Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Gdzie znajduje się czujnik temperatury 2.8 AAH

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
dirtydiana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53

[B4 2.8 AAH] Gdzie znajduje się czujnik temperatury 2.8 AAH

Post autor: dirtydiana » 13 maja 2017, 23:56

Witam forumowiczów,
mam pytanko, gdzie znajduje się czujnik temperatury w silniku 2.8 AAH?

Mam problem gdyż auto podczas jazdy w korku dochodzi do 100 C i włącza wentylatory. Termostat nowy, płyn też. Trzeba się zabrać za czujnik tylko gdzie on jest?

Wymienia się go w jakiś skomplikowany sposób?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 maja 2017, 06:44

dirtydiana, w V czujniki są z tyłu silnika zdaje się. Z tym że coś mi się wydaje że u Ciebie to jak najbardziej prawidłowy objaw, więc nie wiem co zyskasz wymieniając czujnik.

dirtydiana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53

Post autor: dirtydiana » 14 maja 2017, 09:29

PieterB pisze:dirtydiana, w V czujniki są z tyłu silnika zdaje się. Z tym że coś mi się wydaje że u Ciebie to jak najbardziej prawidłowy objaw, więc nie wiem co zyskasz wymieniając czujnik.


PieterB, a co z temperaturą w korkach okolice 100 to nie jest zbyt wysoka temperatura? Naczytałem się o przegrzewających V-kach i teraz obserwuję ten wskaźnik :) Jeżeli ten typ tak ma to nie będę kombinował :)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 14 maja 2017, 10:28

W nowszych Audi/VW byś nawet nie zobaczył tego skoku temperatury, bo tam wskaźnik pokazuje równo 90 przy rzeczywistych temperaturach 85-105 stopni aby nikt nie panikował tak jak ty.

A jak włącza się wiatrak zanim zacznie wrzeć płyn to nic się silnikowi nie stanie. Nawet silniki z elektronicznie sterowanym termostatem utrzymują temperaturę ponad 100 stopni przy normalnej jeździe.

dirtydiana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53

Post autor: dirtydiana » 14 maja 2017, 10:58

maciek889 pisze:W nowszych Audi/VW byś nawet nie zobaczył tego skoku temperatury, bo tam wskaźnik pokazuje równo 90 przy rzeczywistych temperaturach 85-105 stopni aby nikt nie panikował tak jak ty.

A jak włącza się wiatrak zanim zacznie wrzeć płyn to nic się silnikowi nie stanie. Nawet silniki z elektronicznie sterowanym termostatem utrzymują temperaturę ponad 100 stopni przy normalnej jeździe.
Ok - dzięki za odpowiedz

Wiecie Panowie jak jest przy tak starym aucie, wolę dmuchać na zimne :)
Pozdrawiam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga