[B3 2.3 NG] Wtryski od vr5 do 2.3 r5. czy to wykonalne?
[B3 2.3 NG] Wtryski od vr5 do 2.3 r5. czy to wykonalne?
Planuje przerobić uklad wtryskowy od vr5 i zamontować w 2.3 zamiast mechanicznego wtrysku.
Czy warto wydawać pieniądze. I bawić się w to czy lepiej odświeżyć stary wtrysk.
Czy warto wydawać pieniądze. I bawić się w to czy lepiej odświeżyć stary wtrysk.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Trzeba by dorzucić koło dla indukcyjnego czujnika położenia wału i przerobić aparat aby robił jako czujnik wałka (założyć/dorobić tarczę z jednym okienkiem. Może byłaby szansa aby to działało z pomocą korekt z sondy lambda.
Jeszcze można pomyśleć o digifancie z wczesnych VW transporterów 2.5 benzyna.
Tylko jeden i drugi będzie niezbyt kompatybilną przepustnicę z kolektorem od NG.
Jeszcze można pomyśleć o digifancie z wczesnych VW transporterów 2.5 benzyna.
Tylko jeden i drugi będzie niezbyt kompatybilną przepustnicę z kolektorem od NG.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
jak chcesz wydać 5000 na efi z vr5, to juz lepiej zainwestuj w ITB, auto zacznie jechac jak wsciekle i będzie brzmiec baniecznie.
a jesli chcesz efi to bierz z ottomotive, po co tak sobie robic pod gorke?
a odpowiadajac na pytanie - jest to mozliwe, ale nic, poza wtryskami, ktore i tak musialyby byc zalozone przez przejsciowki nie bedzie pasowac p&p. Ale tak, jak jestes uparty jak osiol, to da się.
a jesli chcesz efi to bierz z ottomotive, po co tak sobie robic pod gorke?
a odpowiadajac na pytanie - jest to mozliwe, ale nic, poza wtryskami, ktore i tak musialyby byc zalozone przez przejsciowki nie bedzie pasowac p&p. Ale tak, jak jestes uparty jak osiol, to da się.
Bardziej chodzi mi o przerobienie mechanicznego wtrysku na elektryczny.
mam taki sterownik "Digital ECU Cheater I E"
podobno przy jego pomocy mogę to zrobić.
Na stronie www.ottomotive.pl jest instrukcja.
Przy okazji mam to złożone na innym silniku.
mam taki sterownik "Digital ECU Cheater I E"
podobno przy jego pomocy mogę to zrobić.
Na stronie www.ottomotive.pl jest instrukcja.
Przy okazji mam to złożone na innym silniku.