Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Wysokie spalanie

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
kirszy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 gru 2015, 21:59
Lokalizacja: Gniew

[B4 2.0 ABK] Wysokie spalanie

Post autor: kirszy » 06 wrz 2016, 16:12

Witajcie forumowicze nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy więc pisze:
Audi ABK 2.0 115KM Ben+Gaz problem polega na bardzo wysokim spalaniu 30-40L/100 na zimnym silniku lecz gdy odłączę czujnik temperatury który jest na zdjęciu autko pali normalnie koło 9-10/100 co to może być? czego przyczyna? Znajomy podpowiedział że może silniczek krokowy? co o tym myślicie? Dodam że przepływkę mam wymienioną i czujniki temperatury też mam nowe

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 06 wrz 2016, 16:35

sprawdź czujnik, zmień na nowy. Jakie masz obroty jałowe ?

kirszy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 gru 2015, 21:59
Lokalizacja: Gniew

Post autor: kirszy » 06 wrz 2016, 16:48

czujniki mam nowe z serwisu a obroty z podpiętym koło 1000 a jak odpinam to koło 900

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 wrz 2016, 16:52

kirszy, kolego akurat ten czujnik ma nie wiele wspólnego z dużym spalaniem no to jest czujnik szary jak dobrze widzę bo silnik brudny jak diabli więc może się mylę. Jak już to ten 2 niebieski 2-piny i tematów o tym jest masa także nie pisz że na forum o tym nic nie ma.

kirszy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 gru 2015, 21:59
Lokalizacja: Gniew

Post autor: kirszy » 06 wrz 2016, 16:55

nie znalazłem bo każdy pisze o spalaniu 16-17 max a mi pali z 30-40 to chyba jest różnica prawda? a zdjęcie akurat z neta mam bo nie chciało mi się specjalnie iść robić fotki

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 wrz 2016, 16:55

Zaraz moment to duże spalanie to na czym masz bp czy lpg bo temat w dziale o lpg jest?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 06 wrz 2016, 16:57

Jak pisze Piotr to co zaznaczyłeś to czujnik szary 3 pinowy od wskazań na licznik. Od sterownika silnika jest czujnik 2 pinowy niebieski.

Gaz masz której generacji?

kirszy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 gru 2015, 21:59
Lokalizacja: Gniew

Post autor: kirszy » 06 wrz 2016, 17:00

i na benz i na gazie tak dużo pali :/ a i sory za fote u mnie czujniki znajdują się odwrotnie bo odpinam ten 2 pinowy i wtedy pali normalnie :/ gaz mam 1 generacji ale przełączam audi dopiero jak się nagrzeje nie zaraz po odpaleniu ze przepływke rozsadza i obudowę filtra powietrza :) mam nowe i ładnie szczelnie zrobione

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 wrz 2016, 18:02

kirszy pisze:a i sory za fote u mnie czujniki znajdują się odwrotnie bo odpinam ten 2 pinowy i wtedy pali normalnie :/ gaz mam 1 generacji
no do lpg 1 gen to ten czujnik niebieski to chyba też nie wiem ma wspólnego
A co do tego twojego dużego spalania to podejrzewam dużo więcej przyczyn niż tylko czujnik ale tu trzeba by vag'a zapiąć.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 07 wrz 2016, 20:51

nowy czujnik nie znaczy sprawny. Warto było by podłączyć kompa by sprawdzić jaką daje temp. do sterownika. Ale raczej za niską bo obroty ma podwyższone i prawdopodobnie chodzi jakby na pseudo ssaniu stąd może mieść mocny apetyt. Zmień czujnik ( tylko niebieski bo on daje sygnał do komputera ) Sprawdź błędy i usuń ( jeśli nie masz kompa to odłączenie klem na kilka minut w teorii powinno usunąć błędy ) bo każde odpięcie czegoś na zapłonie rejestruje błąd w kompie silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl