[B3 1.8 PM] Nie pali na pierwszym cylindrze
[B3 1.8 PM] Nie pali na pierwszym cylindrze
Witajcie. Od jakiegoś czasu mam kłopot z nierówną pracą silnika w mojej B3. Na początku problem występował tylko na LPG, ale później zaczęło się to pojawiać i na benie. Zmieniłem świece bo obstawiałem, że to będzie problemem. Jak się okazało problem dalej występuje i nasilił się do tego, że już na benie prawie non stop nie pracuje na tym 1 cylindrze. Czasem przyłapie równej pracy, ale to tylko chwilowo. Mechanik u którego byłem po wymianie świec przebadał kompresję i wyniki są następujące:
9,5
11,5
11,5
11,5
Widać różnica jest, ale mechanik powiedział, że 9,5 jest jeszcze ok. Zdjął kopułkę i popatrzył powiedział, że tam coś się osmoliło i trzeba zmienić razem z palcem. Wymiana tych elementów nie pomogła. Od razu zaznaczę, że przewody WN są dobre. Co robić koledzy?
9,5
11,5
11,5
11,5
Widać różnica jest, ale mechanik powiedział, że 9,5 jest jeszcze ok. Zdjął kopułkę i popatrzył powiedział, że tam coś się osmoliło i trzeba zmienić razem z palcem. Wymiana tych elementów nie pomogła. Od razu zaznaczę, że przewody WN są dobre. Co robić koledzy?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Kiwent, Przewód i świeca na tym cylindrze były podmieniane dla pewności? bo to że założyłeś nowe nie oznacza że nie uszkodzone.
Bo 2 bary to spora różnica ale nie do tego stopnia by silnik tak się zachowywał - tak mi się wydaje.
U siebie miałem już 1,5 bara różnicy na jednym z cylindrów a nic takiego nie miało miejsca.
Bo 2 bary to spora różnica ale nie do tego stopnia by silnik tak się zachowywał - tak mi się wydaje.
U siebie miałem już 1,5 bara różnicy na jednym z cylindrów a nic takiego nie miało miejsca.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 maja 2016, 00:43
- Lokalizacja: wisła
ja w poprzednim silniku, miałem tak samo na trzech było gdzieś po 11 a na czwartym było gdzieś 8, ale silnik pracował normalnie tyle że palił więcej oleju niż benzyny. i nie wiem czy dobrze myślę, ale może dobrze było by sprawdzić wałek rozrządu czy nie jest wytarty, bo może np. ssący się za krótko otwierać.