[B4 2.0 ABK] Wysokie spalanie
[B4 2.0 ABK] Wysokie spalanie
Witajcie forumowicze nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy więc pisze:
Audi ABK 2.0 115KM Ben+Gaz problem polega na bardzo wysokim spalaniu 30-40L/100 na zimnym silniku lecz gdy odłączę czujnik temperatury który jest na zdjęciu autko pali normalnie koło 9-10/100 co to może być? czego przyczyna? Znajomy podpowiedział że może silniczek krokowy? co o tym myślicie? Dodam że przepływkę mam wymienioną i czujniki temperatury też mam nowe
Audi ABK 2.0 115KM Ben+Gaz problem polega na bardzo wysokim spalaniu 30-40L/100 na zimnym silniku lecz gdy odłączę czujnik temperatury który jest na zdjęciu autko pali normalnie koło 9-10/100 co to może być? czego przyczyna? Znajomy podpowiedział że może silniczek krokowy? co o tym myślicie? Dodam że przepływkę mam wymienioną i czujniki temperatury też mam nowe
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
kirszy, kolego akurat ten czujnik ma nie wiele wspólnego z dużym spalaniem no to jest czujnik szary jak dobrze widzę bo silnik brudny jak diabli więc może się mylę. Jak już to ten 2 niebieski 2-piny i tematów o tym jest masa także nie pisz że na forum o tym nic nie ma.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak pisze Piotr to co zaznaczyłeś to czujnik szary 3 pinowy od wskazań na licznik. Od sterownika silnika jest czujnik 2 pinowy niebieski.
Gaz masz której generacji?
Gaz masz której generacji?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
i na benz i na gazie tak dużo pali a i sory za fote u mnie czujniki znajdują się odwrotnie bo odpinam ten 2 pinowy i wtedy pali normalnie gaz mam 1 generacji ale przełączam audi dopiero jak się nagrzeje nie zaraz po odpaleniu ze przepływke rozsadza i obudowę filtra powietrza mam nowe i ładnie szczelnie zrobione
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no do lpg 1 gen to ten czujnik niebieski to chyba też nie wiem ma wspólnegokirszy pisze:a i sory za fote u mnie czujniki znajdują się odwrotnie bo odpinam ten 2 pinowy i wtedy pali normalnie gaz mam 1 generacji
A co do tego twojego dużego spalania to podejrzewam dużo więcej przyczyn niż tylko czujnik ale tu trzeba by vag'a zapiąć.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1030
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
nowy czujnik nie znaczy sprawny. Warto było by podłączyć kompa by sprawdzić jaką daje temp. do sterownika. Ale raczej za niską bo obroty ma podwyższone i prawdopodobnie chodzi jakby na pseudo ssaniu stąd może mieść mocny apetyt. Zmień czujnik ( tylko niebieski bo on daje sygnał do komputera ) Sprawdź błędy i usuń ( jeśli nie masz kompa to odłączenie klem na kilka minut w teorii powinno usunąć błędy ) bo każde odpięcie czegoś na zapłonie rejestruje błąd w kompie silnika.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga