Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] nie równa praca silnika

Awatar użytkownika
MONIQ1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 kwie 2017, 10:01
Lokalizacja: świecki

Post autor: MONIQ1982 » 19 kwie 2017, 10:52

dzięki za odpowiedź, tak myślałam, że to to ustrojstwo. Nie powietrza nie widać w przewodach. Czyli co pozostaje zrobić dalej z tym?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11729
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 kwie 2017, 10:56

MONIQ1982 pisze:Czyli co pozostaje zrobić dalej z tym?
patrz post wyżek kolegi Muniora jest specem od tdi
MUNIOR pisze:Sposobów jest kilka ,zakup nowego ,zakup sprawnego uzywanego , regeneracja ,przeróbka na indukcyjny ...zależy jakie kto ma podejscie do auta i ile pieniedzy ma ochotę na to wydać .Nowy nastawnik to koszt raczej kosmiczny bo ok.1500zł,gdzie za mniejszą połowę tej kwoty można sobie przerobić na indukcyjny i mieć spokój z nastawnikiem na zawsze.Uzywki i regeneracja to opcja zwykle na krótką metę i raczej dla tych którzy zamierzają wkrótce pozbyc się auta,bo przy tych opcjach problem często wraca wczesniej czy pużniej

Awatar użytkownika
MONIQ1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 kwie 2017, 10:01
Lokalizacja: świecki

Post autor: MONIQ1982 » 19 kwie 2017, 11:01

dzięki

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 kwie 2017, 12:53

MONIQ1982,

1993r , to nastawnik potencjometryczny niestety będzie:

Jeśli masz zamiar długo użykować auto , to najlepsza metoda , to przekładka osprzętu na nastawnik indukcyjny.
Używane nastawniki mają po około 25 lat i też nie wiadomo ile czasu pochodzi.
Dobrze by było podpiąć pod vag , sprawdzić dawkę paliwa , błedy , kąt wtrysku.
Bo może ktoś pchał ręce do nastawnika i zwiększał dawkę , ale to wtedy zawsze by było falowanie obrotów jak dawka paliwa byłaby sporo ponad 2 mg.

Obrazek

Awatar użytkownika
MONIQ1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 kwie 2017, 10:01
Lokalizacja: świecki

Post autor: MONIQ1982 » 19 kwie 2017, 14:26

nie ma opcji autko zostaje, mam ją ponad pół roku i nie oddam nikomu dokuczacz_ .
Wiem, że wymiana samego nastawnika może niewiele zdziałać, a możesz mi mniej więcej podać koszt zmiany całego osprzętu?

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 965
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 19 kwie 2017, 20:47

najpierw go podłącz do komputera odczytaj logi w grupie 000 i błędy sprawdź :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 kwie 2017, 21:13

enzoo, przy opisanych objawach ,podpinanie pod vaga to raczej zbędna czynność ,bo błędu nastawnika raczej na pewno nie będzie ;-) Mimo to sprawca jest pewny w zasadzie na 100% i jest to nastawnik

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga