[B4 ABT] ustawienie zapłonu
Niestety po ustawieniu zapłonu lampą usterka nie ustąpiła ....
Po odpaleniu wchodzi na obroty i przy zmianie biegów, po odpuszczeniu gazu pedał i obroty falują .....
TPS sprawdzony według wskazówek z forum (zachowanie niby ok) , krokowy wymieniony na nowy tak jak pisałem ...
Po odpaleniu wchodzi na obroty i przy zmianie biegów, po odpuszczeniu gazu pedał i obroty falują .....
marszall pisze:TPS do sprawdzenia, i silnik krokowy chyba nic wiecej
TPS sprawdzony według wskazówek z forum (zachowanie niby ok) , krokowy wymieniony na nowy tak jak pisałem ...
doszedłem do ładu z moim samochodzikiem
Rozebrałem cały zapłon i od gumowej podstawy do obudowy filtra wszytko gruntownie wyczyściłem (mechanik wymieniając gumową podstawę nic nie przeczyścił - mistrz !)
Po tym zabiegu odłączyłem akumulator na ok 15 min i wszystko na chwilę obecną wróciło do normy.
Dzięki za pomoc
Rozebrałem cały zapłon i od gumowej podstawy do obudowy filtra wszytko gruntownie wyczyściłem (mechanik wymieniając gumową podstawę nic nie przeczyścił - mistrz !)
Po tym zabiegu odłączyłem akumulator na ok 15 min i wszystko na chwilę obecną wróciło do normy.
Dzięki za pomoc
[B4 2.0 ABT] regulacja zapłonu
byłem dziś na regugulacji zapłonu,jak się okazało sporo opóźnionego,mechanik podłączył się pod komputer i wyregulował go z jego pomocą,bo jak twierdził jest to bardziej dokładna metoda niż lampa,po regulacji ogólnie chodzi o wiele lepiej ale na wolnych obrotach utrzymuje się powyżej 1000,jak by był na ssaniu to normalne w ABT ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To raczej dobrze nie wyregulował. Patrzył pewnie na kąt jaki pokazuje w komputerze. A tam pokazuje tylko korektę od tego ustawionego na aparacie a nie kąt między aparatem a rzeczywistym.
Chyba chciał ustawić tak jak w TDI ustawia się kąt wtrysku. Tylko tam są dwa czujniki (czujnik położenia wału i wtrysku) i jest punkt odniesienia więc takie coś jest możliwe.
Chyba chciał ustawić tak jak w TDI ustawia się kąt wtrysku. Tylko tam są dwa czujniki (czujnik położenia wału i wtrysku) i jest punkt odniesienia więc takie coś jest możliwe.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
kurde do czego to zmierza, to już nawet w ABT zapłon ustawić to jakiś skomplikowany problem.czarekHD pisze:mechanik podłączył się pod komputer i wyregulował go z jego pomocą,
Ciekaw jestem co będzie za kilka lat gdy te nowe cacuszka zaczną się psuć - oj mechaniki i właściciele będzie płacz i zgrzytanie zębów.
Jakim niby cudem ustawił zapłon kompem w ABT? hahaha Ci dzisiejsi mechanicy myślą ze kompem naprawia wszystko i cacy.
Nie, nie wyregulował Ci. Wróć do niego i powiedz żeby to zrobił tak jak się to robi. Czyli na lampę.
Tak jak kolega wyżej pisał. Kompem to możesz sobie regulować kąt w tdi i to jeszcze ruszając pompa.
Nie, nie wyregulował Ci. Wróć do niego i powiedz żeby to zrobił tak jak się to robi. Czyli na lampę.
Tak jak kolega wyżej pisał. Kompem to możesz sobie regulować kąt w tdi i to jeszcze ruszając pompa.