Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] czyżby uszczelka pod głowicą?

Maciek94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 19 lis 2015, 00:53
Lokalizacja: RKR/RZ

Post autor: Maciek94 » 15 lis 2016, 23:53

Jarewa, myślisz, że to nie wina uszczelki?

to skąd twarde węże i syf w zbiorniku?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 lis 2016, 05:56

Węże zawsze są twarde, muszą być twarde w sprawnym układzie płyn ma ciśnienie 1bar. A syf na palcu to jakiś osad kiepskiej jakości płynu długo niewymienianego lub ktoś może użył kiedyś uszczelniacza. Na pewno nie jest to to o czym myślałeś.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 16 lis 2016, 06:54

Twarde - Mianowicie takie które da się bez użycia większej siły ścisnąć, a zazwyczaj chodzi o ten gruby wąż co leci z głowicy do chłodnicy. Nagrzewnica od tak się nie zasyfi, tylko trochę czasu to zajmuje, można spróbować odłączyć ją i jakimś środkiem wyczyścić. A jeśli ogrzewanie działało sprawnie i nagle zaczęło coś tam się dziać to daremne będzie jej czyszczenie.

Maciek94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 19 lis 2015, 00:53
Lokalizacja: RKR/RZ

Post autor: Maciek94 » 01 gru 2016, 21:29

Zamówiłem tester i sprawdzę...
Węże są twarde na tyle, że dam rade je ścisnąć, ale np. w samochodzie rodziców (B5 1.9 TDI) węże są dużo miększe niżeli u mnie...

[ Dodano: 2016-12-01, 21:29 ]
Głowica zrobiona :P
Problem z twardymi wężami i zapowietrzaniem zniknął :P

Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Post autor: czaras » 11 gru 2016, 12:19

Odświeżam stary temat. :)

U mnie o taka sytuacja:
Tomiturbo pisze:ciśnienie wywala płyn nawet z pod węża powrotnego przy zbiorniczku mimo bardzo dobrego zamocowania. Poluzowałem nakrętke zbiorniczka i dzięki temu da się gdzieś dojechać.
Nie wywala aż tak, żebym musiał luzować nakrętkę zbiorniczka, no ale dolewać raz na jakiś czas muszę.

Zbiorniczek czysty, oleju nie przybywa, grzeje w środku normalnie. Będę się brał za wymiane tego wężyka, bo u mnie dodatkowo ma jakieś dziwaczny (nieoryginalny? ) zacisk, który nie ejst regulowany śrubką. Czy może lekko go upierniczyć nożykiem na końcówce i tak wcisnąć, bo sparciał tylko na końcu?

Czy warto na coś jeszcze zwrócić uwagę przy okazji?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl