Witam forumowiczów,
mam pytanko, gdzie znajduje się czujnik temperatury w silniku 2.8 AAH?
Mam problem gdyż auto podczas jazdy w korku dochodzi do 100 C i włącza wentylatory. Termostat nowy, płyn też. Trzeba się zabrać za czujnik tylko gdzie on jest?
Wymienia się go w jakiś skomplikowany sposób?
[B4 2.8 AAH] Gdzie znajduje się czujnik temperatury 2.8 AAH
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
PieterB pisze:dirtydiana, w V czujniki są z tyłu silnika zdaje się. Z tym że coś mi się wydaje że u Ciebie to jak najbardziej prawidłowy objaw, więc nie wiem co zyskasz wymieniając czujnik.
PieterB, a co z temperaturą w korkach okolice 100 to nie jest zbyt wysoka temperatura? Naczytałem się o przegrzewających V-kach i teraz obserwuję ten wskaźnik Jeżeli ten typ tak ma to nie będę kombinował
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W nowszych Audi/VW byś nawet nie zobaczył tego skoku temperatury, bo tam wskaźnik pokazuje równo 90 przy rzeczywistych temperaturach 85-105 stopni aby nikt nie panikował tak jak ty.
A jak włącza się wiatrak zanim zacznie wrzeć płyn to nic się silnikowi nie stanie. Nawet silniki z elektronicznie sterowanym termostatem utrzymują temperaturę ponad 100 stopni przy normalnej jeździe.
A jak włącza się wiatrak zanim zacznie wrzeć płyn to nic się silnikowi nie stanie. Nawet silniki z elektronicznie sterowanym termostatem utrzymują temperaturę ponad 100 stopni przy normalnej jeździe.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
Ok - dzięki za odpowiedzmaciek889 pisze:W nowszych Audi/VW byś nawet nie zobaczył tego skoku temperatury, bo tam wskaźnik pokazuje równo 90 przy rzeczywistych temperaturach 85-105 stopni aby nikt nie panikował tak jak ty.
A jak włącza się wiatrak zanim zacznie wrzeć płyn to nic się silnikowi nie stanie. Nawet silniki z elektronicznie sterowanym termostatem utrzymują temperaturę ponad 100 stopni przy normalnej jeździe.
Wiecie Panowie jak jest przy tak starym aucie, wolę dmuchać na zimne
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga