Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] regulator napięcia objawy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 lis 2016, 15:58

patrzyłem na szczotki i jedna wystaje z 4mm może 3mm
Sam sobie odpowiadasz na pytanie.

Awatar użytkownika
TOMIMOSS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 26 gru 2009, 14:49
Lokalizacja: Żary

Post autor: TOMIMOSS » 01 lis 2016, 17:08

czy jest możliwość wymiany samych szczotek?będzie taniej.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 lis 2016, 00:43

Nie będzie taniej.

Szczotki sa razem z regulatorem napięcia.
Koszt 30-50 zł w zalezności od firmy.

Montuj czym prędzej i daj pożyć dla akumulatora.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 lis 2016, 08:19

Ale można próbować wylutować szczotki z regulatora i wlutować nowe. Tylko trzeba znaleźć podobne lub też szlifować większe do takiego wymiaru.

Awatar użytkownika
TOMIMOSS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 26 gru 2009, 14:49
Lokalizacja: Żary

Post autor: TOMIMOSS » 03 lis 2016, 17:35

Wymieniłem regulator na nowy i działa:)Temat rozwiązany.Powodem były skończone szczotki alternatora.

Elvis_Presley
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 28 mar 2010, 19:25
Lokalizacja: Aalborg

1.9 TDI 1Z brak ladowania

Post autor: Elvis_Presley » 11 lis 2016, 10:33

Mam nastepujacy problem: odpalalem dzisiaj rano samochod, bylo okolo -7. Swiece szybko sie nagrzaly i samochod zaskoczyl od razu; jezdzilem sobie normalnie od okolo 3:00 do 8:30 i nie bylo zadnego problemu. W trasie mialem dosc ostre hamowanie(zalaczyl sie ABS), po ktorym zaczela delikatnie migac kontrolka ladowania na wlaczonym silniku. Dodam, ze nie zniklo wspomaganie ani nic z tych rzeczy. Zaczely rowniez delikatnie falowac obroty na biegu jalowym - takie jakby chwilowe podbicia z 900 do 1000 obrotow i tak w kolko. Przy jezdzie powyzej 2000 obrotow kontrolka migala jasniej. Bedac pod domem okolo 10:00(a wiec jezdzac juz okolo 1,5h z tym problemem) zapalila sie rowniez kontrolka ABS. Zgasilem samochod i sprobowalem go odpalic ponownie, jednak rozrusznik ledwie krecil - tak jaknby wyladowal sie calkiem akumulator. Odczekalem jakies 5 minut i udalo sie normalnie odpalic - kontrolka ABS zgasla, jednak ladowanie swiecilo sie dalej. Dodam, ze wszystkie paski zostaly wymienione okolo 6000 kilometrow temu na Contitech. Sprawdzalem paski ale nie wyglada na to, zeby jakis byl luzny. O co moze chodzic?

Pozdrawiam

Bartek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 lis 2016, 10:39

Elvis_Presley, tematów podobnych masa więc na przyszłość jakbyś użył najpierw wyszukiwarki było by miło
Radziłbym sie zainteresować regulatorem napięcia!

Awatar użytkownika
białaperełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:37
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: białaperełka » 13 lis 2016, 15:42

Hej, widzę że znalazłam identyczną usterkę która zdarzyła mi się również. Tylko że ja zamoczyłam wnętrze prawego przedniego nadkola i od tamtej pory mam problem. Kontrolki temperatury i wspomagania migają a kontrolka ładowania się świeci. Ja jako baba średnio się znam więc oddałam to do elektryka. Wymienił regulator, szczotki i po 4 dniach problem znowu zawitał tylko że już na stałe, bo przed naprawą zaświeciły się raz na kilka minut i gasły. Zaczęło sie to dziać gdy oczywiście na dworze zrobiło sie wilgotno i pada deszcz. Może to przez wilgoć dochodzi do zwarcia. :|

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 lis 2016, 16:10

Wilgoć nie ma na to wypływu alternator jest prostym urządzeniem.

Może założył najtańszy regulator i poległ, może masz problem z wzbudzaniem alternatora, a może z samym alternatorem.

Awatar użytkownika
białaperełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:37
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: białaperełka » 13 lis 2016, 16:34

Po zdarzeniu kiedy wpadłam w głęboką wodę to się stało a na drugi dzień wydawało mi sie że obeschło i było okej, problem pojawił się ponownie po zawilgotnieniu... hmmm już sama nie wiem. w Poniedziałek jadę na reklamację więc się dowiem. Dziękuję za rady :D

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 lis 2016, 16:39

białaperełka, być może uszkodzone są dość mocno śligi na wirniku i nowy regulator musi się ułożyć w sensie dotrzeć do starych pierścieni.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 lis 2016, 16:49

Tylko w takiej sytuacja powinien wymienić komutator jeżeli był lipny.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 lis 2016, 17:03

Jarewa, powinien ale czy tam w ogóle zaglądał mysli_

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 13 lis 2016, 17:15

Witam podepnę się pod temat w mojej babci dziś zaświeciło ładowanie jechałem na 2 powyżej 3 tyś obrotów pościłem nogę z gazu zgasło i na postoju tez tak jest powyżej 3 tyś to ładowane zaświeca i nie ląduje poniżej 3 tyś ładowane powraca i kontrolka gaśnie. 40 tys km temu był regenerowany alternator.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 lis 2016, 17:32

Zobacz czy sprawny i prawidłowo naciągany pasek PK. w 1Z lubi się zapiekać napinacz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl