Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 ABK] Zablokowane drzwi od strony kierowcy

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 31 sty 2011, 15:21

Linka od wew. w stanie spoczynku powinna być w takiej pozycji:
Obrazek

czyli ledwo ledwo wysunięta. Jak masz ją wyciągniętą dłużej to blokuje ona zamek przy otwieraniu i zamykaniu. Złap kombinerkami i wsuń ją do samego końca, może pomoże tymczasowo. Jak da się wypiąć linkę z zamka i ściągnąć pancerz to może wyklepiesz jakoś młotkiem na prosto, jak nie to szrot.

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 31 sty 2011, 20:58

BorysTDI pisze:Linka od wew. w stanie spoczynku powinna być w takiej pozycji:
z tą różnicą, że ja nie mam centralnego zamka a to chyba coś zmienia :?:
BorysTDI pisze:czyli ledwo ledwo wysunięta
:arrow: a u mnie wygląda to tak:

http://img402.imageshack.us/g/obraz1up.jpg/

czyli chyba za dużo ta linka jest wysunięta :-/

foto nr. 1 na czerwono zaznaczone brakujące zaczepy

foto nr. 2 na żółto zaznaczony kołnierz pancerza linki, i tu pytanie czy to aby jest założone w dobrą stronę :?:

[ Dodano: 2011-01-31, 21:05 ]
A i udało mi się drzwi otworzyc, wykręciłem klamkę wew. trochę się wkurzyłem postukałem i poszarpałem za drzwi i klamkę zew i puściło :-P tylko ciekawe na jak długo

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 31 sty 2011, 21:41

hmm, ten nypelek chyba masz w złą stronę, u mnie jest odwrotnie. Powiększ sobie moją fotkę i popatrz. A z centralem czy bez to chyba bez różnicy jeśli chodzi o ten element. Możesz tą linkę wsadzić w pancerz głębiej tak żeby wyglądała jak u mnie? Jak się wtedy zachowuje zamek?

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 01 lut 2011, 14:55

BorysTDI pisze:ten nypelek chyba masz w złą stronę, u mnie jest odwrotnie.
tak też właśnie myślałem, ale tak było jak pierwszym razem rozebrałem boczek no i nic nie zmieniałem. A ta linka ma całkiem inne haczyki na końcu niż ori nowa, podejrzewam że linka się urwała i ktoś tak modził, a teraz blokuje zamek.

Jak będę miał czas to odwiedzę szrot bo już nie mam zdrowia do tego :-? , może przy okazji dorwę boczek kierowcy w kolorze :-P bo mam strasznie zniszczony.

Dzięki wszystkim za pomoc <piwo>

[ Dodano: 2011-02-01, 15:06 ]
BorysTDI, a mógł byś zapodac jeszcze fotkę jak to powinno wyglądac od strony zamka??? jak byś miał taką możliwośc :-)

[ Dodano: 2011-02-01, 15:18 ]
I jeszcze jedno :lol: jaka jest długośc linki łącznie z 2 haczykami :?:

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 02 lut 2011, 21:29

Proszę Kolego cały rysunek z etki <piwo> zaznaczony element 17 to długość twojej linki, o ile nie masz ver na polcajów :-) Zdjęć zamka ukazujące wczepienie linki do zamka nie posiadam niestety.

Obrazek

Karorrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 27 gru 2016, 20:19
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Karorrr » 22 lut 2017, 19:01

Panowie mam taki problem, blokowały mi się drzwi kierowcy lub nie chciały się zamknąć a kiedy je przytrzymywałem i wciskałem bolec to zaś była sytuacja nr 1 czyli zablokowane drzwi. Pół dnia walki, wymieniłem zamek bo praktycznie rozsypał się w rękach po odkręceniu i co, otworzył i zamknął się kilka razy ładnie i zaś to samo... O co chodzi ? W środku w drzwiach jest wszystko ok, linka cała, drut też.
Ma tu wpływ immo ? Bo ma swoje humory, albo mi zapłon blokuje, albo sam zamyka drzwi - nie wiem czy tak powinno być czy nie ?

januszor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 25 gru 2009, 12:11

Post autor: januszor » 23 sty 2018, 17:16

Rozwiązanie dla osób które nie mogą otworzyc drzwi z przodu w Audi 80 B4 i wyczerpali wszystkie pomysły. Jest to sposób mało inwacyjny nie potrzeba rozcinać tapicerki w boczku drzwi.Przy pęknieciu sprężyny nie ma możliwości otworzenia drzwi,grzebanie jakimś prętem nic nie daje,bo w tym egzemplarzu zamek został zabezpieczony plastikową nakładką od wewnątrz i chroni to przed możliwością dostania śię do zamka jakimś chaczykiem.Jezeli już wykozystamy wszystkie możliwości to wymontowujemy tylne drzwi co nam daje dostęp do zamka,uzbrajamy wkretarke w wiertlo fi 6 może być wieksze i wiercimy otwór z boku na granicy tego przetłoczenia,gdy już mamy otwór wkładamy w niego śrubokręt i pociągamy do góry,pozwoli to nam zwolnić zabezpieczenie które pozwoli nam otworzyć drzwi.Zdiecie przedstawia zamek i owór który trzeba wykonać,można by było otwór wykonać trochę niżej,ale o pare milimetrów,wtedy by był bardziej widoczny ten element na który trzeba zadziałać śrubokrętem.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl