Post
autor: karolwa » 23 kwie 2017, 17:09
Czyli sumując są dwie drogi:
Na śwince:
- DigitalEcuCheater z wbudowanym MAP'em - cena detaliczna 450PLN z FV lub paragonem i gwarancją,
- 4szt gniazd wtrysków z samochodów z Digifantem - 037 133 555A tylko ASO ceny od 17-30 PLN za szt,
- listwa wtryskowa z 1,8 20V (A4, Passat B5...) najlepiej z wtryskami - ceny od 100 do 300PLN,
- czujnik temperatury powietrza
- wtyczki Boscha do wtrysków, czujnika temp powietrza - moga być używki wycięte z wiązek,
- przewody paliwowe na wymiar, to koszt około 80-100PLN,
- przy seryjnym kolektorze ssącym potrzeba wykonać rurki
Z tego co się orientowałem to prawie nie ma wcale zabawy z kablami?
Albo na DIGIFANT
DIGIFANT I:
-ecu digifant I 037 906 022B,DQ,DP....
-instalacja silnika PG,1H
-stabilizator wolnych obrotów, czyli popularny silnik krokowy z PG,PF,PB jak i innych 2 pinowy
-wtryskiwacze z PG,1H - Bosch 0 280 150 905 - 245cc/min @ 3bar
-COPOT czyli czujnik temperatury powietrza w dolocie + potencjometr ustawiający CO
-listwa wtryskowa z regulatorem ciśnienia ktory bierzemy z listwy z PG,PF,PB
-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor
-obudowa filtra powietrza przykładowo z RP
-sonda lambda jakakolwiek waskopasmowa z podgrzewaniem
-switche(przełaczniki na przepustnice)
Z tym że tutaj dużo więcej roboty z kablami?? tak?
maciek889 a przerabiałeś to u siebie?