Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4/8B] Naprawa przełączników zespolonych.

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
XaneSD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 02 gru 2015, 09:51

Post autor: XaneSD » 04 gru 2016, 09:16

Odświeżam temat żeby dostać jednoznaczną odpowiedź. Mam audi 80 b3 z 88r. Tam są jeszcze te kwadratowe manetki. Czy z b3 po liftingu (4 okrągłe manetki) będą pasować manetki bez problemów czy trzeba coś przerabiać?

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 04 gru 2016, 10:30

Nie będą pasować kostki.Musisz także je przeszczepić z nowszego pająka.

XaneSD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 02 gru 2015, 09:51

Post autor: XaneSD » 04 gru 2016, 15:29

Wiec wystarczy zmienić kostki. Czy kolory kabli są takie same czy trzeba szukać schematów?

dudi753
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 24 sie 2015, 20:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: dudi753 » 14 lut 2017, 19:50

Panowie problemik mały. Zrobiłem jak w tym poradniku dokładnie to samo i długie działają reszta świateł tez ale gdy kręcę kierownica to coś strzela ,pstryka.Wiem ze ten biały języczek od kierunków przy składaniu ma być wepchnięty do środka zrobiłem tak i odwrotnie za każdym razem to samo różnica jest tylko w głośności dźwięku.

[ Dodano: 2017-02-14, 19:50 ]
Aktualizacja problemu już wiem co strzela to co jest na zdjęciu w linku. Zaznaczylem na czerwono element po wciśnięciu którego kręcąc kierownica nie strzela.Do czego on służy ?
Następne pytanie to czy ktoś wie w jakim położeniu całość powinna byc zamontowana ? obstawiam ze cos przekręciłem i dlatego strzela.

https://zapodaj.net/36c9281c8624e.jpg.html
Ostatnio zmieniony 14 lut 2017, 20:38 przez dudi753, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 lut 2017, 20:48

Taśma air bag papapapa rotfl

To zaznaczone to zabezpieczenie taśmy blokada po zdjęciu by nie obróciło pozycji .

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 lut 2017, 20:50

Jarewa pisze:Taśma air bag papapapa rotfl
no tak niestety, też to przerabiałem

dudi753
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 24 sie 2015, 20:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: dudi753 » 14 lut 2017, 21:01

Dobrze w takim razie jezeli to zaznaczone bym sobie wcisnal nie strzelalo by mi wtedy.A jaki by to mialo wpływ na dzialanie airbaga?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 lut 2017, 21:15

Przez kombinowanie pewnie pomyliłeś obroty taśmy i maglownicy.

Pioter442
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 08 sie 2017, 21:44

Post autor: Pioter442 » 09 paź 2017, 22:39

Witam
Mam pytanie na co patrzeć przy wymianie całego przełącznika z innej b4.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
petel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 22 lut 2013, 17:57
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Kielce

Post autor: petel » 09 paź 2017, 22:51

jak przekładasz z b4 do b4 to pasuje wszystko

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 09 paź 2017, 23:16

ja mogę powiedzieć że chyba rocznik, choć pewny nie jestem ale mam pająka z b4 z małym otworem ( jak b3 a są z b4 92r ) a jak kupowałem manetki do tdi z tempomatem ( kupiłem w ciemno z a4 ) pasują całkowicie a otwór mają duży, a tdi z koniec 94,r

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 paź 2017, 20:26

dzikx pisze:ja mogę powiedzieć że chyba rocznik, choć pewny nie jestem ale mam pająka z b4 z małym otworem ( jak b3 a są z b4 92r ) a jak kupowałem manetki do tdi z tempomatem ( kupiłem w ciemno z a4 ) pasują całkowicie a otwór mają duży, a tdi z koniec 94,r
zgadza się

Bznbartosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 22 lis 2019, 22:52
Imię: Bartek
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 RU
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Re: [B3/B4/8B] Naprawa przełączników zespolonych.

Post autor: Bznbartosz » 04 cze 2023, 02:03

Witam. Opis naprawy pokazanego przełącznika dokładny i godny polecenia.
Natomiast jeśli ktoś nie obeznany w temacie pająków z A80, posiadający najzwyklejsze b3 bez poduchy obojętnie czy z nowszym przełącznikiem typu okrągłe manetki, dzielony na dwie części, nie dzielony, kwadratowe manetki nie dzielony i teoretycznie niby nie rozbieralny a podejmie się naprawy bez przeczytania wszystkich postów w tym temacie to bardzo możliwe że "stanie z robotą" :-P już po ściągnięciu kierownicy. Dokładniej to na etapie odkręcania obudowy przełącznika lub poluzowania tej obejmy bo nie znajdzie tej śruby żeby go dopiero ściągnąć z kolumny ;) Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl