Witam, posiadam Audi 80 B4 2.0 90km w automacie z instalacja gazowa.
Gdy przełączam na gaz auto jeździ dalej na benzynie, wnioskuje to po tym że:
-maleje paliwo
-zatankowałem gaz do pełna, przejechałem niby na gazie 200km, jadę tankować to weszło mi gazu za 8 groszy.
Tak to wszystko wygłąda:
http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_2696_2.jpg
No i ten przełącznik w I - czerwona lampka jazda tylko na benzynie
II to jazda na gazie, a te 0 po środku to chyba odpalanie na benzynie/jazda na gazie badz awaryjne odpalanie na gazie.
Tak czy siak w której pozycji przelacznik jest nie ustawiony, auto jezdzi na benzynie.
Co może być zepsute?
[B4 2.0 ABT] Przelaczam na gaz, a jeździ dalej na benzynie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zobacz czy nie spaliło kostki elektrycznej z tyłu przełącznika w kabinie.
[ Dodano: 2017-03-05, 21:35 ]
A jak już odepniesz kostkę to odpal samochód i połącz w niej niebieski z czerwonym, wtedy powinien zacząć pracować na gazie (słuchać czy cykną elektrozawory). Tylko nie zostawiaj tego połączenia na włączonym zapłonie i zgaszonym silniku.
Jeśli kostka będzie dobra i przerzuci na gaz przy połączeniu na krótko to przyczyną będzie sam przełącznik a naprędzej coś się w nim wypaliło albo cyna się pokruszyła na połączeniach.
[ Dodano: 2017-03-05, 21:35 ]
A jak już odepniesz kostkę to odpal samochód i połącz w niej niebieski z czerwonym, wtedy powinien zacząć pracować na gazie (słuchać czy cykną elektrozawory). Tylko nie zostawiaj tego połączenia na włączonym zapłonie i zgaszonym silniku.
Jeśli kostka będzie dobra i przerzuci na gaz przy połączeniu na krótko to przyczyną będzie sam przełącznik a naprędzej coś się w nim wypaliło albo cyna się pokruszyła na połączeniach.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Otoż kupielm te audi i w schowku byl drugi taki przelacznik ;p mysle ze chociaz jeden z tych byl by sprawny ;p
Mam na I - swieci sie czerwona (ze jak by jazda na benzynie)
Przelaczam na 0 (slychac cykniecie, zapala sie zielona)
Dalej na II
Cykanie slychać.
Poprzedni wlasciciel wymienial filterek od gazu, co mogl napsocic?
Zakrecal przy tym butle, ale juz sprawdzalem, jest odkrecona.
Mam na I - swieci sie czerwona (ze jak by jazda na benzynie)
Przelaczam na 0 (slychac cykniecie, zapala sie zielona)
Dalej na II
Cykanie slychać.
Poprzedni wlasciciel wymienial filterek od gazu, co mogl napsocic?
Zakrecal przy tym butle, ale juz sprawdzalem, jest odkrecona.
A masz w reduktorze czujnik temperatury? Nie tylko sekwencje mają, nie pamiętam w jakich modelach II gen. można było podpiąć fabrycznie(bo rezaniem to bez problemu w każdym).
Elektrozawory to dobry trop ale trzeba sprawdzić każdy oddzielnie podając napięcie na krótko i nie ma cykać, tylko pukać(no wiem, ciężko to skumać z opisu i trzeba mieć zwyczajnie doświadczenie).
Czasem niby działał, cykał lekko. A potem się okazało, że symulant cholerny.
Posprawdzaj połączenia pod maską, czasem nawet ktoś fachowy coś niechcący urwie, a do tego niektórzy się ciskają przy robocie nadmiernie.
Elektrozawory to dobry trop ale trzeba sprawdzić każdy oddzielnie podając napięcie na krótko i nie ma cykać, tylko pukać(no wiem, ciężko to skumać z opisu i trzeba mieć zwyczajnie doświadczenie).
Czasem niby działał, cykał lekko. A potem się okazało, że symulant cholerny.
Posprawdzaj połączenia pod maską, czasem nawet ktoś fachowy coś niechcący urwie, a do tego niektórzy się ciskają przy robocie nadmiernie.
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Standardowa usterka w tych systemach uszkodzony przełącznik zimne luty nie łączy szczególnie przewód niebieski wyjście z włącznika zamontuj do niej kontrolkę by widzieć czy zawory i przekaźnik odcinający wtrysk pb maja napięcie. Przydało by się nawet dwie kontrolki by wykluczyć przewód jedna przy włączniku LPG druga przy jakimś zaworze czy przekaźniku odcięcia wtrysku PB.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga