Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Audi 80 B4 2.8 L AAH Uruchomienie silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 01 kwie 2017, 10:06

Zawsze można sprawdzić LEDem czy na moduł dochodzi sygnał i żarówką albo LEDem sprawdzić czy wychodzi z modułu.

Dobrze też zobaczyć przy paleniu na zaciąg czy ponosi się obrotmierz jeśli się podniesie to znaczy że ECU złapało wszystkie sygnały a problemem są elementy wykonawcze.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
pilachgt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 22 sty 2010, 01:56
Lokalizacja: lbn

Post autor: pilachgt » 01 kwie 2017, 20:33

miron72 pisze:Przecież to chyba oczywiste, że jeżeli masz podmienić na próbę cewkę, a auto ma jak np. wiele Audi, VW, Opli, Saabów itp. itd. zespolone to nie podmienisz sztuki.
Wyciągasz z działającego auta i zakładasz u siebie.
Osobiście widziałem na szrocie próbę odpalenia ABC do złomowania. Podmienili cewkę(no dobra -cewki) i... odpaliło. Postukało panewkami i zgasili.
Szczerze pierwsze czytam o czymś takim, jak zespolone cewki. Żaden mój wóz do tej pory nie miał zespolonych. Na pierwszy rzut oka nie wygląda mi to na całość i na cewkę, tylko na 3 cewki.
Obrazek

Poza tym jeśli jedna padnie, to wyłączy dwa cylindry, więc samochód i tak powinien zapalić.

Ja w mojej C4 nic nie robiłem, postała 2-3 dni od zabaw z alarmem i dziś odpaliła bez problemu. Taki żart pewnie prima aprillisowy zrobiła, by jutro powrócić do normalności :D
klik >>> Audi S2 Coupe - części na sprzedaż <<< klik

AUDI 80 B3 SPORT EDITION 2,0 16V oczywiście KWATRO ;p

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 kwie 2017, 20:49

pilachgt pisze:Szczerze pierwsze czytam o czymś takim, jak zespolone cewki. Żaden mój wóz do tej pory nie miał zespolonych. Na pierwszy rzut oka nie wygląda mi to na całość i na cewkę, tylko na 3 cewki.
To tylko wygląda :) niby trzy ale nie podmienisz jednej bo jest jako całość bo kable nie są na wsuwki ani nie lutowanie a bezpośrednio z cewki idą aż do wtyczki która jest przy grodzi. w dwóch wiązkach.

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 02 kwie 2017, 09:47

pilachgt pisze:
Szczerze pierwsze czytam o czymś takim, jak zespolone cewki. Żaden mój wóz do tej pory nie miał zespolonych. Na pierwszy rzut oka nie wygląda mi to na całość i na cewkę, tylko na 3 cewki.
To podmień jedną na próbę. W ABC, potem w Saabie 2.0(mającym jeszcze w "piórniczku" Trisonic). W Oplu np. Vectra 1.6. Podmień jedną w 1.8. ADR.

Poza tym jeśli jedna padnie, to wyłączy dwa cylindry, więc samochód i tak powinien zapalić.
Niby tak. Ale wiem co widziałem -pisałem. Ja z cewkami nie polemizuję -miałem z ich powodu takie jazdy kilka razy, że ufam jedynie podmianie na pewniaki.
Albo z modułem w JN... Gasł i koniec. Na drugi dzień od kopa. W końcu jak zgasł to obcasem w śnieg moduł i...odpala.
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga