Witam forumowiczów,
mam pytanko, gdzie znajduje się czujnik temperatury w silniku 2.8 AAH?
Mam problem gdyż auto podczas jazdy w korku dochodzi do 100 C i włącza wentylatory. Termostat nowy, płyn też. Trzeba się zabrać za czujnik tylko gdzie on jest?
Wymienia się go w jakiś skomplikowany sposób?
[B4 2.8 AAH] Gdzie znajduje się czujnik temperatury 2.8 AAH
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
PieterB pisze:dirtydiana, w V czujniki są z tyłu silnika zdaje się. Z tym że coś mi się wydaje że u Ciebie to jak najbardziej prawidłowy objaw, więc nie wiem co zyskasz wymieniając czujnik.
PieterB, a co z temperaturą w korkach okolice 100 to nie jest zbyt wysoka temperatura? Naczytałem się o przegrzewających V-kach i teraz obserwuję ten wskaźnik Jeżeli ten typ tak ma to nie będę kombinował
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W nowszych Audi/VW byś nawet nie zobaczył tego skoku temperatury, bo tam wskaźnik pokazuje równo 90 przy rzeczywistych temperaturach 85-105 stopni aby nikt nie panikował tak jak ty.
A jak włącza się wiatrak zanim zacznie wrzeć płyn to nic się silnikowi nie stanie. Nawet silniki z elektronicznie sterowanym termostatem utrzymują temperaturę ponad 100 stopni przy normalnej jeździe.
A jak włącza się wiatrak zanim zacznie wrzeć płyn to nic się silnikowi nie stanie. Nawet silniki z elektronicznie sterowanym termostatem utrzymują temperaturę ponad 100 stopni przy normalnej jeździe.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
Ok - dzięki za odpowiedzmaciek889 pisze:W nowszych Audi/VW byś nawet nie zobaczył tego skoku temperatury, bo tam wskaźnik pokazuje równo 90 przy rzeczywistych temperaturach 85-105 stopni aby nikt nie panikował tak jak ty.
A jak włącza się wiatrak zanim zacznie wrzeć płyn to nic się silnikowi nie stanie. Nawet silniki z elektronicznie sterowanym termostatem utrzymują temperaturę ponad 100 stopni przy normalnej jeździe.
Wiecie Panowie jak jest przy tak starym aucie, wolę dmuchać na zimne
Pozdrawiam