Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Wysokie spalanie

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
kirszy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 gru 2015, 21:59
Lokalizacja: Gniew

[B4 2.0 ABK] Wysokie spalanie

Post autor: kirszy » 06 wrz 2016, 16:12

Witajcie forumowicze nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy więc pisze:
Audi ABK 2.0 115KM Ben+Gaz problem polega na bardzo wysokim spalaniu 30-40L/100 na zimnym silniku lecz gdy odłączę czujnik temperatury który jest na zdjęciu autko pali normalnie koło 9-10/100 co to może być? czego przyczyna? Znajomy podpowiedział że może silniczek krokowy? co o tym myślicie? Dodam że przepływkę mam wymienioną i czujniki temperatury też mam nowe

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1030
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 06 wrz 2016, 16:35

sprawdź czujnik, zmień na nowy. Jakie masz obroty jałowe ?

kirszy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 gru 2015, 21:59
Lokalizacja: Gniew

Post autor: kirszy » 06 wrz 2016, 16:48

czujniki mam nowe z serwisu a obroty z podpiętym koło 1000 a jak odpinam to koło 900

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 wrz 2016, 16:52

kirszy, kolego akurat ten czujnik ma nie wiele wspólnego z dużym spalaniem no to jest czujnik szary jak dobrze widzę bo silnik brudny jak diabli więc może się mylę. Jak już to ten 2 niebieski 2-piny i tematów o tym jest masa także nie pisz że na forum o tym nic nie ma.
WRC is for boys.
Group B was for men.

kirszy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 gru 2015, 21:59
Lokalizacja: Gniew

Post autor: kirszy » 06 wrz 2016, 16:55

nie znalazłem bo każdy pisze o spalaniu 16-17 max a mi pali z 30-40 to chyba jest różnica prawda? a zdjęcie akurat z neta mam bo nie chciało mi się specjalnie iść robić fotki

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 wrz 2016, 16:55

Zaraz moment to duże spalanie to na czym masz bp czy lpg bo temat w dziale o lpg jest?
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 06 wrz 2016, 16:57

Jak pisze Piotr to co zaznaczyłeś to czujnik szary 3 pinowy od wskazań na licznik. Od sterownika silnika jest czujnik 2 pinowy niebieski.

Gaz masz której generacji?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

kirszy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 gru 2015, 21:59
Lokalizacja: Gniew

Post autor: kirszy » 06 wrz 2016, 17:00

i na benz i na gazie tak dużo pali :/ a i sory za fote u mnie czujniki znajdują się odwrotnie bo odpinam ten 2 pinowy i wtedy pali normalnie :/ gaz mam 1 generacji ale przełączam audi dopiero jak się nagrzeje nie zaraz po odpaleniu ze przepływke rozsadza i obudowę filtra powietrza :) mam nowe i ładnie szczelnie zrobione

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 wrz 2016, 18:02

kirszy pisze:a i sory za fote u mnie czujniki znajdują się odwrotnie bo odpinam ten 2 pinowy i wtedy pali normalnie :/ gaz mam 1 generacji
no do lpg 1 gen to ten czujnik niebieski to chyba też nie wiem ma wspólnego
A co do tego twojego dużego spalania to podejrzewam dużo więcej przyczyn niż tylko czujnik ale tu trzeba by vag'a zapiąć.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1030
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 07 wrz 2016, 20:51

nowy czujnik nie znaczy sprawny. Warto było by podłączyć kompa by sprawdzić jaką daje temp. do sterownika. Ale raczej za niską bo obroty ma podwyższone i prawdopodobnie chodzi jakby na pseudo ssaniu stąd może mieść mocny apetyt. Zmień czujnik ( tylko niebieski bo on daje sygnał do komputera ) Sprawdź błędy i usuń ( jeśli nie masz kompa to odłączenie klem na kilka minut w teorii powinno usunąć błędy ) bo każde odpięcie czegoś na zapłonie rejestruje błąd w kompie silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga