Mapa dzisiaj zczytana, jeszcze delikatna korekta i będzie ok.
Plusem dwóch artików jest to że przełączam na LPG w temperaturze +11*C i nawet nie jęknie system. Warunkiem było zrobienie wstępnego podgrzewania listwy wtryskowej.
PS. Pięćsetny post 8-)
[B4 2.0 ABK] Ja i moje LPG (STAG200, RegFast, 2x subArtic)
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no tez jestem ciekaw co to bo chyba nie masz na myśli włączenia tego w programie jenoHeavenQueen pisze:Warunkiem było zrobienie wstępnego podgrzewania listwy wtryskowej.
Nie chciałbym negować ale troszkę kiepściutko ta mapa, początkowy mnożnik zbyt wysoko(albo małe dysze albo ciśnienia za małe) powinien być bliżej 1. Takie przynajmniej znalazłem informacje po różnych forach odnośnie lpg i jak znajdę gdzieś swoją to wkleję.
O znalazłem
Tak ogólnie zaleca się, by mnożnik startował z okolic 1.2 -1.4(raczej bliżej 1.2) i w końcowym zakresie użytecznym był równy ~1.
Panuje jednak też pogląd, że mapy to są dla turystów Osobiście ustawiam sekwencje podczas jazdy po czasie wtrysku Pb, lepszym sposobem jest po korektach ale jakoś nie mam weny, a do tego moje ABC i ADR dosyć łatwo ogarnąć.
Coby nie mówić mapka Kolegi wymaga więcej niż delikatnej korekty. A po zabawie w czasie jazdy i ustaleniu na gotowo(są instrukcje w sieci) proponuję pojeździć kilka dni i zajrzeć, bo mapa się uśredni i może wymagać korekty.
Panuje jednak też pogląd, że mapy to są dla turystów Osobiście ustawiam sekwencje podczas jazdy po czasie wtrysku Pb, lepszym sposobem jest po korektach ale jakoś nie mam weny, a do tego moje ABC i ADR dosyć łatwo ogarnąć.
Coby nie mówić mapka Kolegi wymaga więcej niż delikatnej korekty. A po zabawie w czasie jazdy i ustaleniu na gotowo(są instrukcje w sieci) proponuję pojeździć kilka dni i zajrzeć, bo mapa się uśredni i może wymagać korekty.
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Podgrzewacz listwy zrobiłem z rezystora 50W 4,7Ohm w obudowie aluminiowej. Przyklejony jest on do korpusu listwy poprzez klej termoprzewodzący dwuskładnikowy (poxipol + pył aluminiowy). Załącza się po rozruchu a wyłącza gdy listwa osiągnie 30 stopni.
Co do mapki, to większe dysze / ciśnienie skutkuje nierówną pracą na wolnych obrotach. Możliwe że moja listwa jest już rozkalibrowana po 50Mm.
[ Dodano: 2016-11-28, 18:13 ]
Co do mapki, to większe dysze / ciśnienie skutkuje nierówną pracą na wolnych obrotach. Możliwe że moja listwa jest już rozkalibrowana po 50Mm.
[ Dodano: 2016-11-28, 18:13 ]
Co powinienen poprawić?miron72 pisze:Coby nie mówić mapka Kolegi wymaga więcej niż delikatnej korekty
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
taki urok tych wtryskiwaczy wiem bo je miałem po przejściu na ac wyraźna poprawa a jakie masz w tej chwili dyszeHeavenQueen pisze:Co do mapki, to większe dysze / ciśnienie skutkuje nierówną pracą na wolnych obrotach.
Po za tym wydaj mi się że przełączania przy +11 to trochę nie wskazane w tych warunkach. Ja na lato daje +20/25 a na zimę +35 i pięknie śmiga.