[B4 1.9 1Z] Problem z odpalaniem TDI Bosch kopci
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
- Lokalizacja: Kłodzko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
- Lokalizacja: Kłodzko
[B4 1.9 1Z] Silnik odpala i gasnie po sekundzie.
Witam, mam problem z Avanten B4 1Z Pierburg, mianowicie przekrecam stacyjke i silnik odpala normalnie lecz zaraz gasnie. Bezpieczniki sprawdzalem, kostki, kabelki i paliwo na swoim miejscu. Jedyne co jest nie standardowe, to do tej pory po zaplonie zawsze wstawala wskazowka obrotomierza a w tej chwili lezy bez reakcji. Z szukajki korzystalem i wyszlo ze strzelone immo (ktorego nie mam) albo wylacznik zaplonu. Aktualnie brak mozliwosci podlaczenia pod kompa. Pomozcie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
[ Dodano: 2016-06-13, 18:21 ]
Tylko blokujące immo daje takie objawy,odpala na sekundę i gasnie ,identycznie za kazdym razemcosmosxj pisze:mam problem z Avanten B4 1Z Pierburg, mianowicie przekrecam stacyjke i silnik odpala normalnie lecz zaraz gasnie.
Nic innego nie daje takich objawów .Jak masz sterownik z końcówką 021AP ,to immo jest i nawet zdezaktywowane potrafi się uaktywnić ,w pewnych specyficznych warunkach ...wiem bo sam miałem jeden przypadek w 8 bitowym sterowniku , gdzie mimo dezaktywacji immo w sterowniku , aktywowało się z powrotem po jakimś czasie ....zdarzyło się to właśnie przy dużym spadku napięcia w instalacji auta .Bardzo rzadko ,ale się jednak zdarza...No chyba że masz sterownik 021D ,który nie ma immo ...wtedy nie mam pomysłu co moglo by powodować takie objawycosmosxj pisze:Z szukajki korzystalem i wyszlo ze strzelone immo (ktorego nie mam)
Dzieki Pany za rozjasnienie. Dzis bede z nim walczyl
[ Dodano: 2016-07-12, 16:09 ]
Po chwilowej nie obecnosci odswiezam temat. Przeskanowalem auto i wyszlo:
Uszkodzony sterownik ECM (ECU) 65535,
Sygnal obciazenia z zacisku alternatora DF1117 (tak bylo od poczatku),
Czujnik obrotow silnika CKP lub jego obwod G28, 513.
Po skasowaniu bledow pozostaly Uszkodzony sterownik i Sygnal z zacisku alt.
Doczytalem sie zeby albo zamienic ECU (aktualnie niemozliwe) lub sprawdzic wiazke kabli (awykonalne).
I co mi teraz robic? Spalic go czy zlomowac?
[ Dodano: 2016-07-12, 16:09 ]
Po chwilowej nie obecnosci odswiezam temat. Przeskanowalem auto i wyszlo:
Uszkodzony sterownik ECM (ECU) 65535,
Sygnal obciazenia z zacisku alternatora DF1117 (tak bylo od poczatku),
Czujnik obrotow silnika CKP lub jego obwod G28, 513.
Po skasowaniu bledow pozostaly Uszkodzony sterownik i Sygnal z zacisku alt.
Doczytalem sie zeby albo zamienic ECU (aktualnie niemozliwe) lub sprawdzic wiazke kabli (awykonalne).
I co mi teraz robic? Spalic go czy zlomowac?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Sprawdzanie wiązki sobie odpuść ,bo w wiązce od 80 tki nic się samo nie dzieje,we wtyce kompa nigdy nie spotkałem utlenionych czy skorodowanych kabli czy pinów ...a trochę tych wtyk widziałem i to z bardzo bliska .Jedyny wyjątek to jak ktoś tam wsadził łapy i narzeżbił ....ale w to raczej wątpię .Kompa podmień bo tu ewidentnie cos z nim nie halo ...i nie pisz że to awykonalne ,bo nawet poniżej 50zł mozna taki na alle ...o zakupić ,a jak już kupować to model bez immocosmosxj pisze:Doczytalem sie zeby albo zamienic ECU (aktualnie niemozliwe) lub sprawdzic wiazke kabli (awykonalne).
Awykonalnosc to odnosnie sprawdzenia wiazki, tak sie zastanawialem zeby wymienic kompa tylko ze jestem w UK i dostepnosc do czesci mocno utrudniona. Jak dobrze pamietam to komp jest za nawiewem w nogach pasazera?
[ Dodano: 2016-08-03, 20:45 ]
No i stala sie rzecz nieslychana! Poszedlem sobie wyjac aku zeby podladowac i odpuscic reczny bo lubi sie blokowac. No i pomyslalem ze moze sprobuje go odpalic. ODPALIL. Ja go nie rozumiem a co gorsza nie mam odpowiedzi co bylo przyczyna... Jak zyc panie prezydencie? ehh
[ Dodano: 2016-08-03, 20:45 ]
No i stala sie rzecz nieslychana! Poszedlem sobie wyjac aku zeby podladowac i odpuscic reczny bo lubi sie blokowac. No i pomyslalem ze moze sprobuje go odpalic. ODPALIL. Ja go nie rozumiem a co gorsza nie mam odpowiedzi co bylo przyczyna... Jak zyc panie prezydencie? ehh
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Co było przyczyną to oczywiste ,jeżeli odpalał na sekundę i gasł ...problemy z rozblokowaniem immo ...chociaż to był raczej skutek ...przyczyną jest "zmęcznie materiału "instalacji immo po przeszło 20 latach uzytkowania Nie chcę cię martwić ,ale zwykle jak już raz wyszły "niespodzianki " z immo ,to raczej się to powtórzy wczesniej czy pużniejcosmosxj pisze:No i stala sie rzecz nieslychana! Poszedlem sobie wyjac aku zeby podladowac i odpuscic reczny bo lubi sie blokowac. No i pomyslalem ze moze sprobuje go odpalic. ODPALIL. Ja go nie rozumiem a co gorsza nie mam odpowiedzi co bylo przyczyna...
[B4 1.9 1Z] nie odpala
po przekręceniu stacyjki nie zapalają się kontrolki na desce rozdzielczej (liczniku),a rozrusznik kręci i mimo to audik nie chce odpalić
Re: nie odpala
zacznij kolego od kostki stacyjkiryniucha pisze:po przekręceniu stacyjki nie zapalają się kontrolki na desce rozdzielczej (liczniku),a rozrusznik kręci i mimo to audik nie chce odpalić
Re: nie odpala
kostka wygląda na całą
może jakiś przekaźnik. ale nie wiem jaki za to może odpowiadać
może jakiś przekaźnik. ale nie wiem jaki za to może odpowiadać
Re: nie odpala
co wcale nie oznacza ze jest sprawna , kup najtańsza dostępna w sklepie za 20zł i na krótko odpal podłączając tylko wtyczkę do niej i śrubokrętem przekręć kostkę , jak masz immo to kluczyk oczywiście w stacyjkę