Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.6 ADA] Na zimnym pracuje na LPG, na gorącym nie.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

[B4 1.6 ADA] Na zimnym pracuje na LPG, na gorącym nie.

Post autor: MatiQ » 18 wrz 2016, 10:49

Witajcie,

Wczoraj trafiła mnie taka przypadłość: Spaliła mi się pompka paliwa, więc odpaliłem rano na LPG (czasem mi się tak już trafiało że trzeba było odpalić na LPG). Po przejechaniu ok. 5km i zgaszeniu, ponowne uruchomienie nie jest możliwe (tak jakby dawało troche gazu i potem gaśnie). Po uruchomieniu na benzynie (wczoraj wymieniłem pompkę) i włączeniu na gaz samochód gaśnie, tak jakby nie było paliwa. Jednakże, jak poczekam ok. 30min samochód bez problemu odpali na gazie. :|

Z góry dzięki za odpowiedź.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 wrz 2016, 11:01

Gaz masz mikser czy sekwencja?

Sprawdź czy wszystkie klikają przy przełączaniu na gaz jeśli któryś milczy sprawdź czy dochodzi do niego zasilanie.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

Post autor: MatiQ » 18 wrz 2016, 11:07

Mikser, z tyłu klika bo słychać.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 wrz 2016, 11:19

MatiQ, a parownik aby nie przymarza?
WRC is for boys.
Group B was for men.

MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

Post autor: MatiQ » 18 wrz 2016, 11:38

Parownik cieplutki aż miło. Z tyłu "pyka" zawór od butli, z przodu ma robić tak samo? Zmierzyłem napięcie miernikiem, podczas przełączenia ("pyknięcia" od butli) napięcie jest na sekunde i gaśnie.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 wrz 2016, 12:28

MatiQ pisze:z przodu ma robić tak samo?
Tak, pod maską masz też jeden albo dwa elektrozawory. Jeden na parowniku i jeden może być na filtrze ciekłego gazu (jeśli nie masz zintegrowanego z parownikiem).
MatiQ pisze:podczas przełączenia ("pyknięcia" od butli) napięcie jest na sekunde i gaśnie.
Pewnie napięci znika przez to że samochód gaśnie i wtedy sterownik odcina gaz.

Masz silniczek krokowy na gumowym wężu wychodzącym z parownika? Może ten silniczek się zacina.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

Post autor: MatiQ » 19 wrz 2016, 00:14

Temat rozwiązany. Cewka przy parowniku padła.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga