[B4 2.0 ABK] Wysokie spalanie
[B4 2.0 ABK] Wysokie spalanie
Witajcie forumowicze nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy więc pisze:
Audi ABK 2.0 115KM Ben+Gaz problem polega na bardzo wysokim spalaniu 30-40L/100 na zimnym silniku lecz gdy odłączę czujnik temperatury który jest na zdjęciu autko pali normalnie koło 9-10/100 co to może być? czego przyczyna? Znajomy podpowiedział że może silniczek krokowy? co o tym myślicie? Dodam że przepływkę mam wymienioną i czujniki temperatury też mam nowe
Audi ABK 2.0 115KM Ben+Gaz problem polega na bardzo wysokim spalaniu 30-40L/100 na zimnym silniku lecz gdy odłączę czujnik temperatury który jest na zdjęciu autko pali normalnie koło 9-10/100 co to może być? czego przyczyna? Znajomy podpowiedział że może silniczek krokowy? co o tym myślicie? Dodam że przepływkę mam wymienioną i czujniki temperatury też mam nowe
i na benz i na gazie tak dużo pali a i sory za fote u mnie czujniki znajdują się odwrotnie bo odpinam ten 2 pinowy i wtedy pali normalnie gaz mam 1 generacji ale przełączam audi dopiero jak się nagrzeje nie zaraz po odpaleniu ze przepływke rozsadza i obudowę filtra powietrza mam nowe i ładnie szczelnie zrobione
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no do lpg 1 gen to ten czujnik niebieski to chyba też nie wiem ma wspólnegokirszy pisze:a i sory za fote u mnie czujniki znajdują się odwrotnie bo odpinam ten 2 pinowy i wtedy pali normalnie gaz mam 1 generacji
A co do tego twojego dużego spalania to podejrzewam dużo więcej przyczyn niż tylko czujnik ale tu trzeba by vag'a zapiąć.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
nowy czujnik nie znaczy sprawny. Warto było by podłączyć kompa by sprawdzić jaką daje temp. do sterownika. Ale raczej za niską bo obroty ma podwyższone i prawdopodobnie chodzi jakby na pseudo ssaniu stąd może mieść mocny apetyt. Zmień czujnik ( tylko niebieski bo on daje sygnał do komputera ) Sprawdź błędy i usuń ( jeśli nie masz kompa to odłączenie klem na kilka minut w teorii powinno usunąć błędy ) bo każde odpięcie czegoś na zapłonie rejestruje błąd w kompie silnika.