Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Auto gaśnie zaraz po uruchomieniu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 gru 2016, 19:17

Dodaj maćku że na odłączonym ma być około 750-800obr/min

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 28 gru 2016, 20:12

Ja często widziałem, że łapał obroty pod 1800 na odłączonym (wtedy też między innymi pojawiało się falowanie na benzynie od cut-offa jeśli czujnik zamknięci przepustnicy był sprawny) ale chyba mam wyklepane ograniczniki w moich regulatorach.

Jeszcze dobrze sprawdzić czy mikser jest dobrze podłączony. Ostatnio widziałem sytuacje gdzie ktoś zamienił doprowadzenie gazu z wyjściem na regulator obrotów biegu jałowego.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 gru 2016, 20:46

No ja technicznie powiem że jak wszystko jest szczelne i dobrze to odłączenie zaworu nie powinno wpływać na obroty (chyba że ktoś grzebał w tej śrubie w nim zderzaku w zaworze) jeżeli się podniosą znacząco to będzie nieszczelność albo ktoś grzebał przy zderzaku przepustnicy.

Ten zawór ma trzy pozycje a jego odłączenie nie powoduje całkowitego zamknięcia a w drugą strone robi przerwę wyregulowaną śrubką.

Jakki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 27 kwie 2014, 21:50

Post autor: Jakki » 28 gru 2016, 22:08

Panowie, aż mi głupio, ale która wtyczka odpowiada za ten regulator? Jak stoję przed samochodem to ta wpinana z lewej strony obudowy filtra? W każdym razie odpinałem tam wszystkie, nawet od nastawnika, ale po odpięciu którejkolwiek nie zauważyłem zmian w pracy silnika, ale co ciekawe jak pojechałem do sklepu, wracam odpalam i niby to samo, ale przełączyłem na benzynę i co? Pracuje 1-1,1 tyś obrotów i tak pojechałem pod dom, przełączyłem na gaz to faluje ok 750-850 i tak przełączyłem parę razy i za każdym tak samo, zgłupiałem już totalnie... A i odpala na chwilę obecną bez wciśniętego gazu, ale tylko na benzynie, na LPG nadal trzeba pedał w podłogę, bo zapomniałem na początku dodać, że trzeba mu było dodać gazu w podłogę aby zapalił czy to na PB czy na LPG, aż jestem ciekawy co jutro innego będzie...
Najgorsze jest to, że jeszcze tylko jutro wieczór mam na "zabawę" z nim, bo pojutrze muszę lecieć nim w trasę, ciekawe co z tego będzie ;)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 gru 2016, 22:15

Jakiego filtra, zawór biegu jałowego masz koło wlewu oleju przy silniku jak stoisz po lewej stronie z przodu.

Jakki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 27 kwie 2014, 21:50

Post autor: Jakki » 28 gru 2016, 23:06

http://tnij.org/linkgoogle

Prawy dolny róg? Ja tego w ogóle nie mam, tylko jest gumowa rura, teraz byłem patrzeć, dlatego zlokalizować go nie mogłem...

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 28 gru 2016, 23:36

Tak to jest to urządzenie.
Ciekawe jak ze szczelnością po wycięciu tego zaworu, ciekawe jak ze szczelnością uszczelnień wtryskiwaczy.

Jakki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 27 kwie 2014, 21:50

Post autor: Jakki » 29 gru 2016, 00:20

Ehh :/ To jeszcze muszę jutro obdzwonić pobliskie szroty, może będą coś mieli... Chociaż pewnie z tym też będzie problem, bo jednak nie często na złomie widuję Audi z piątką pod maska, chociaż w sumie może to i dobrze ;)
Z szczelnością, hmm, na pewno rozdzielacz do uszczelnienia jest, bo lekutkawo mokry :/

Edit. Jednak jestem niewychowany... Zapomniałem o najważniejszym, dzięki Panowie za pomoc :)

pawslaw1601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 08 lis 2016, 18:52

Post autor: pawslaw1601 » 29 gru 2016, 20:09

Może ktoś poda dla odmiany jak mi pomóc, a nie tym co się dopięli pod temat, a nie założyli własnego, bo ja już naprawdę nie mam siły do tego auta. Nie chce go oddawać na złom, bo już trochę w niego włożyłem, a nie mam już pomysłu co robić i mój znajomy mechanik też już powoli się poddaje.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 gru 2016, 20:47

Pierw zrób to co ci kazano.

Jakki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 27 kwie 2014, 21:50

Post autor: Jakki » 29 gru 2016, 20:50

Akurat podpinanie pod czyjś temat o podobnym temacie to dobre rozwiązanie, bo po co zakładać kolejny albo wykopywać zapomniany ;)
Uszczelniłeś tą gumę, ale może w innym miejscu ciągnie lewe powietrze? Np. na tej gumowej rurze co idzie od gumy do krokowca, ja próbując zamknąć temat lewego powietrza w swoim powyciągałem wszystko aby porządnie posprawdzać i założyć, mówili, ze to podstawa, więc od tego zacząłem i zrobiłem to chyba gruntownie ;)

pawslaw1601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 08 lis 2016, 18:52

Post autor: pawslaw1601 » 29 gru 2016, 21:21

Rozumiem, że podpięcie jest czasem dobrym rozwiązaniem, ale raczej w podobnym wypadku i nie tylko jeśli podobieństwo zachodzi w tym że nie odpala, a reszta to już inna bajka. Wracając do tematu zrobiłem co mi inni radzili, mianowicie sprawdziłem szczelność tej gumy co idzie do przepływomierza jak i tych węży co idą do krokowca, udrożniłem odmę, wyczyściłem krokowca oraz sprawdziłem przepływomierz. Próbowałem też regulować skład mieszanki co pół obrotu i nic. Ciśnienia nie mam w dalszym ciągu czym zmierzyć, więc wymieniłem pompkę paliwa. Raczej nic nie pominąłem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 gru 2016, 21:35

A byleś na analizatorze spalin? podłączałeś się w nastawnik ciśnienia?
pawslaw1601 pisze: Próbowałem też regulować skład mieszanki co pół obrotu i nic.
Wiesz co takie kręcenie daje na pałę?

pawslaw1601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 08 lis 2016, 18:52

Post autor: pawslaw1601 » 29 gru 2016, 21:59

Sondy, nie posiadam więc po co wpinać się w nastawnik ciśnienia? jeśli da coś wpięcie się w nastawnik ciśnienia przy braku sondy, jak to dokładnie przeprowadzić? na analizatorze nie ustawia się przypadkiem składu mieszanki dopiero po uzyskaniu temp. roboczej (auto zaraz gaśnie)? Nie wiem co daje kręcenie na pałę, ale tak mi podpowiedział koleś z forum, więc tak zrobiłem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 gru 2016, 22:12

Nie doczytałem ze nie masz sondy.

Odłącz elektrycznie wtrysk rozruchowy i zobacz czy wtedy odpala.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl