[B4 1.9 1Z] nie równa praca silnika
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
patrz post wyżek kolegi Muniora jest specem od tdiMONIQ1982 pisze:Czyli co pozostaje zrobić dalej z tym?
MUNIOR pisze:Sposobów jest kilka ,zakup nowego ,zakup sprawnego uzywanego , regeneracja ,przeróbka na indukcyjny ...zależy jakie kto ma podejscie do auta i ile pieniedzy ma ochotę na to wydać .Nowy nastawnik to koszt raczej kosmiczny bo ok.1500zł,gdzie za mniejszą połowę tej kwoty można sobie przerobić na indukcyjny i mieć spokój z nastawnikiem na zawsze.Uzywki i regeneracja to opcja zwykle na krótką metę i raczej dla tych którzy zamierzają wkrótce pozbyc się auta,bo przy tych opcjach problem często wraca wczesniej czy pużniej
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
MONIQ1982,
1993r , to nastawnik potencjometryczny niestety będzie:
Jeśli masz zamiar długo użykować auto , to najlepsza metoda , to przekładka osprzętu na nastawnik indukcyjny.
Używane nastawniki mają po około 25 lat i też nie wiadomo ile czasu pochodzi.
Dobrze by było podpiąć pod vag , sprawdzić dawkę paliwa , błedy , kąt wtrysku.
Bo może ktoś pchał ręce do nastawnika i zwiększał dawkę , ale to wtedy zawsze by było falowanie obrotów jak dawka paliwa byłaby sporo ponad 2 mg.
1993r , to nastawnik potencjometryczny niestety będzie:
Jeśli masz zamiar długo użykować auto , to najlepsza metoda , to przekładka osprzętu na nastawnik indukcyjny.
Używane nastawniki mają po około 25 lat i też nie wiadomo ile czasu pochodzi.
Dobrze by było podpiąć pod vag , sprawdzić dawkę paliwa , błedy , kąt wtrysku.
Bo może ktoś pchał ręce do nastawnika i zwiększał dawkę , ale to wtedy zawsze by było falowanie obrotów jak dawka paliwa byłaby sporo ponad 2 mg.