[B3 1.8 PM] Pare problemów z pracą silnika (samochód kupiony
Wtłaczałem ustami- trochę szło ale nie mogłem pompować w nieskończoność, probowalem też spreżarką od lodówki i pompuje, słychać bulgot w baku i paliwo się cofa.
Niestety nie znam się na tyle i nie wiedziałem że to instalacja oparów choć wydawało się bez sensu żeby paliwo lało się spowrotrm górą bo ciągle byłoby słychać lanie paliwa . Na weekendzie przejrze ten powrót. Dlugi czas amochód nie jezdził na pb więc w tym powrocie coś faktycznie mogło się stać. Niestety nie mam ani trójnika ani manometru
[ Dodano: 2017-03-19, 16:12 ]
No i jeszcze pojawiają sie wątpliwości co do tego co to jest za silnik wgl. Na przepustnicy jest napisane b4 2.0 a pierwsze cyfry numeru na głowicy to 02. Pm nie wystepowało o poj 2.0 ale jest to na pewno mono wtrysk, tylko nie wiem czy nie jakaś rzeźba. W weekend postaram sie krok po kroku sprawdzić powrót benzyny, a miże gdzieś znajde jakiś tani manometr to coś pomierze. Mam jeszcze pare małych pytań co do tego silniczka. Zdzierać tego jeża w kolektorze dolotowym? No i nie ukrywam że jest tam czarno na tym jeżu, warto by było to dobrze przeczyścić chyba? Na przepustnicy, na lince od gazu jest nałożona zwykła nakretka od śruby jako dystans i probując ustawić wolne pbroty przestawiłem tą linkę. Jak ją poprawnie ustawić? Wcisnąć pedał gazu na maksa a na przepustnicy tak ustawić żeby była w pełni otwarta? W tej podstawce wtrysku, gumowej, na ktorej wszystko stoi niestety jest nalot. Ale nie jestem pewien czy to nalot bo wyglądało jak jakaś uszczelka gumowa. Czy tam jest jakaś guma/gumowa rurka zmniejszająca przekrój czy to jest po prostu bardzo lepki osad z jakiejś sadzy i spokojnie moge to wywalić? Pozdrawiam