Witam, posiadam Audi 80 B4 2.0 90km w automacie z instalacja gazowa.
Gdy przełączam na gaz auto jeździ dalej na benzynie, wnioskuje to po tym że:
-maleje paliwo
-zatankowałem gaz do pełna, przejechałem niby na gazie 200km, jadę tankować to weszło mi gazu za 8 groszy.
Tak to wszystko wygłąda:
http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_2696_2.jpg
No i ten przełącznik w I - czerwona lampka jazda tylko na benzynie
II to jazda na gazie, a te 0 po środku to chyba odpalanie na benzynie/jazda na gazie badz awaryjne odpalanie na gazie.
Tak czy siak w której pozycji przelacznik jest nie ustawiony, auto jezdzi na benzynie.
Co może być zepsute?
[B4 2.0 ABT] Przelaczam na gaz, a jeździ dalej na benzynie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4753
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zobacz czy nie spaliło kostki elektrycznej z tyłu przełącznika w kabinie.
[ Dodano: 2017-03-05, 21:35 ]
A jak już odepniesz kostkę to odpal samochód i połącz w niej niebieski z czerwonym, wtedy powinien zacząć pracować na gazie (słuchać czy cykną elektrozawory). Tylko nie zostawiaj tego połączenia na włączonym zapłonie i zgaszonym silniku.
Jeśli kostka będzie dobra i przerzuci na gaz przy połączeniu na krótko to przyczyną będzie sam przełącznik a naprędzej coś się w nim wypaliło albo cyna się pokruszyła na połączeniach.
[ Dodano: 2017-03-05, 21:35 ]
A jak już odepniesz kostkę to odpal samochód i połącz w niej niebieski z czerwonym, wtedy powinien zacząć pracować na gazie (słuchać czy cykną elektrozawory). Tylko nie zostawiaj tego połączenia na włączonym zapłonie i zgaszonym silniku.
Jeśli kostka będzie dobra i przerzuci na gaz przy połączeniu na krótko to przyczyną będzie sam przełącznik a naprędzej coś się w nim wypaliło albo cyna się pokruszyła na połączeniach.
Otoż kupielm te audi i w schowku byl drugi taki przelacznik ;p mysle ze chociaz jeden z tych byl by sprawny ;p
Mam na I - swieci sie czerwona (ze jak by jazda na benzynie)
Przelaczam na 0 (slychac cykniecie, zapala sie zielona)
Dalej na II
Cykanie slychać.
Poprzedni wlasciciel wymienial filterek od gazu, co mogl napsocic?
Zakrecal przy tym butle, ale juz sprawdzalem, jest odkrecona.
Mam na I - swieci sie czerwona (ze jak by jazda na benzynie)
Przelaczam na 0 (slychac cykniecie, zapala sie zielona)
Dalej na II
Cykanie slychać.
Poprzedni wlasciciel wymienial filterek od gazu, co mogl napsocic?
Zakrecal przy tym butle, ale juz sprawdzalem, jest odkrecona.
A masz w reduktorze czujnik temperatury? Nie tylko sekwencje mają, nie pamiętam w jakich modelach II gen. można było podpiąć fabrycznie(bo rezaniem to bez problemu w każdym).
Elektrozawory to dobry trop ale trzeba sprawdzić każdy oddzielnie podając napięcie na krótko i nie ma cykać, tylko pukać(no wiem, ciężko to skumać z opisu i trzeba mieć zwyczajnie doświadczenie).
Czasem niby działał, cykał lekko. A potem się okazało, że symulant cholerny.
Posprawdzaj połączenia pod maską, czasem nawet ktoś fachowy coś niechcący urwie, a do tego niektórzy się ciskają przy robocie nadmiernie.
Elektrozawory to dobry trop ale trzeba sprawdzić każdy oddzielnie podając napięcie na krótko i nie ma cykać, tylko pukać(no wiem, ciężko to skumać z opisu i trzeba mieć zwyczajnie doświadczenie).
Czasem niby działał, cykał lekko. A potem się okazało, że symulant cholerny.
Posprawdzaj połączenia pod maską, czasem nawet ktoś fachowy coś niechcący urwie, a do tego niektórzy się ciskają przy robocie nadmiernie.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8406
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Standardowa usterka w tych systemach uszkodzony przełącznik zimne luty nie łączy szczególnie przewód niebieski wyjście z włącznika zamontuj do niej kontrolkę by widzieć czy zawory i przekaźnik odcinający wtrysk pb maja napięcie. Przydało by się nawet dwie kontrolki by wykluczyć przewód jedna przy włączniku LPG druga przy jakimś zaworze czy przekaźniku odcięcia wtrysku PB.