[80 B4 ABK] Brak mocy, klekot jak w dieslu, szarpie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 sty 2017, 21:59
[80 B4 ABK] Brak mocy, klekot jak w dieslu, szarpie.
Witam! Dzisiaj jadąc w małą trasę 100 Km zauważyłem że audica dziwnie się zachowuje, przy ruszaniu z jedynki potrafiła się zmulić, obroty spadały do około 600RPM, silnik szarpał i klekotał.
Przeważnie po wciśnięciu sprzęgła i przegazowaniu problem ustawał, czasami jednak działo się to samo z wciśniętym sprzęgłem. Od około 1300 RPM do 2200 jest spokój, powyżej lub poniżej auto szarpie, zupełnie jak by gubiło zapłon. Jazda na 5 katorga, czasami pracuje równo a czasami szarpie. Przekaźnik 30 zamiennik, nieznany czujnik Halla i sonda lambda wymieniona przez poprzedniego właściciela. Ciekawostką jest fakt że już wcześniej miałem tak samo w cieplejsze i suchsze dni, po deszczu lub przy przymrozkach auto chodziło elegancko.
Kompresja: 14, 14, 13, 14
Planuję wymienić świece, kopułkę z palcem i cewkę na BERU, ale czy jest to wina zapłonu? Co mógłbym sprawdzić?
Pozdrawiam, Piotr.
Przeważnie po wciśnięciu sprzęgła i przegazowaniu problem ustawał, czasami jednak działo się to samo z wciśniętym sprzęgłem. Od około 1300 RPM do 2200 jest spokój, powyżej lub poniżej auto szarpie, zupełnie jak by gubiło zapłon. Jazda na 5 katorga, czasami pracuje równo a czasami szarpie. Przekaźnik 30 zamiennik, nieznany czujnik Halla i sonda lambda wymieniona przez poprzedniego właściciela. Ciekawostką jest fakt że już wcześniej miałem tak samo w cieplejsze i suchsze dni, po deszczu lub przy przymrozkach auto chodziło elegancko.
Kompresja: 14, 14, 13, 14
Planuję wymienić świece, kopułkę z palcem i cewkę na BERU, ale czy jest to wina zapłonu? Co mógłbym sprawdzić?
Pozdrawiam, Piotr.
Tez sprawdziłbym najpierw vagiem w miare możliwości. gdyby to był rozrząd to temperatura i pogoda nie grałaby roli. Moze niebieski czujnik temperatury do ecu? przepływomierz? Jesli to którys z nich to Vag napewno zdiagnozuje. Metoda prób i błędów moze byc czasochłonna i okazac sie niepotrzebnym wydatkiem więc lepiej zapłacic pare złociszy za podączenie i miec jak na papierze.... Albo tez silniczek krokowy, tez lubi psocic...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 sty 2017, 21:59
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 sty 2017, 21:59
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
CzeczenGrozny, hehe dalej coś nie teges kombinujesz, ale ok
Jeśli chodzi o błędy to pokazywały tylko że kodami migowymi tak jak w wersjach na mechanicznym wtrysku - mowa tu o digi I ale ja w 80 tego nie spotkałem i nie wiem czy było.
W golfach tak widziałem taki coś. Fakt nie podłączałem jeszcze abk z 91 bo najstarszy jaki miałem to 92 i normalnie wsio chodziło i bloki pomiarowe również.
Jeśli chodzi o błędy to pokazywały tylko że kodami migowymi tak jak w wersjach na mechanicznym wtrysku - mowa tu o digi I ale ja w 80 tego nie spotkałem i nie wiem czy było.
W golfach tak widziałem taki coś. Fakt nie podłączałem jeszcze abk z 91 bo najstarszy jaki miałem to 92 i normalnie wsio chodziło i bloki pomiarowe również.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 sty 2017, 21:59
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Mareczeq, bo ludzie bzdury piszą i nikt nie zna nazewnictwa to jest zawór biegu jałowego a nie silniczek krokowy - zupełnie inna zasada działania.
proszę http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A80Q/1994 ... 3/133010#1
co nie zmienia faktu że to mało prawdopodobne by to on był przyczyną u kolegi
proszę http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A80Q/1994 ... 3/133010#1
co nie zmienia faktu że to mało prawdopodobne by to on był przyczyną u kolegi