Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Co ostatnio robiłeś przy aucie...

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi i nie tylko związane z motoryzacją.
ODPOWIEDZ
AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 24 sty 2017, 11:27

W sobote Audik dostał nowy ecu z wirusem. rotfl Teraz bajeczka, tylko zrobić pompe i na wiosne pomyśleć o większym ic.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 sty 2017, 11:46

AdiGassler pisze: tylko zrobić pompe
Dół ad Afn'a wstaw i wystarczy.

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 25 sty 2017, 09:39

Właśnie z Muniorem się ugadałem bo ma z afn'a dół i ma sprawdzić. Jak będzie ok to biorę od niego.

Awatar użytkownika
Sagitari
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z

Post autor: Sagitari » 25 sty 2017, 20:16

Krzysiek 84 pisze:
Dół ad Afn'a wstaw i wystarczy.
Czy mając zainstalowane wtryski AFN (a w moim wypadku wymienione i skalibrowane końcówki AFN na ori wtryskach) warto sięgać jednocześnie od razu po ECU i pompę AFN, czy na razie wystarczy samo ECU ? Jakie są Twoje wrażenia po takich modyfikacjach ?

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 25 sty 2017, 20:57

moim zdaniem a dopiero od roku siedzę w dieslu to wystarczy samo ecu, później turbo jakieś inne końców 216 i znów program a jak nie będzie starczać to pompę swoją przerobić na 11mm

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 25 sty 2017, 23:15

Sagitari, Pod wtryski afn wystarczy sam program , nie trzeba dołu pompy zmieniać.
Gdybys celował w wyższe moce i mając założone 216-tki , to wtedy byłby sens już zamontowania dołu pompy z Afn.

Awatar użytkownika
Sagitari
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z

Post autor: Sagitari » 26 sty 2017, 17:19

enzoo pisze:moim zdaniem a dopiero od roku siedzę w dieslu to wystarczy samo ecu, później turbo jakieś inne końców 216 i znów program a jak nie będzie starczać to pompę swoją przerobić na 11mm
Krzysiek 84 pisze:Sagitari, Pod wtryski afn wystarczy sam program , nie trzeba dołu pompy zmieniać.
Gdybys celował w wyższe moce i mając założone 216-tki , to wtedy byłby sens już zamontowania dołu pompy z Afn.
Tak właśnie chciałbym zrobić, najpierw samo ECU. Jak sądzę już taka modyfikacja powinna mnie zadowolić, chociaż to się okaże dopiero na żywo. Chyba pora się zgłosić do Mariusza :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 sty 2017, 23:43

Sagitari pisze:Chyba pora się zgłosić do Mariusza
Czym prędzej cwaniak_

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 28 sty 2017, 16:35

Dzisiaj z rana wymiana filtra paliwa w ABT, Moje podejrzenia okazały się słuszne.
Filtr był oryginalny ,znaczek audi knecht kolor czerwony. Zero problemów przy odkręcaniu. Kupiłem filtrona z podkładkami, oryginalnie nie było ich.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 sty 2017, 10:54

Jako , że nie mam za bardzo warunków by samemu teraz umyć auto , to wczoraj na myjni samoobsługowej byłem zmyć troche osadu z auta ;)

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 29 sty 2017, 11:16

Uszczelki przesmarowałeś przed myciem? :-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 sty 2017, 12:11

3 tygodnie temu jak byłem u kolegi na gruntownym myciu i woskowaniu.

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 29 sty 2017, 12:18

To git, ja lecę wszystkie kilka razy w takim okresie łącznie pod maską, lepiej zapobiegać niż potem leczyć

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 sty 2017, 12:20

Ja nigdy nie smaruję bo jak kiedyś posmarowałem to potem z godz. walczyłem by otworzyć - teraz wycieram uszczelki tylko do sucha i git.

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 29 sty 2017, 12:29

Znajomy kiedyś zaaplikował desperacko margarynę :-) w toledo. Podstawa to tak jak mówisz Piotrek wytrzeć uszczekli i okolice gdzie przylega bo potem są jaja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl