a masz rację Maćku nie coś mi się grupy pociapciałymaciek889 pisze:PieterB napisał/a:
ecu nie widzi w ogóle wskazań sondy bo nigdzie ich tu nie ma niestety nie wiem dlaczego.
Bo z tego co spojrzałem w opisy napiecie sondy jest w grupie 001 w ABK przed 07-1993.
[ 2.0 abk ] b4 silnik przerywa
ukazal mi sie tez bład taki
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Tuesday, 04 April 2017, 18:26:18.
Control Module Part Number: 037 906 022 EE
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
Software Coding:
Work Shop Code:
VCID: 57C1085FA615
1 Fault Found:
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
28-00 - Short to Plus
http://vaglog.pl/log-001_Z50p0.html
http://vaglog.pl/log-003_G75qQ.html
http://vaglog.pl/log-002_O86ZjMZ.html
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Tuesday, 04 April 2017, 18:26:18.
Control Module Part Number: 037 906 022 EE
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
Software Coding:
Work Shop Code:
VCID: 57C1085FA615
1 Fault Found:
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
28-00 - Short to Plus
http://vaglog.pl/log-001_Z50p0.html
http://vaglog.pl/log-003_G75qQ.html
http://vaglog.pl/log-002_O86ZjMZ.html
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
001, 002 i 004 wystarczygitek12 pisze:PieterB, czyli mam jutro sprawdzic czale okablowanie od sondy wszystkie styki przeczyscic i zruszyc i wtedy znow do vaga zrobic logi od 001 do 003 czy tak mam zrobic ?
a i jeszcze jedno bo zapomniałem napisać sprawdź szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy i odmę bo nie wiem czy lewizny nie ciągnie.
Witam wszystkich , Dolot cały sprawdzony szczelny jest , wszystkie kostki wyczyszczone , kabelki jak od i do sondy wszystko jest połączone i git , po skręceniu go jak był ciepły znów robił tak samo strzelał kolo filtra a później jak gdyby nigdy nic
podłączyłem do kompa i dalej jest błąd sondy i mam logi podsyłam
http://vaglog.pl/log-004_aiN20X.html
http://vaglog.pl/log-002_AHe4Z9l.html
http://vaglog.pl/log-001_OoJLE9l.html
Grupa 1 poprawiona
podłączyłem do kompa i dalej jest błąd sondy i mam logi podsyłam
http://vaglog.pl/log-004_aiN20X.html
http://vaglog.pl/log-002_AHe4Z9l.html
http://vaglog.pl/log-001_OoJLE9l.html
Grupa 1 poprawiona
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2017, 18:42 przez gitek12, łącznie zmieniany 2 razy.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
gitek12, albo sonda leży zupełnie lub ecu nie odbiera od niej dobrze sygnału, trzeba by sprawdzić przewody aż do kompa. Po jej odpięciu powinna być poprawa ale pisałeś że jest jeszcze gorzej.
Sprawdź rozrząd i spróbuj ustawić zapłon - na forum pisze co i jak bo widzę że ecu mocno go koryguje bo silnik jest zalewany paliwem - 3 ms to sporo.
Tu jest chyba jakaś mechaniczna usterka.
Spróbuj też odnaleźć pełną wersję vaga by dobrać się do grupy 000.
Sprawdź rozrząd i spróbuj ustawić zapłon - na forum pisze co i jak bo widzę że ecu mocno go koryguje bo silnik jest zalewany paliwem - 3 ms to sporo.
Tu jest chyba jakaś mechaniczna usterka.
Spróbuj też odnaleźć pełną wersję vaga by dobrać się do grupy 000.
PieterB, udało mi sie zrobic logi do 000 wysylam
http://vaglog.pl/log-000_ME7py.html
http://vaglog.pl/log-000_ruIQ0.html TO JEST Z GAZOWANIEM
http://vaglog.pl/log-000_ME7py.html
http://vaglog.pl/log-000_ruIQ0.html TO JEST Z GAZOWANIEM
PieterB, Witam sory ze nie pisalem ale uspokoilo sie z tym gasnieciem , czasami mam ze lece 120 daje luz i obroty spadaja pomalu i zatrzymuja sie mniej wiecej 1600-1900 az do zgaszenia lub odciny . Dzis zrobiłem po dłuzszym czasie logi i błedy mi wyskoczyly
Błąd (1) 00523-intake air temp sensor (g42)
30-00 - open schort to plus
Bład (2) 00552- potentiometer for air flow meter (g19)
31-00 -open short to ground
Błąd (3) 00518 Throttle position sensor (g69)
34-10 - No elabration Available-intermittent
Bład (4) oxygen lamda sensor (g39)
03-00- no signal
I teraz na koniec logi
http://vaglog.pl/log-000_BzLRlM.html
http://vaglog.pl/log-001_Wk9hQm8.html
http://vaglog.pl/log-002_CM7Sip1.html
http://vaglog.pl/log-003_G06RX27.html
http://vaglog.pl/log-004_7y45J3.html
Błąd (1) 00523-intake air temp sensor (g42)
30-00 - open schort to plus
Bład (2) 00552- potentiometer for air flow meter (g19)
31-00 -open short to ground
Błąd (3) 00518 Throttle position sensor (g69)
34-10 - No elabration Available-intermittent
Bład (4) oxygen lamda sensor (g39)
03-00- no signal
I teraz na koniec logi
http://vaglog.pl/log-000_BzLRlM.html
http://vaglog.pl/log-001_Wk9hQm8.html
http://vaglog.pl/log-002_CM7Sip1.html
http://vaglog.pl/log-003_G06RX27.html
http://vaglog.pl/log-004_7y45J3.html
Jutro sprawdze jak aku odepne czy sa znow błedy , po usunieciu dzisiaj ich juz nie bylo ich .Co do kostek byly wypinane i wpinane spowrotem , na ssaniu auto dobrze pracuje ale jak sie wlaczaja obroty jalowe telepie troche buda i tak jakby kicha z tlumika , nie rowna praca. nie wiem co mu odp....la nie umiem sobie poradzic , odpala i jezdze i dobrze sie sprawuje tylko te obroty wolne ....
Ostatnio zmieniony 08 cze 2017, 23:36 przez gitek12, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
gitek12, na początek wiem i rozumiem że wpieniony jesteś ale wulgaryzmów nie tolerujemy !
Co do problemu nie wiem jak faktycznie ale z tego co widzę to on nie ma prawa chodzić dobrze a przynajmniej tak jak powinien chodzić.
Silnik jest zalewany paliwem więc zimny jeszcze jak cię mogę ale ciepły na pewno dobrze nie pracuje, widać zresztą jak sterownik dość mocno koryguje zapłonem jeszcze gorzej niż przy poprzednich logach - fakt ciut niższa temp była ale to nie powinno aż tak być.
Więc jeśli jesteś pewien że nie ma nieszczelności to pozostaje czepić się przepływki gdyż pokazuje stanowczo za dużo - była może rozbierana? lub najlepiej by było podmienić jak masz od kogoś i zobaczyć w vag'u jak pokazuje.
Jest też możliwość że ten zapłon nie jest u ciebie dobrze ustawiony a nie wiem czy to sprawdzałeś.
Co do problemu nie wiem jak faktycznie ale z tego co widzę to on nie ma prawa chodzić dobrze a przynajmniej tak jak powinien chodzić.
Silnik jest zalewany paliwem więc zimny jeszcze jak cię mogę ale ciepły na pewno dobrze nie pracuje, widać zresztą jak sterownik dość mocno koryguje zapłonem jeszcze gorzej niż przy poprzednich logach - fakt ciut niższa temp była ale to nie powinno aż tak być.
Więc jeśli jesteś pewien że nie ma nieszczelności to pozostaje czepić się przepływki gdyż pokazuje stanowczo za dużo - była może rozbierana? lub najlepiej by było podmienić jak masz od kogoś i zobaczyć w vag'u jak pokazuje.
Jest też możliwość że ten zapłon nie jest u ciebie dobrze ustawiony a nie wiem czy to sprawdzałeś.