Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Audi 80 B4 2.8 L AAH Uruchomienie silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 01 kwie 2017, 10:06

Zawsze można sprawdzić LEDem czy na moduł dochodzi sygnał i żarówką albo LEDem sprawdzić czy wychodzi z modułu.

Dobrze też zobaczyć przy paleniu na zaciąg czy ponosi się obrotmierz jeśli się podniesie to znaczy że ECU złapało wszystkie sygnały a problemem są elementy wykonawcze.

Awatar użytkownika
pilachgt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 22 sty 2010, 01:56
Lokalizacja: lbn

Post autor: pilachgt » 01 kwie 2017, 20:33

miron72 pisze:Przecież to chyba oczywiste, że jeżeli masz podmienić na próbę cewkę, a auto ma jak np. wiele Audi, VW, Opli, Saabów itp. itd. zespolone to nie podmienisz sztuki.
Wyciągasz z działającego auta i zakładasz u siebie.
Osobiście widziałem na szrocie próbę odpalenia ABC do złomowania. Podmienili cewkę(no dobra -cewki) i... odpaliło. Postukało panewkami i zgasili.
Szczerze pierwsze czytam o czymś takim, jak zespolone cewki. Żaden mój wóz do tej pory nie miał zespolonych. Na pierwszy rzut oka nie wygląda mi to na całość i na cewkę, tylko na 3 cewki.
Obrazek

Poza tym jeśli jedna padnie, to wyłączy dwa cylindry, więc samochód i tak powinien zapalić.

Ja w mojej C4 nic nie robiłem, postała 2-3 dni od zabaw z alarmem i dziś odpaliła bez problemu. Taki żart pewnie prima aprillisowy zrobiła, by jutro powrócić do normalności :D

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 kwie 2017, 20:49

pilachgt pisze:Szczerze pierwsze czytam o czymś takim, jak zespolone cewki. Żaden mój wóz do tej pory nie miał zespolonych. Na pierwszy rzut oka nie wygląda mi to na całość i na cewkę, tylko na 3 cewki.
To tylko wygląda :) niby trzy ale nie podmienisz jednej bo jest jako całość bo kable nie są na wsuwki ani nie lutowanie a bezpośrednio z cewki idą aż do wtyczki która jest przy grodzi. w dwóch wiązkach.

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 02 kwie 2017, 09:47

pilachgt pisze:
Szczerze pierwsze czytam o czymś takim, jak zespolone cewki. Żaden mój wóz do tej pory nie miał zespolonych. Na pierwszy rzut oka nie wygląda mi to na całość i na cewkę, tylko na 3 cewki.
To podmień jedną na próbę. W ABC, potem w Saabie 2.0(mającym jeszcze w "piórniczku" Trisonic). W Oplu np. Vectra 1.6. Podmień jedną w 1.8. ADR.

Poza tym jeśli jedna padnie, to wyłączy dwa cylindry, więc samochód i tak powinien zapalić.
Niby tak. Ale wiem co widziałem -pisałem. Ja z cewkami nie polemizuję -miałem z ich powodu takie jazdy kilka razy, że ufam jedynie podmianie na pewniaki.
Albo z modułem w JN... Gasł i koniec. Na drugi dzień od kopa. W końcu jak zgasł to obcasem w śnieg moduł i...odpala.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl