Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] Wtryski od vr5 do 2.3 r5. czy to wykonalne?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Serj070
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 26 maja 2017, 09:43

[B3 2.3 NG] Wtryski od vr5 do 2.3 r5. czy to wykonalne?

Post autor: Serj070 » 30 maja 2017, 12:11

Planuje przerobić uklad wtryskowy od vr5 i zamontować w 2.3 zamiast mechanicznego wtrysku.
Czy warto wydawać pieniądze. I bawić się w to czy lepiej odświeżyć stary wtrysk.
Karol

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 30 maja 2017, 12:25

Policz sobie, czy warto i jedno i drugie kosztowne.
A80Q B3 AEB w eLPiGżi :) powoli się modernizuje.
200SX S13 SR20DET
Sprzedam częsci audi i nie tylko

Serj070
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 26 maja 2017, 09:43

Post autor: Serj070 » 30 maja 2017, 13:35

Ale czy to wykonalne.?
Karol

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 30 maja 2017, 13:52

Wtryski może i podejdą po odpowiednim przygotowaniu. Listwa już widzę, że nie po fotkach. Ale wiesz oczywiście, że musisz to czymś wysterować ?
A80Q B3 AEB w eLPiGżi :) powoli się modernizuje.
200SX S13 SR20DET
Sprzedam częsci audi i nie tylko

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 maja 2017, 18:59

Trzeba by dorzucić koło dla indukcyjnego czujnika położenia wału i przerobić aparat aby robił jako czujnik wałka (założyć/dorobić tarczę z jednym okienkiem. Może byłaby szansa aby to działało z pomocą korekt z sondy lambda.

Jeszcze można pomyśleć o digifancie z wczesnych VW transporterów 2.5 benzyna.

Tylko jeden i drugi będzie niezbyt kompatybilną przepustnicę z kolektorem od NG.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 maja 2017, 19:45

Macku a mapy startowe, adaptacyjne? to jest niewykonalne cały ECU do przeprogramowania.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 30 maja 2017, 22:26

jakie ludzie mają dziwne pomysły... a EFI z ottommotive leży i prosi żeby je kupić...
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 31 maja 2017, 16:17

Obrazek

Taniej Ci chyba wyjdzie takie zestaw kolego.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 31 maja 2017, 20:48

jak chcesz wydać 5000 na efi z vr5, to juz lepiej zainwestuj w ITB, auto zacznie jechac jak wsciekle i będzie brzmiec baniecznie. :)
a jesli chcesz efi to bierz z ottomotive, po co tak sobie robic pod gorke?
a odpowiadajac na pytanie - jest to mozliwe, ale nic, poza wtryskami, ktore i tak musialyby byc zalozone przez przejsciowki nie bedzie pasowac p&p. Ale tak, jak jestes uparty jak osiol, to da się.
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 31 maja 2017, 21:21

Ottomotive produkuje tylko sterowniki.
Reszte zestawów robi sporo osób. Nie tylko kętrzyn.

Serj070
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 26 maja 2017, 09:43

Post autor: Serj070 » 06 cze 2017, 20:34

Bardziej chodzi mi o przerobienie mechanicznego wtrysku na elektryczny.
mam taki sterownik "Digital ECU Cheater I E"
podobno przy jego pomocy mogę to zrobić.

Na stronie www.ottomotive.pl jest instrukcja.
Przy okazji mam to złożone na innym silniku.
Karol

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 06 cze 2017, 20:50

To pisz do mnie. Ogarniemy temat.

Serj070
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 26 maja 2017, 09:43

Post autor: Serj070 » 06 cze 2017, 21:28

emanuel33 pisze:To pisz do mnie. Ogarniemy temat.
W dziale silników R4 zrobię nowy temat do czwartku bo jeszcze koncepcja się zmienia co do Digital ECU. Muszę przygotować materiały. I z pewnością się do cb odezwę ;-)
Karol

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 06 cze 2017, 21:49

Żyję z tego, tak więc zapraszam. R4 i R5 to proste silniki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga