Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[B4 1Z] czyżby uszczelka pod głowicą?

Maciek94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 19 lis 2015, 00:53
Lokalizacja: RKR/RZ

Post autor: Maciek94 » 15 lis 2016, 23:53

Jarewa, myślisz, że to nie wina uszczelki?

to skąd twarde węże i syf w zbiorniku?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8423
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 lis 2016, 05:56

Węże zawsze są twarde, muszą być twarde w sprawnym układzie płyn ma ciśnienie 1bar. A syf na palcu to jakiś osad kiepskiej jakości płynu długo niewymienianego lub ktoś może użył kiedyś uszczelniacza. Na pewno nie jest to to o czym myślałeś.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 16 lis 2016, 06:54

Twarde - Mianowicie takie które da się bez użycia większej siły ścisnąć, a zazwyczaj chodzi o ten gruby wąż co leci z głowicy do chłodnicy. Nagrzewnica od tak się nie zasyfi, tylko trochę czasu to zajmuje, można spróbować odłączyć ją i jakimś środkiem wyczyścić. A jeśli ogrzewanie działało sprawnie i nagle zaczęło coś tam się dziać to daremne będzie jej czyszczenie.

Maciek94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 19 lis 2015, 00:53
Lokalizacja: RKR/RZ

Post autor: Maciek94 » 01 gru 2016, 21:29

Zamówiłem tester i sprawdzę...
Węże są twarde na tyle, że dam rade je ścisnąć, ale np. w samochodzie rodziców (B5 1.9 TDI) węże są dużo miększe niżeli u mnie...

[ Dodano: 2016-12-01, 21:29 ]
Głowica zrobiona :P
Problem z twardymi wężami i zapowietrzaniem zniknął :P

Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Post autor: czaras » 11 gru 2016, 12:19

Odświeżam stary temat. :)

U mnie o taka sytuacja:
Tomiturbo pisze:ciśnienie wywala płyn nawet z pod węża powrotnego przy zbiorniczku mimo bardzo dobrego zamocowania. Poluzowałem nakrętke zbiorniczka i dzięki temu da się gdzieś dojechać.
Nie wywala aż tak, żebym musiał luzować nakrętkę zbiorniczka, no ale dolewać raz na jakiś czas muszę.

Zbiorniczek czysty, oleju nie przybywa, grzeje w środku normalnie. Będę się brał za wymiane tego wężyka, bo u mnie dodatkowo ma jakieś dziwaczny (nieoryginalny? ) zacisk, który nie ejst regulowany śrubką. Czy może lekko go upierniczyć nożykiem na końcówce i tak wcisnąć, bo sparciał tylko na końcu?

Czy warto na coś jeszcze zwrócić uwagę przy okazji?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl