Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Gdzie znajduje się czujnik temperatury 2.8 AAH

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
dirtydiana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53

[B4 2.8 AAH] Gdzie znajduje się czujnik temperatury 2.8 AAH

Post autor: dirtydiana » 13 maja 2017, 23:56

Witam forumowiczów,
mam pytanko, gdzie znajduje się czujnik temperatury w silniku 2.8 AAH?

Mam problem gdyż auto podczas jazdy w korku dochodzi do 100 C i włącza wentylatory. Termostat nowy, płyn też. Trzeba się zabrać za czujnik tylko gdzie on jest?

Wymienia się go w jakiś skomplikowany sposób?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 maja 2017, 06:44

dirtydiana, w V czujniki są z tyłu silnika zdaje się. Z tym że coś mi się wydaje że u Ciebie to jak najbardziej prawidłowy objaw, więc nie wiem co zyskasz wymieniając czujnik.
WRC is for boys.
Group B was for men.

dirtydiana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53

Post autor: dirtydiana » 14 maja 2017, 09:29

PieterB pisze:dirtydiana, w V czujniki są z tyłu silnika zdaje się. Z tym że coś mi się wydaje że u Ciebie to jak najbardziej prawidłowy objaw, więc nie wiem co zyskasz wymieniając czujnik.


PieterB, a co z temperaturą w korkach okolice 100 to nie jest zbyt wysoka temperatura? Naczytałem się o przegrzewających V-kach i teraz obserwuję ten wskaźnik :) Jeżeli ten typ tak ma to nie będę kombinował :)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 14 maja 2017, 10:28

W nowszych Audi/VW byś nawet nie zobaczył tego skoku temperatury, bo tam wskaźnik pokazuje równo 90 przy rzeczywistych temperaturach 85-105 stopni aby nikt nie panikował tak jak ty.

A jak włącza się wiatrak zanim zacznie wrzeć płyn to nic się silnikowi nie stanie. Nawet silniki z elektronicznie sterowanym termostatem utrzymują temperaturę ponad 100 stopni przy normalnej jeździe.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

dirtydiana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53

Post autor: dirtydiana » 14 maja 2017, 10:58

maciek889 pisze:W nowszych Audi/VW byś nawet nie zobaczył tego skoku temperatury, bo tam wskaźnik pokazuje równo 90 przy rzeczywistych temperaturach 85-105 stopni aby nikt nie panikował tak jak ty.

A jak włącza się wiatrak zanim zacznie wrzeć płyn to nic się silnikowi nie stanie. Nawet silniki z elektronicznie sterowanym termostatem utrzymują temperaturę ponad 100 stopni przy normalnej jeździe.
Ok - dzięki za odpowiedz

Wiecie Panowie jak jest przy tak starym aucie, wolę dmuchać na zimne :)
Pozdrawiam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga