdzisz spalanie to będę wdzięczny za info ;-)

[ Dodano: 2016-08-01, 08:24 ]
Tydzień temu auto przeszło polerke ;-) nie mechaniczna a zwykła ręczna ,bardzo mnie cieszy bo po tygodniu i 3 myciach i kilku deszczach póki co bardzo ładnie się trzyma ;-) Nic się nie różni jak chodzi o odcienie elementów po polerce ,kilka foto :
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na dzień dzisiejszy zamówione są juz kierunkowskazy dymione oryginalnie depo ,jak przyjdą to odrazu maluje w środku lampy przednie chodzi mi o ramki dookoła i być może lekka folia cały klosz sciemnie ale taka delikatna jak juz ;-) ,pomaluje odrazu tez obramowke grilla na czarno ,a OOOO zostanie jak jest ;-)
Przyznam ,że w planie mam zmieniać zderzak z przodu na taki jak w wersji v6 ,ale ceny zderzaków 80tek to jakiś chory żart. .. od 300zl zderzak + halogeny + malowanie O.o

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 01 sie 2016, 15:40

Nie ma czegoś takiego jak zderzak v6 zmieniasz tylko listwy z wersji v6 własnie z miejscem na kierunek i halogen,kierunkowskazy przekładasz kabelek z oprawką na dół ,a halogeny no cóż trzeba robić instalacje i przyciski w środku zamontować także szukaj listw powodzenia.
okok

link do aukcji

http://allegro.pl/audi-80-b4-v6-listwa- ... 03813.html

Jankes1614
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Jankes1614 » 03 sie 2016, 03:01

Przemas80 pisze:Nie ma czegoś takiego jak zderzak v6 zmieniasz tylko listwy z wersji v6 własnie z miejscem na kierunek i halogen,kierunkowskazy przekładasz kabelek z oprawką na dół ,a halogeny no cóż trzeba robić instalacje i przyciski w środku zamontować także szukaj listw powodzenia.
okok

link do aukcji

http://allegro.pl/audi-80-b4-v6-listwa- ... 03813.html
Potrzebuje całego zderzaka bo mój jest w opłakanym stanie :-( połamany ,ponitowany i na samym dole cofniety i jakoś pod skosem idzie ;-/ stąd decyzja żeby kupić cały nowy zderzak
Tu masz foto :
Obrazek

Dzisiaj dotarły do mnie kierunkowskazy ,wszystko jest ok ;-)
Kierunkowskazy plus przesyłka kosztowały 78zl wiec uważam ze warto ;-)


Obrazek

Do halogenow mam instalacje i listwę ,moja audiczka miała je fabrycznie ,ale w styczniu poprzedni właściciel miał zderzenie z sarna ,samochód naprawił w miarę ok ,ale założył połamany zderzak ze szrotu i tak jest do dzisiaj . A co do listw v6 to się zastanawiam czy jest sens kupować bo potrzebne by były lampy zespolaki ,a ich równowartość wolę zainwestować chociażby w boczki tapicerki z polifta plus elektryka szyb ;-) prawdopodobnie pozostanę póki co jedynie przy zderzaku ze zwykłymi halogenami .


Mniej więcej tak wygląda listwa w środku ,po przekladce lpg się zmieniło ,ostatnie miejsce jest puste ,bo gazownik nowy przełącznik lpg do nie zniszczonego "guziczka"przymocowal ,a pod włącznikiem halogenow podłączone jest jakoś radio ,to nim sie włącza i wyłącza radio ;-) wiem trochę to dziwne ale cóż Janusz elektryki się opiekował wcześniej ta Adelą :-/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl