Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Ja i moje LPG (STAG200, RegFast, 2x subArtic)

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 21 lis 2016, 16:18

Mapa dzisiaj zczytana, jeszcze delikatna korekta i będzie ok.
Plusem dwóch artików jest to że przełączam na LPG w temperaturze +11*C i nawet nie jęknie system. Warunkiem było zrobienie wstępnego podgrzewania listwy wtryskowej.

PS. Pięćsetny post 8-)

Grześ77

Post autor: Grześ77 » 23 lis 2016, 13:01

Witam.
Napisz coś więcej o tym podgrzewaniu listwy. Zrobiłeś jakiś podgrzewacz samorobny czy kupiłeś gotowca. Wiem, że kiedyś były w sprzedaży na alledrogo lecz opinie użytkowników dyskwalifikowały produkt.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 lis 2016, 19:25

HeavenQueen pisze:Warunkiem było zrobienie wstępnego podgrzewania listwy wtryskowej.
no tez jestem ciekaw co to bo chyba nie masz na myśli włączenia tego w programie jeno

Nie chciałbym negować ale troszkę kiepściutko ta mapa, początkowy mnożnik zbyt wysoko(albo małe dysze albo ciśnienia za małe) powinien być bliżej 1. Takie przynajmniej znalazłem informacje po różnych forach odnośnie lpg i jak znajdę gdzieś swoją to wkleję.


O znalazłem

Obrazek

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 24 lis 2016, 17:48

Tak ogólnie zaleca się, by mnożnik startował z okolic 1.2 -1.4(raczej bliżej 1.2) i w końcowym zakresie użytecznym był równy ~1.
Panuje jednak też pogląd, że mapy to są dla turystów ;) Osobiście ustawiam sekwencje podczas jazdy po czasie wtrysku Pb, lepszym sposobem jest po korektach ale jakoś nie mam weny, a do tego moje ABC i ADR dosyć łatwo ogarnąć.

Coby nie mówić mapka Kolegi wymaga więcej niż delikatnej korekty. A po zabawie w czasie jazdy i ustaleniu na gotowo(są instrukcje w sieci) proponuję pojeździć kilka dni i zajrzeć, bo mapa się uśredni i może wymagać korekty.

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 28 lis 2016, 18:13

Podgrzewacz listwy zrobiłem z rezystora 50W 4,7Ohm w obudowie aluminiowej. Przyklejony jest on do korpusu listwy poprzez klej termoprzewodzący dwuskładnikowy (poxipol + pył aluminiowy). Załącza się po rozruchu a wyłącza gdy listwa osiągnie 30 stopni.

Co do mapki, to większe dysze / ciśnienie skutkuje nierówną pracą na wolnych obrotach. Możliwe że moja listwa jest już rozkalibrowana po 50Mm.

[ Dodano: 2016-11-28, 18:13 ]
miron72 pisze:Coby nie mówić mapka Kolegi wymaga więcej niż delikatnej korekty
Co powinienen poprawić?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 lis 2016, 19:09

HeavenQueen pisze:Co do mapki, to większe dysze / ciśnienie skutkuje nierówną pracą na wolnych obrotach.
taki urok tych wtryskiwaczy wiem bo je miałem ;-) po przejściu na ac wyraźna poprawa a jakie masz w tej chwili dysze

Po za tym wydaj mi się że przełączania przy +11 to trochę nie wskazane w tych warunkach. Ja na lato daje +20/25 a na zimę +35 i pięknie śmiga.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl