Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDi 1Z] hybryda turbiny garret T2, T15

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 12 kwie 2017, 18:23

Coraz częściej myślę nad zmianą wiatraka od Filipa, myślę że ori T15 nie podoła 330/350 NM bo tyle by mnie zadowoliło, a jeśli nawet to mocno dostanie i z tyłu zadyma na całego jeśli kupię WZM 0.210, 216

Jak myślicie,pompa wystarczy ori?
Wiadomo icka trzeba zrobić musowo też piwoa80

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 12 kwie 2017, 20:22

Kolego 300 nm da się zrobić na t15. No ale jest jedno ale. Zadyma i jest ale tam gdzie turbo nie domaga. Czyli powyżej 3500 obr. A tak to na seryjnej pompie i wtryskach 210 jest ok. Dodam że nawet mocno używana t15 da radę na ori icku.

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 12 kwie 2017, 21:44

Teraz mam na samym programie 109KM i 283NM, zadymy niema ale to wszystko co można zdziałać na ori wtryskach itd. Przydałyby się większe WZM tylko pytanie jakie wtryski do T15 aby nie przecholować ? 205? czy raczej wydajniejsze turbo od Brabusa i zrobić 140/150KM na spokojnie + WZM 210, 216?

Wiesz Kamil jak to jest apetyt rośnie a zrobiłem 50tyś na samym programie i wydaje mi się że i tak za długo zwlekałem ze wzrostem mocy i momentu.
Ogólnie to auto teraz bardziej weekendowo bo szkoda mi go użytkować a do pracy mam ABT

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 kwie 2017, 18:03

WZM 210, 216?
Jak już składać na nowych końcówkach , to lepiej 216-tki wziąć.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 13 kwie 2017, 19:54

210 czy 216 to zależy od kolegi. Do czego dąży. Jak chcesz tylko 130 km i 300 nm to 210 zupełnie wystarczą. I to wszystko na t15. Jak już chcesz wpakować gt1549 to też mi się wydaje że 210 będą ok. Nie ma co robić układu paliwowego nad wyrost. Nie ważne są cyferki ważne żeby był banan na twarzy. Powiem tak że ja mam 210 i t15 seryjny inteecoler i przyjemnie się tym jeździ.

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 13 kwie 2017, 20:57

Koledzy banan był jak skurczybyk po samym programie wyobraźcie sobie, a byłbym mega zadowolony gdyby auto odpychało się jeszcze lepiej.
Nie chodzi tu o kosmiczne wartości ale mniej więcej z 280NM na 330/350max
(kosmiczne czyli 400NM i więcej )

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 14 kwie 2017, 16:59

na t2, t15 te 330 jest do zrobienia

zrob sobie pomiar na obecnym zestawie, pompa na w/w spokojnie wystarczy, zdrowa

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 14 kwie 2017, 17:52

Ok będę działał na ori osprzęcie tylko jakie końcówki wtrysków zapodać do T15 aby nie przecholować ?
205?
210?

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 14 kwie 2017, 21:19

zaluz sobie jakis CEL aka PLAN NA MOC :) kazdy bedzie ci to co ma polecal

pare osob robilo pomiary,

np mi na 210 i "t2" wyszlo jakies 150 / 360, kolega kamsta na T15+210 ma jakies 130/320
koledze Krzysiek 84 na gt15 wyszlo 150/320?! dupczal na t2 i 216 mial 140/350?!

poprawcie mnie jesli sie myle

zawsze jeszcze masz opcje pojscia w afn'a, 205 i tez bedzie ok

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 14 kwie 2017, 23:39

Kupuje 210 i zobaczymy co będzie, 216 do tak małego wiatraka może być za duże i nie przepali ropki...
a nie chciałbym zadymy z tyłu...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 kwie 2017, 02:23

170 / 320 piwoa80

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 15 kwie 2017, 15:23

Dam znać co wyjdzie po modach :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl