[B3 2.3 NG] Wtryski od vr5 do 2.3 r5. czy to wykonalne?
[B3 2.3 NG] Wtryski od vr5 do 2.3 r5. czy to wykonalne?
Planuje przerobić uklad wtryskowy od vr5 i zamontować w 2.3 zamiast mechanicznego wtrysku.
Czy warto wydawać pieniądze. I bawić się w to czy lepiej odświeżyć stary wtrysk.
Czy warto wydawać pieniądze. I bawić się w to czy lepiej odświeżyć stary wtrysk.
Karol
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Trzeba by dorzucić koło dla indukcyjnego czujnika położenia wału i przerobić aparat aby robił jako czujnik wałka (założyć/dorobić tarczę z jednym okienkiem. Może byłaby szansa aby to działało z pomocą korekt z sondy lambda.
Jeszcze można pomyśleć o digifancie z wczesnych VW transporterów 2.5 benzyna.
Tylko jeden i drugi będzie niezbyt kompatybilną przepustnicę z kolektorem od NG.
Jeszcze można pomyśleć o digifancie z wczesnych VW transporterów 2.5 benzyna.
Tylko jeden i drugi będzie niezbyt kompatybilną przepustnicę z kolektorem od NG.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
jak chcesz wydać 5000 na efi z vr5, to juz lepiej zainwestuj w ITB, auto zacznie jechac jak wsciekle i będzie brzmiec baniecznie.
a jesli chcesz efi to bierz z ottomotive, po co tak sobie robic pod gorke?
a odpowiadajac na pytanie - jest to mozliwe, ale nic, poza wtryskami, ktore i tak musialyby byc zalozone przez przejsciowki nie bedzie pasowac p&p. Ale tak, jak jestes uparty jak osiol, to da się.
a jesli chcesz efi to bierz z ottomotive, po co tak sobie robic pod gorke?
a odpowiadajac na pytanie - jest to mozliwe, ale nic, poza wtryskami, ktore i tak musialyby byc zalozone przez przejsciowki nie bedzie pasowac p&p. Ale tak, jak jestes uparty jak osiol, to da się.
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Bardziej chodzi mi o przerobienie mechanicznego wtrysku na elektryczny.
mam taki sterownik "Digital ECU Cheater I E"
podobno przy jego pomocy mogę to zrobić.
Na stronie www.ottomotive.pl jest instrukcja.
Przy okazji mam to złożone na innym silniku.
mam taki sterownik "Digital ECU Cheater I E"
podobno przy jego pomocy mogę to zrobić.
Na stronie www.ottomotive.pl jest instrukcja.
Przy okazji mam to złożone na innym silniku.
Karol
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga