Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK]szarpie mi autem podczas jazdy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Post autor: czaras » 08 sie 2016, 12:41

Seris pisze:Cewka była wymieniona w kwietniu. Jutro sprawdzę świece a jak się dostać do tego czujnika halla?
Trzeba cały aparat zapłonowy rozebrać, czujnik jest pod nim

Seris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:12
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: Seris » 08 sie 2016, 13:09

Dużo roboty z tym aparatem?

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 sie 2016, 16:28

Seris pisze:Dużo roboty z tym aparatem?
dużo nie dużo, zależy jak dla kogo. No i najważniejsze że trzeba to później dobrze poskładać tak by nie przestawić zapłonu.

Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Post autor: czaras » 08 sie 2016, 16:45

PieterB pisze:
Seris pisze:Dużo roboty z tym aparatem?
dużo nie dużo, zależy jak dla kogo.
Sama robota mechaniczna to jedno, ale potem po złożeniu trzeba jeszcze ustawić zapłon i to mnie osobiście skuteczniej odstrasza ;)

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 sie 2016, 16:49

czaras pisze:
PieterB pisze:
Seris pisze:Dużo roboty z tym aparatem?
dużo nie dużo, zależy jak dla kogo.
Sama robota mechaniczna to jedno, ale potem po złożeniu trzeba jeszcze ustawić zapłon i to mnie osobiście skuteczniej odstrasza ;)
nie ma się czego bać na forum jest wsio dokładnie opisane a na youtubie nawet filmiki są. Jedyną rzeczą to trzeba mieć lampę lub dostęp do niej no i w zależności od rocznika do vag'a.

chlebek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 14 wrz 2013, 10:27

Post autor: chlebek » 23 sie 2016, 18:37

Dobra koniec końców kupiłem za 60zł inne ECU.

Teraz pytanie.
Czy da się jakoś ominąć immo chociaż na chwile (może coś VAGiem), żeby sprawdzić to ECU bez kosztownej operacji immo off?
Nie chciał bym wywalać więcej kasy na próżno.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 23 sie 2016, 19:07

Możesz kupić emulator immo za jakieś 100zł albo kupić komputer bez immo też do 100zł. Chyba nie ma tańszej opcji.

[ Dodano: 2016-08-23, 19:07 ]
Na pewno masz fabryczne immo? Z którego roku masz samochód?

chlebek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 14 wrz 2013, 10:27

Post autor: chlebek » 23 sie 2016, 19:10

1994 immo jest fabryczne na 100%.

Z petla przy stacyjce i immobox'em za zegarami.
Pytam bo okazyjnie kupilem ten komp identyczny z moim.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 23 sie 2016, 19:31

Ja wymieniałem ECU z końcówką 24 u siebie z immo i w VAG robisz adaptacje IMMO i po kłopocie. Bo normalnie po odpaleniu będzie gasł Ci.

Zrobiłem to:
VCDS czy VAG + 25 Immobilizer + 10 adaptacja + kanał 0 i klikam Zapisz i po temacie xD

chlebek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 14 wrz 2013, 10:27

Post autor: chlebek » 23 sie 2016, 19:37

A tam pinu nie trzeba?

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 23 sie 2016, 19:38

chlebek pisze:A tam pinu nie trzeba?
Ja powiem Ci tak, ja mam Audi A6 C4 z ABK więc mam już najnowsze rozwiązania i jak widać wystarczy zaadaptować. Naszukałem się na necie 3 dni rozwiązania.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 23 sie 2016, 22:12

można spróbować ....

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 23 sie 2016, 22:51

Ja zrobiłem zwarcie na kablach grzałki sondy lambda i komputer nie czytał już sondy od tej chwili tylko 0,45V i musiałem kompa wymienić i immo mi uprzykrzył życie ale sobie poradziłem tak jak to opisałem.

chlebek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 14 wrz 2013, 10:27

Post autor: chlebek » 24 sie 2016, 02:48

Jeszcze trochę wizyt moim gratem i icemerc będzie ogarniał abk tak samo jak diesle :D

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 sie 2016, 09:37

Pin potrzebny tylko do programowania kluczyka. A immo przed 1997-99 rokiem nie jest nawet sparowane z komputerem silnika. Kiedyś wkładałem do A3ki czy A4ki inny licznik + zaprogramowany z nim transponder do kluczyka i odpalał bez podłączania vaga.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl