[B4 1.9 1Z]-30°C układ się zapowietrzył przy próbie rozruchu
[B4 1.9 1Z]-30°C układ się zapowietrzył przy próbie rozruchu
Witam niedziela 6:24 rano próba odpalenia.
Dwa razy zagrałem świece i kręcę opornie odpalił.
A za mną chmara dymu chwilę pochodził i zgasł no to kręcę zero odzewu, maska do góry niby wszystko ok to rozkręcam dolot daje żonie plaka żeby psikala jak zaczynam kręcić i jakoś odpalił pochodził z 5 minut węże były ciepłe około 20/25°C to ruszam.
Nie ujechalem 100m i zdechł. No to kręcę strasznie opornie, maska do góry patrzę a w przewodach bąbelki.
Skąd się to wzięło miesiąc temu nowy filtr paliwa nowy pływak bo się zapowietrzał bo kruciec był pęknięty a po wymianie odpowietrznik tak że do -10°C palił na dotyk.
Depresator stosowany od listopada do -45°C.
Co o tym myślicie?
Stosował ktoś może jakaś grzałkę w baku?
Jak z tego wybrnąć?
Dwa razy zagrałem świece i kręcę opornie odpalił.
A za mną chmara dymu chwilę pochodził i zgasł no to kręcę zero odzewu, maska do góry niby wszystko ok to rozkręcam dolot daje żonie plaka żeby psikala jak zaczynam kręcić i jakoś odpalił pochodził z 5 minut węże były ciepłe około 20/25°C to ruszam.
Nie ujechalem 100m i zdechł. No to kręcę strasznie opornie, maska do góry patrzę a w przewodach bąbelki.
Skąd się to wzięło miesiąc temu nowy filtr paliwa nowy pływak bo się zapowietrzał bo kruciec był pęknięty a po wymianie odpowietrznik tak że do -10°C palił na dotyk.
Depresator stosowany od listopada do -45°C.
Co o tym myślicie?
Stosował ktoś może jakaś grzałkę w baku?
Jak z tego wybrnąć?
Ostatnio zmieniony 08 sty 2017, 11:29 przez KamazWSA, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak się własnie przekonałeś ,to szkoda pieniędzy na wszelkiego typu "depresatory" ,jak już coś chcesz koniecznie dolewać to benzyne w stęzeniu max 5% Efekt ten sam ,jak nie lepszy ,a koszt niezauważalny bo cena za litr praktycznie jak cena ropyKamazWSA pisze:Depresator stosowany od listopada do -45°C.
Co o tym myślicie?
Przy -20 nowe filtry niewiele pomogą ,bo mamy taką "wspaniałą " jakość "zimowego" paliwa że przy -20 i tak znajdzie się coś w paliwie ,co się wytrąci i zapcha filtr .Jedyny skuteczny sposób to wymiana filtra paliwa na zupełnie inny typ z elektrycznym podgrzewaczem ,który podgrzeje paliwo bezpośrednio w samym filtrze ,tu masz wszystko na ten temat https://audi80.pl/topics74/b4-19-tdi ... t98871.htm do tego koniecznie pompka gruszka i w zasadzie żadne mrozy nam nie straszneKamazWSA pisze:Skąd się to wzięło miesiąc temu nowy filtr paliwa nowy pływak bo się zapowietrzał bo kruciec był pęknięty a po wymianie odpowietrznik tak że do -10°C palił na dotyk.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Opel , bo ma króćce z boku ,KamazWSA pisze:Będę szukał tego z podgrzewaczem tylko co polecicie opla renault rozmiar dla mnie bez znaczenia
a w renault pionowe są przez co można by było ułamac je lub przewód zaginałby się.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2017, 12:02 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
3 , 4 , 6 byłaby najlepsza.
Ja to szukałem takiej żeby była jak najbardziej kompletna : wtyczka i jak najwięcej przewodu i tak samo przewody wejścia i wyjścia żeby było jak najwięcej, ale ciężko dostać , albo trzeba samemu osobiście odwiedzić szrot i samemu zdemontować co potrzeba.
Powrót z pompy możesz podłaczyć do tego zaworka zwrotnego lub do samego konća aż do przewodu metalowego powrotnego do zbiornika.
Ja to szukałem takiej żeby była jak najbardziej kompletna : wtyczka i jak najwięcej przewodu i tak samo przewody wejścia i wyjścia żeby było jak najwięcej, ale ciężko dostać , albo trzeba samemu osobiście odwiedzić szrot i samemu zdemontować co potrzeba.
Powrót z pompy możesz podłaczyć do tego zaworka zwrotnego lub do samego konća aż do przewodu metalowego powrotnego do zbiornika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma takiej opcji,chyba że nalejesz tam wczesniej wody parafina praktycznie zawsze blokuje filtr paliwa ,a w ekstremalnych przypadkach lodowy-parafinowy "czop " blokuje sitko smoka na samym dole zbiornika paliwa ...choć tam jest znacznie trudniej bo sitko z tworzywa ma ok.1 mm oczka .Ale mając pompkę gruszkę ,można to szybko sprawdzićKamazWSA pisze:A jak w pompie przymarznie?
Ostatnio zmieniony 08 sty 2017, 14:18 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Też to samo z rana miałem, pochodził z 10 min i zonk, zgasł, odpalał i za chwilę gasł, posiadam ori filtr paliwa ale mam już dość zmęczone przewody i jutro się zabieram za wymianę i odrazu oring zmienie pod tym podgrzewaczem, jak nie pomoże, to już mam upatrzoną obudowę od renault i też tak będe modził