Przytrafiła mi się akcja z migającą kontrolką płynu chłodniczego na desce, całe szczęście niedaleko od domu. Wywaliło mi cały płyn, po oględzinach zauważyłem przyczynę. Pęknięty wąż gumowy, który idzie do króćca w bloku silnika z tyłu. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że szukając po numerze na wężu niestety nie mogę znaleźć żadnego. Już daje fotki dla jasności.
Wąż od boku leci do tego "króćca" z trzema przewodami i potem leci do nagrzewnicy.
Piszę o pomoc, w sklepach nie są w stanie powiedzieć nic na temat tego węża, bo numer średnio zgadza się z opisem czy wyglądem.
Zastanawiam się czy mogę go zastąpić jakimkolwiek zbliżonym kształtem i średnicą lub ewentualnie silikonowym odpowiednikiem.
Audi 80 B4 1Z. rocznik 1994, bez klimy.
Numer na wężu: 8a0819371S
[B4 1Z] Pęknięty wąż wodny
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
to nie króciec tylko jakiś podgrzewacz płyny pewnie bo trzy świece widać he o dziwo w etce figuruje to jako króciecst4choo pisze:tego "króćca"
A co do węża to możesz śmiało jakiś inny poszukać byle tam ci pasował no i wytrzymywał ciśnienie 1 bar i styczność z płynem chłodzącym i olejem.
No zobacz dlaczego ten przewód rozsadziło bo sam z siebie się nie rozleciał, musiało być w układzie zbyt duże ciśnienie płynu.