Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 08 lis 2016, 17:40

Ja upchnalem u siebie nad półka tam gdzie pedały są, niestety wiązka nie starczyla dalej, ale idzie to sensownie showac,
Moje pytanko: jaka puszka filtra wejdzie pod mache do b3 z ori audi? Niestety stożek to lipna opcja, myślałem na ori pucha i sportową wkładką + zimny dolot

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 08 lis 2016, 18:33

Chyba puszka filtra powietrza z S2 ładnie pasuje.

Awatar użytkownika
VinCe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: Marki
Kontakt:

Post autor: VinCe » 08 lis 2016, 20:34

hehe. tak tylko jest kosmicznie droga :)

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 08 lis 2016, 22:26

No właśnie pewno cena dobija, może coś innego podejdzie się zobaczy na stanie od 6a jest może się coś wymodzi :D

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 09 lis 2016, 18:38

Mam puche s2 z abyka dobrze siedzi ;) i mam jeszcze jedna puche która też spoko podpasi i jest z ropniaka audi 80 ;)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 lis 2016, 19:45

Bronek27 pisze: jest z ropniaka audi 80
Pewnie z AAZ bo ma wyjście na turbo w podobnym miejscy. Albo z 1Z tylko zamiast przepływomierza przykręcić flansze-adapter od filtra stożkowego: http://maister.pl/wp-content/uploads/20 ... C08570.jpg pewnie druga opcja byłaby lepsza bo wylot byłby trochę cofnięty do tyłu.

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 09 lis 2016, 20:20

Tak z aaz pucha

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 13 lis 2016, 11:40

ja sie na benzynie nie znam ale moze to pomorze:

Obrazek

to chyba najleprza opcja jak mozna uciec z przeplywka, moge sie mylic, najleprze w ogole wyjscie to juz w/w aby 'rarytas' :p

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 13 lis 2016, 12:12

_Dave, która jest od czego..??

Awatar użytkownika
VinCe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: Marki
Kontakt:

Post autor: VinCe » 13 lis 2016, 22:55

u siebie mam taką jak ta z lewej strony. wiem ze od diesla ale od jakiego to zabijcie mnie

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 15 lis 2016, 08:43

Przepławka pasuje P&P? Możesz foto podrzucić jak to leży u Ciebie?

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 15 lis 2016, 21:25

obydwie sa od TDI 90km z tym ze ta z lewej wersja PIERBURG a 2ga BOSCH (chodzi o nastawnik)
a calkiem przyziemnie i bardziej profesjonalnie, ta z prawej ktora cie piguu interesuje jest z TDi 90km przed 93rokiem, sory ale zmeczony jestem i nie chce mi sie teraz numeru szukac, fote rzuce jutro

PS. tu wiecej fot http://s286.photobucket.com/user/daveak ... t=3&page=1
PS2. chcesz to podjedz to se przymierzysz

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 17 lis 2016, 19:28

_Dave, dzięki za info i propozycje ale ciut daleko mam, a chętnie bym przyjechał podyskutowali byśmy sobie :-)

Krzych1.8T
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 lis 2016, 10:19

Post autor: Krzych1.8T » 18 lis 2016, 11:11

Witam panowie sprawa wyglada tak ze od zawsze marzy mi sie szybkie coupe z dostepnoscia s2 wiadomo... wiec wpadlem na pomysl swapa 1.8 t i teraz pytanie ktory silnik z jakiego samochodu wybrac zeby najlepiej to pasowalo mam zamiar kupic calego dawce i chcial bym zeby jak najwiecej czesci mi spasowalo najbardziej przemawia do mnie 1.8 BAM w audi tt tym bardziej ze anglika moge wyrwac juz za 6tys ale silnik montowany jest poprzecznie czy to nie bedzie problem? a co z 2.0 tfsi probowal to ktos montowac?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 lis 2016, 20:50

Przy starszych 1.8T na starym bloku (gdzieś do 2000 roku i tylko podłużne) praktycznie nie ma przerabiania/dorabiania łap przy montażu po silniku R4 i R5 (tylko jedną łapę z 80tkowego r4 trzeba wziąć jak mnie pamięć nie myli).
I jak chcesz krzesać duże moce to bierz wersje bez pompy powietrza, bo głowice od tych wersji mają mniejsze mniejsze kanały wydechowe.

A poprzeczne silniki trochę części trzeba zamienić. Miska olejowa inna bo nie ma wcięcia na ławę, z miską pewnie pójdzie też inny smok pompy oleju. Turbo jest inne w wersji poprzecznej, bo ma w inne strony wyjścia/wejścia ustawione.
Nie wiadomo czy mocowanie osprzętu nie trzeba będzie zmieniać, bo poprzeczne mają kompresor klimy po stronie kolektora ssącego i przez to pompę wspomagania bardzo odsuniętą w bok silnika (więc może zaprzeć się o podłużnicę).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl