Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z]-30°C układ się zapowietrzył przy próbie rozruchu

KamazWSA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 04 sty 2017, 20:13
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

[B4 1.9 1Z]-30°C układ się zapowietrzył przy próbie rozruchu

Post autor: KamazWSA » 08 sty 2017, 11:02

Witam niedziela 6:24 rano próba odpalenia.
Dwa razy zagrałem świece i kręcę opornie odpalił.
A za mną chmara dymu chwilę pochodził i zgasł no to kręcę zero odzewu, maska do góry niby wszystko ok to rozkręcam dolot daje żonie plaka żeby psikala jak zaczynam kręcić i jakoś odpalił pochodził z 5 minut węże były ciepłe około 20/25°C to ruszam.
Nie ujechalem 100m i zdechł. No to kręcę strasznie opornie, maska do góry patrzę a w przewodach bąbelki.
:(
Skąd się to wzięło miesiąc temu nowy filtr paliwa nowy pływak bo się zapowietrzał bo kruciec był pęknięty a po wymianie odpowietrznik tak że do -10°C palił na dotyk.
Depresator stosowany od listopada do -45°C.
Co o tym myślicie?
Stosował ktoś może jakaś grzałkę w baku?
Jak z tego wybrnąć?
Ostatnio zmieniony 08 sty 2017, 11:29 przez KamazWSA, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 sty 2017, 11:15

Nowy filtr i stary problem


Obrazek
Obrazek

KamazWSA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 04 sty 2017, 20:13
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: KamazWSA » 08 sty 2017, 11:31

Co masz na myśli wstawiając filtry?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 sty 2017, 11:31

KamazWSA pisze:Depresator stosowany od listopada do -45°C.
Co o tym myślicie?
Jak się własnie przekonałeś ,to szkoda pieniędzy na wszelkiego typu "depresatory" ,jak już coś chcesz koniecznie dolewać to benzyne w stęzeniu max 5% Efekt ten sam ,jak nie lepszy ,a koszt niezauważalny bo cena za litr praktycznie jak cena ropy
KamazWSA pisze:Skąd się to wzięło miesiąc temu nowy filtr paliwa nowy pływak bo się zapowietrzał bo kruciec był pęknięty a po wymianie odpowietrznik tak że do -10°C palił na dotyk.
Przy -20 nowe filtry niewiele pomogą ,bo mamy taką "wspaniałą " jakość "zimowego" paliwa że przy -20 i tak znajdzie się coś w paliwie ,co się wytrąci i zapcha filtr .Jedyny skuteczny sposób to wymiana filtra paliwa na zupełnie inny typ z elektrycznym podgrzewaczem ,który podgrzeje paliwo bezpośrednio w samym filtrze ,tu masz wszystko na ten temat https://audi80.pl/topics74/b4-19-tdi ... t98871.htm do tego koniecznie pompka gruszka i w zasadzie żadne mrozy nam nie straszne

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 sty 2017, 11:35

KamazWSA pisze:Co masz na myśli wstawiając filtry?
Zapewne masz oryginalny wkręcany filtr , więc albo całkowita wymiana na ten z podgrzewaczem co przed chwilą link podał Mariusz
Ewentualnie filtr z Golfa lub Forda , by pozbyć się tego plastikowego króćca przelewowego

Obrazek

KamazWSA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 04 sty 2017, 20:13
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: KamazWSA » 08 sty 2017, 11:51

Będę szukał tego z podgrzewaczem tylko co polecicie opla renault rozmiar dla mnie bez znaczenia

[ Dodano: 2017-01-08, 11:51 ]
Gruche już założyłem przy wymianie filtra żeby ułatwić odpowietrzanie

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 sty 2017, 11:58

KamazWSA pisze:Będę szukał tego z podgrzewaczem tylko co polecicie opla renault rozmiar dla mnie bez znaczenia
Opel , bo ma króćce z boku ,
a w renault pionowe są przez co można by było ułamac je lub przewód zaginałby się.


Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 sty 2017, 12:02 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.

KamazWSA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 04 sty 2017, 20:13
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: KamazWSA » 08 sty 2017, 11:58

Jak rozpoznać że jest z podgrzewaczem?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 sty 2017, 12:04

Ma wyjście na wtyczkę zasilającą ten podgrzewacz elektryczny.

KamazWSA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 04 sty 2017, 20:13
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: KamazWSA » 08 sty 2017, 12:16

1
2
3
4
5
6

[ Dodano: 2017-01-08, 12:16 ]
A co z przewodu co szły przez zaworek zwrotny?
Na krótko połączyć?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 sty 2017, 12:17

3 , 4 , 6 byłaby najlepsza.
Ja to szukałem takiej żeby była jak najbardziej kompletna : wtyczka i jak najwięcej przewodu i tak samo przewody wejścia i wyjścia żeby było jak najwięcej, ale ciężko dostać , albo trzeba samemu osobiście odwiedzić szrot i samemu zdemontować co potrzeba.

Powrót z pompy możesz podłaczyć do tego zaworka zwrotnego lub do samego konća aż do przewodu metalowego powrotnego do zbiornika.

KamazWSA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 04 sty 2017, 20:13
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: KamazWSA » 08 sty 2017, 12:35

A jak w pompie przymarznie?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 sty 2017, 13:50

KamazWSA pisze:A jak w pompie przymarznie?
Nie ma takiej opcji,chyba że nalejesz tam wczesniej wody ;-) parafina praktycznie zawsze blokuje filtr paliwa ,a w ekstremalnych przypadkach lodowy-parafinowy "czop " blokuje sitko smoka na samym dole zbiornika paliwa ...choć tam jest znacznie trudniej bo sitko z tworzywa ma ok.1 mm oczka .Ale mając pompkę gruszkę ,można to szybko sprawdzić
Ostatnio zmieniony 08 sty 2017, 14:18 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

KamazWSA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 04 sty 2017, 20:13
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: KamazWSA » 08 sty 2017, 14:01

Gol będzie to nauczka na przyszłość :)

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 08 sty 2017, 15:11

Też to samo z rana miałem, pochodził z 10 min i zonk, zgasł, odpalał i za chwilę gasł, posiadam ori filtr paliwa ale mam już dość zmęczone przewody i jutro się zabieram za wymianę i odrazu oring zmienie pod tym podgrzewaczem, jak nie pomoże, to już mam upatrzoną obudowę od renault i też tak będe modził :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl