[Coupe] - Alufelgi - nowe felgi
Srodki musze pomalować bo narazie jest gołe alu.... No w sumie też możnaby na srebrno środki omalować, hmmmm zobaczymy jeszcze (czekam na inne propozycje :mrgreen: ) Natomiast całe czarne środki zdecydowanie odpadają, napewno nie na tych kołach...
Jmm wystarczy odrobina samozaparcia Ja kupiłem te felgi wypiaskowane, co jednak nie było takie dobre jak mi sie wydawało na początku....
Więc w moim przypadku wyglądało to następująco:
Papier 40 i 6 godzin spędzonych przy jednym kółku
potem jużkolejno papier 80, 150 i już na mokro 150, 240 , 500, 1000
Potem już pasta Auto max...
I jakoś leci..
Jmm wystarczy odrobina samozaparcia Ja kupiłem te felgi wypiaskowane, co jednak nie było takie dobre jak mi sie wydawało na początku....
Więc w moim przypadku wyglądało to następująco:
Papier 40 i 6 godzin spędzonych przy jednym kółku
potem jużkolejno papier 80, 150 i już na mokro 150, 240 , 500, 1000
Potem już pasta Auto max...
I jakoś leci..
A jak Twoje palce? Pytam serio :mrgreen:K2 pisze:Srodki musze pomalować bo narazie jest gołe alu.... No w sumie też możnaby na srebrno środki omalować, hmmmm zobaczymy jeszcze (czekam na inne propozycje :mrgreen: ) Natomiast całe czarne środki zdecydowanie odpadają, napewno nie na tych kołach...
Jmm wystarczy odrobina samozaparcia Ja kupiłem te felgi wypiaskowane, co jednak nie było takie dobre jak mi sie wydawało na początku....
Więc w moim przypadku wyglądało to następująco:
Papier 40 i 6 godzin spędzonych przy jednym kółku
potem jużkolejno papier 80, 150 i już na mokro 150, 240 , 500, 1000
Potem już pasta Auto max...
I jakoś leci..
Nienajgorzej 8-) Najgorzej przy darciu na sucho bo trwa najdłużej, ale jak sie założy rękawiczki tzw "wampirki" to jest ok, przy darciu na mokro to już prawie przyjemność i nic sie nie dzieje z palcamy.... # felgi już czekają na ostateczną polerkęAutomaxem, tylko musze jeszcze filc zakupić na kontówke, ale przyznam szczerze że tej czwartej to już mi sie nie chce robić.. chyba poczeka sobie pare dni...
Łatwiej by było gdyby te felgi nie były piaskowane. Wtedy tylko SCANSOL żeby zmyć lakier i odrazu drobniejszy papier i jechać...
Łatwiej by było gdyby te felgi nie były piaskowane. Wtedy tylko SCANSOL żeby zmyć lakier i odrazu drobniejszy papier i jechać...
To ja musiałem coś źle przy swoich robic :cry:K2 pisze:Nienajgorzej 8-) Najgorzej przy darciu na sucho bo trwa najdłużej, ale jak sie założy rękawiczki tzw "wampirki" to jest ok, przy darciu na mokro to już prawie przyjemność i nic sie nie dzieje z palcamy.... # felgi już czekają na ostateczną polerkęAutomaxem, tylko musze jeszcze filc zakupić na kontówke, ale przyznam szczerze że tej czwartej to już mi sie nie chce robić.. chyba poczeka sobie pare dni...
Łatwiej by było gdyby te felgi nie były piaskowane. Wtedy tylko SCANSOL żeby zmyć lakier i odrazu drobniejszy papier i jechać...
Mi miejscami pomimo polerki pozostały takie nieciekawe wżery, co z nimi robić? Dalej polerować?
No i jak chcesz tam katówką dojść?
Jak to potem zabezpieczasz?
Czasem tak to jest, że takie niby wżery wychodzą. To po prostu wada materiałowa - kiepskie aluminium. Na borbetach na rantach mi takie coś wyszło.
Niczym się nie zabezpiecza. Goła polerka lśni najmocniej. Poza tym zwykły klar nie będzie się trzymał idealnie gładkiej powierzchni, a klar położony piecowo zgasi połysk.
Niczym się nie zabezpiecza. Goła polerka lśni najmocniej. Poza tym zwykły klar nie będzie się trzymał idealnie gładkiej powierzchni, a klar położony piecowo zgasi połysk.
No te wżery są paskudne... :-x Żeby je calkowicie weliminować to trzeba by stoczyć felgi o 1mm na jakiejś tokarce chyba... Ja poświęcam więcej uwagi przy czyszczeniu tych wrzerów, ale niestety calkowicie usunąć tego nie sposó (no chyba żebym to dobe darł w jednym miejscu) Ale de facto po wypolerowaniu na lustro nie rzuca sie to w oczy, dopiero po naprawde bliższym przyjżeniu się. Jak bedzie wiecej czasu to może wrzuce wiecej fotek z tego polerowania z poszczególnych etapów :->
Może to ułatwi komuś robote...
Katówką dojdziesz bez problemu, ja sobie nie wyobrażam polerować tego ręcznie pastą... Po prostu zakładasz specjalny adapter na kontówke , a na to krążek filcowy który ma większą srednice niż adapter i wszędzie pięknie dochodzi
Co do zabezpieczania polerki to tak jak napisał Sebolec, co jakiś czas wystarczy przetrzeć AutoMaxem i tyle... Acha no i nie można czyścić żadną chemią polerki...
Może to ułatwi komuś robote...
Katówką dojdziesz bez problemu, ja sobie nie wyobrażam polerować tego ręcznie pastą... Po prostu zakładasz specjalny adapter na kontówke , a na to krążek filcowy który ma większą srednice niż adapter i wszędzie pięknie dochodzi
Co do zabezpieczania polerki to tak jak napisał Sebolec, co jakiś czas wystarczy przetrzeć AutoMaxem i tyle... Acha no i nie można czyścić żadną chemią polerki...
słuchaj kolego według mnie jesli pomalujesz je w kolor auta to stracą na maksa na uroku. polerka szprych morze być ale p[rosze nie maluj ich w kolor auta . ale to juz twoja decyzja.ta z lewej już prawie gotowa. Środki będą prawdopodobnie pod kolor auta. Jeżeli macie jakieś inne propozycje to walcie śmiało... ewentualnie rozważam spolerowanie od góry szprych...
Hmmmm... Kolorek auta to cośw stylu "złoty metallic" więc myślałem że bedzie fajnie na felgach wyglądało ze spolerowanym rantem.... Pożyjemy zobaczymy... Poniżej kilka moich i nie tylko "wizji" zrealizowanych w photoshopie:
...Tutaj bez zmian , ew. malowanie na czarno tych wzorków....
..Różne wariacje na temat złotego malowania...
...To ma imitować spolerowane wierzchy szprych, ale nie bardzo potrafie takie coś w photoshopie zrobić..
Co myslicie? Jeżeli macie inne propozycje to walić śmiało...
...Tutaj bez zmian , ew. malowanie na czarno tych wzorków....
..Różne wariacje na temat złotego malowania...
...To ma imitować spolerowane wierzchy szprych, ale nie bardzo potrafie takie coś w photoshopie zrobić..
Co myslicie? Jeżeli macie inne propozycje to walić śmiało...
- topor
- Forum Audi 80
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
- Imię: Toporski
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ACE+lpg
- Lokalizacja: Mielnik
- Kontakt:
witam.moim zdaniem spolerowany rant + zloty srodek najlepiej wyglada:) hmm.. ja mam taki problem moze mi pomozecie: posiadam B-3 na 14" i chce zalozyc do niej 15 na oponkach 195/65 - czy nic nie bedzie ocieralo??
opcje sa dwie:
http://www.allegro.pl/item161108348_fel ... 8_15_.html
http://www.allegro.pl/item161535472_aud ... acji_.html
opcje sa dwie:
http://www.allegro.pl/item161108348_fel ... 8_15_.html
http://www.allegro.pl/item161535472_aud ... acji_.html