Linka od wew. w stanie spoczynku powinna być w takiej pozycji:
czyli ledwo ledwo wysunięta. Jak masz ją wyciągniętą dłużej to blokuje ona zamek przy otwieraniu i zamykaniu. Złap kombinerkami i wsuń ją do samego końca, może pomoże tymczasowo. Jak da się wypiąć linkę z zamka i ściągnąć pancerz to może wyklepiesz jakoś młotkiem na prosto, jak nie to szrot.
[B4 ABK] Zablokowane drzwi od strony kierowcy
z tą różnicą, że ja nie mam centralnego zamka a to chyba coś zmienia :?:BorysTDI pisze:Linka od wew. w stanie spoczynku powinna być w takiej pozycji:
a u mnie wygląda to tak:BorysTDI pisze:czyli ledwo ledwo wysunięta
http://img402.imageshack.us/g/obraz1up.jpg/
czyli chyba za dużo ta linka jest wysunięta
foto nr. 1 na czerwono zaznaczone brakujące zaczepy
foto nr. 2 na żółto zaznaczony kołnierz pancerza linki, i tu pytanie czy to aby jest założone w dobrą stronę :?:
[ Dodano: 2011-01-31, 21:05 ]
A i udało mi się drzwi otworzyc, wykręciłem klamkę wew. trochę się wkurzyłem postukałem i poszarpałem za drzwi i klamkę zew i puściło tylko ciekawe na jak długo
tak też właśnie myślałem, ale tak było jak pierwszym razem rozebrałem boczek no i nic nie zmieniałem. A ta linka ma całkiem inne haczyki na końcu niż ori nowa, podejrzewam że linka się urwała i ktoś tak modził, a teraz blokuje zamek.BorysTDI pisze:ten nypelek chyba masz w złą stronę, u mnie jest odwrotnie.
Jak będę miał czas to odwiedzę szrot bo już nie mam zdrowia do tego , może przy okazji dorwę boczek kierowcy w kolorze bo mam strasznie zniszczony.
Dzięki wszystkim za pomoc
[ Dodano: 2011-02-01, 15:06 ]
BorysTDI, a mógł byś zapodac jeszcze fotkę jak to powinno wyglądac od strony zamka??? jak byś miał taką możliwośc
[ Dodano: 2011-02-01, 15:18 ]
I jeszcze jedno :lol: jaka jest długośc linki łącznie z 2 haczykami :?:
Panowie mam taki problem, blokowały mi się drzwi kierowcy lub nie chciały się zamknąć a kiedy je przytrzymywałem i wciskałem bolec to zaś była sytuacja nr 1 czyli zablokowane drzwi. Pół dnia walki, wymieniłem zamek bo praktycznie rozsypał się w rękach po odkręceniu i co, otworzył i zamknął się kilka razy ładnie i zaś to samo... O co chodzi ? W środku w drzwiach jest wszystko ok, linka cała, drut też.
Ma tu wpływ immo ? Bo ma swoje humory, albo mi zapłon blokuje, albo sam zamyka drzwi - nie wiem czy tak powinno być czy nie ?
Ma tu wpływ immo ? Bo ma swoje humory, albo mi zapłon blokuje, albo sam zamyka drzwi - nie wiem czy tak powinno być czy nie ?
Rozwiązanie dla osób które nie mogą otworzyc drzwi z przodu w Audi 80 B4 i wyczerpali wszystkie pomysły. Jest to sposób mało inwacyjny nie potrzeba rozcinać tapicerki w boczku drzwi.Przy pęknieciu sprężyny nie ma możliwości otworzenia drzwi,grzebanie jakimś prętem nic nie daje,bo w tym egzemplarzu zamek został zabezpieczony plastikową nakładką od wewnątrz i chroni to przed możliwością dostania śię do zamka jakimś chaczykiem.Jezeli już wykozystamy wszystkie możliwości to wymontowujemy tylne drzwi co nam daje dostęp do zamka,uzbrajamy wkretarke w wiertlo fi 6 może być wieksze i wiercimy otwór z boku na granicy tego przetłoczenia,gdy już mamy otwór wkładamy w niego śrubokręt i pociągamy do góry,pozwoli to nam zwolnić zabezpieczenie które pozwoli nam otworzyć drzwi.Zdiecie przedstawia zamek i owór który trzeba wykonać,można by było otwór wykonać trochę niżej,ale o pare milimetrów,wtedy by był bardziej widoczny ten element na który trzeba zadziałać śrubokrętem.