Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 RA/SB] wymiana wtrysków

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 sie 2016, 10:24

athek pisze: i wlej litr Miksolu takiego ze stacji za 10 zł..
Najlepiej czerwony Obrazek

athek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:52
Lokalizacja: NS

Post autor: athek » 15 sie 2016, 11:41

Dokładnie jak kolega Krzysiek pokazał. jak pomoże to masz winnego czyli wtryski.. u mnie w W124 jak nie zaleje miksolu to tak dzwoni jak w kościele :D
Bylo80 2.0 16v
Było A4 1.9 TDI AJM
było 100 C4 2.8 Q
było 80 B3 QUATTRO
było B5 1.9TDI
Było A6 C5 1.8T

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1030
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 15 sie 2016, 12:50

co ma wypłukać motor na amen ?? płukanie silnika nie szkodzi. Co do ciśnienia trochę mało znaczy żeby nie zapalał się czujnik i brzęczyk musi mieć 1,8 ciśnienia. A jeśli na nie rozgrzanym miał 2 to na gorącym raczej ma mniej. Moja b3 przy obrotach ma 5 ( mierzyłem bo włączał się brzęczyk ale winny był przekaźnik bo zapalał się nawet bez obrotów ) na wolnych koło 1 może kwestia pompy.

sq7dcr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 09 mar 2016, 22:09

Post autor: sq7dcr » 15 sie 2016, 22:55

Spróbuję z tym Miksolem. A jeśli to nie pomoże to zostają popychacze, ew. coś z samą głowicą ???

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 16 sie 2016, 08:39

Olej ok ale nie miksol czy inne wynalazki. Jak chcesz coś lać to poczytaj o olejach dodawanych do paliwa które nie pozostawiają syfu. Ja od kilku lat dolewam do każdego tankowania olej do dwusuwa ale z Liqui Moly o oznaczeniu 1052. Za litr wychodzi 38zł co przy mojej jeździe wystarcza na rok. Jest to olej polecany na wielu forach. Dolewasz go 4-5ml na litr paliwa.
Moksolu to bym nawet do kosiarki nie zalał...

sq7dcr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 09 mar 2016, 22:09

Post autor: sq7dcr » 16 sie 2016, 23:56

No niestety, dolałem olejku do ropy i nic .... Nie ucichło.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1030
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 21 sie 2016, 23:08

czy płukałeś i zmieniałeś olej ?? tak trochę kosztowna sprawa ( możesz zalać gulf 10w40 4l ok 60zł + filtr ok 20 zmieścisz się w 100 ) mówię znów niektóre oleje mają dodatki do płukania silników i szybko się kończą zwłaszcza po zmianie z jakiegoś badziewia, też są liczne podróbki gdzie przy wyższych temp zużywają się i potem grają szklanki.

sq7dcr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 09 mar 2016, 22:09

Post autor: sq7dcr » 22 sie 2016, 10:34

Tak, płukałem silnik i zmieniłem olej i filtr. No niestety, bez efektu. Spróbuję jeszcze zmienić pompę oleju.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1030
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 22 sie 2016, 15:01

ciśnienie oleju mierzyłeś na ciepłym silniku ?? olej się nie pali ani nie załącza się brzęczyk powyżej 2tyś obr ? Możesz nagrać ten dziwięk jakoś ? Kiedyś spotkałem się z grającym natryskiem cylindra. auto miało wszystko zmienione ( sporo kasy ale chłopak chciał ) a wystarczyło zmienić natrysk oleju na cylinder.

sq7dcr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 09 mar 2016, 22:09

Post autor: sq7dcr » 22 sie 2016, 15:28

Właśnie kontrolki się nie palą. Pomiar był na ciepłym silniku. Jak się dostać do tego natrysku ? Czy po zdjęciu miski ? I tak mam zamiar zmieniać pompę i uszczelkę, więc i ten natrysk bym sprawdził.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1030
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 24 sie 2016, 14:53

i ciśnienie było w normie ? próbowałeś w głowicy zmierzyć ? Są cztery natryski i widać je po zdjęciu miski. Takie rurki małe od spodu cylindra.

sq7dcr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 09 mar 2016, 22:09

Post autor: sq7dcr » 24 sie 2016, 22:42

Jak się dobrze zagrzał silnik, to było na wolnych obrotach tak ok. 0.85 bar. przy 2 tyś miał ok. 1,8 bar. Na głowicy nie mierzyłem, tylko na obudowie termostatu olejowego. Jest tam zaślepka i po odkręceniu tam założyłem manometr. Pewnie przy głowicy będzie mniej, ale dostęp jest tam nieciekawy i nie mogłem odkręcić korka.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1030
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 18 wrz 2016, 22:14

trochę małe to ciśnienie. Znaczy na granicy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga