[B3/B4/8B] Naprawa przełączników zespolonych.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Panowie problemik mały. Zrobiłem jak w tym poradniku dokładnie to samo i długie działają reszta świateł tez ale gdy kręcę kierownica to coś strzela ,pstryka.Wiem ze ten biały języczek od kierunków przy składaniu ma być wepchnięty do środka zrobiłem tak i odwrotnie za każdym razem to samo różnica jest tylko w głośności dźwięku.
[ Dodano: 2017-02-14, 19:50 ]
Aktualizacja problemu już wiem co strzela to co jest na zdjęciu w linku. Zaznaczylem na czerwono element po wciśnięciu którego kręcąc kierownica nie strzela.Do czego on służy ?
Następne pytanie to czy ktoś wie w jakim położeniu całość powinna byc zamontowana ? obstawiam ze cos przekręciłem i dlatego strzela.
https://zapodaj.net/36c9281c8624e.jpg.html
[ Dodano: 2017-02-14, 19:50 ]
Aktualizacja problemu już wiem co strzela to co jest na zdjęciu w linku. Zaznaczylem na czerwono element po wciśnięciu którego kręcąc kierownica nie strzela.Do czego on służy ?
Następne pytanie to czy ktoś wie w jakim położeniu całość powinna byc zamontowana ? obstawiam ze cos przekręciłem i dlatego strzela.
https://zapodaj.net/36c9281c8624e.jpg.html
Ostatnio zmieniony 14 lut 2017, 20:38 przez dudi753, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 lis 2019, 22:52
- Imię: Bartek
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 RU
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Re: [B3/B4/8B] Naprawa przełączników zespolonych.
Witam. Opis naprawy pokazanego przełącznika dokładny i godny polecenia.
Natomiast jeśli ktoś nie obeznany w temacie pająków z A80, posiadający najzwyklejsze b3 bez poduchy obojętnie czy z nowszym przełącznikiem typu okrągłe manetki, dzielony na dwie części, nie dzielony, kwadratowe manetki nie dzielony i teoretycznie niby nie rozbieralny a podejmie się naprawy bez przeczytania wszystkich postów w tym temacie to bardzo możliwe że "stanie z robotą" już po ściągnięciu kierownicy. Dokładniej to na etapie odkręcania obudowy przełącznika lub poluzowania tej obejmy bo nie znajdzie tej śruby żeby go dopiero ściągnąć z kolumny Pozdro
Natomiast jeśli ktoś nie obeznany w temacie pająków z A80, posiadający najzwyklejsze b3 bez poduchy obojętnie czy z nowszym przełącznikiem typu okrągłe manetki, dzielony na dwie części, nie dzielony, kwadratowe manetki nie dzielony i teoretycznie niby nie rozbieralny a podejmie się naprawy bez przeczytania wszystkich postów w tym temacie to bardzo możliwe że "stanie z robotą" już po ściągnięciu kierownicy. Dokładniej to na etapie odkręcania obudowy przełącznika lub poluzowania tej obejmy bo nie znajdzie tej śruby żeby go dopiero ściągnąć z kolumny Pozdro