Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.6 ADA] Na zimnym pracuje na LPG, na gorącym nie.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

[B4 1.6 ADA] Na zimnym pracuje na LPG, na gorącym nie.

Post autor: MatiQ » 18 wrz 2016, 10:49

Witajcie,

Wczoraj trafiła mnie taka przypadłość: Spaliła mi się pompka paliwa, więc odpaliłem rano na LPG (czasem mi się tak już trafiało że trzeba było odpalić na LPG). Po przejechaniu ok. 5km i zgaszeniu, ponowne uruchomienie nie jest możliwe (tak jakby dawało troche gazu i potem gaśnie). Po uruchomieniu na benzynie (wczoraj wymieniłem pompkę) i włączeniu na gaz samochód gaśnie, tak jakby nie było paliwa. Jednakże, jak poczekam ok. 30min samochód bez problemu odpali na gazie. :|

Z góry dzięki za odpowiedź.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 wrz 2016, 11:01

Gaz masz mikser czy sekwencja?

Sprawdź czy wszystkie klikają przy przełączaniu na gaz jeśli któryś milczy sprawdź czy dochodzi do niego zasilanie.

MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

Post autor: MatiQ » 18 wrz 2016, 11:07

Mikser, z tyłu klika bo słychać.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 wrz 2016, 11:19

MatiQ, a parownik aby nie przymarza?

MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

Post autor: MatiQ » 18 wrz 2016, 11:38

Parownik cieplutki aż miło. Z tyłu "pyka" zawór od butli, z przodu ma robić tak samo? Zmierzyłem napięcie miernikiem, podczas przełączenia ("pyknięcia" od butli) napięcie jest na sekunde i gaśnie.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 wrz 2016, 12:28

MatiQ pisze:z przodu ma robić tak samo?
Tak, pod maską masz też jeden albo dwa elektrozawory. Jeden na parowniku i jeden może być na filtrze ciekłego gazu (jeśli nie masz zintegrowanego z parownikiem).
MatiQ pisze:podczas przełączenia ("pyknięcia" od butli) napięcie jest na sekunde i gaśnie.
Pewnie napięci znika przez to że samochód gaśnie i wtedy sterownik odcina gaz.

Masz silniczek krokowy na gumowym wężu wychodzącym z parownika? Może ten silniczek się zacina.

MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

Post autor: MatiQ » 19 wrz 2016, 00:14

Temat rozwiązany. Cewka przy parowniku padła.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl