Witam czy ktoś może z szanownego grona ma ten sterownik w audi i działa mu to normalnie ?
Moja instalacja:
Compact plus
OMVL REG FAST
Reduktor Vito 150 KM
I niestety wszytsko zmontowane i pojawiły sie problemy, generalnie takj jakby sterownik gubił sygnał z wtrysków, podpięte zgodnie z instrukcja i nie działa.
Silnik kuleje na wolnych obrotach , dostaje złą dawkę paliwa.Po zwarciu miejsca gdzie wpiety jest sterownik LPG wszytsko działa normalnie. Macie jakieś pomysły ??
[B4 ABK]sterownik Compact plus problemy
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
beast, nie znam tego sterownika więc tu nie pomogę ale powodów kulawej pracy na wolnych na lpg może być sporo od wtryskiwaczy nie są ona za rewelacyjne chodź u mnie jakoś tam dawały radę po złą regulację.
Abk wymaga dobrej regulacji i szybkich wtryskiwaczy by wolne obr były stabilne - niestety.
Abk wymaga dobrej regulacji i szybkich wtryskiwaczy by wolne obr były stabilne - niestety.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
PieterBProblrm polega na tym ,że przy wpiętej centralce i na wolnych obr. na benzynie kuleje wobec czego nie da sie przeprowadzic prawidłowo konfiguracji na gazie przez komputer.
Wszytsko podpiete zgodnie z schematem:
Po zwarciu wtrysku tam gdzie jest wpiana centralka i odpięciu jej wszytsko chodzi OK. I opcje są dwie albo gdzieś jest błąd w sztuce i trzeba to podpiąć jakoś inaczej(moze jakiś szewski błąd) albo ta centralka compact plus wogóle nie nadaje sie do tego typu silnika i wtrysków full group.
Wszytsko podpiete zgodnie z schematem:
Po zwarciu wtrysku tam gdzie jest wpiana centralka i odpięciu jej wszytsko chodzi OK. I opcje są dwie albo gdzieś jest błąd w sztuce i trzeba to podpiąć jakoś inaczej(moze jakiś szewski błąd) albo ta centralka compact plus wogóle nie nadaje sie do tego typu silnika i wtrysków full group.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
aha sorry nie zrozumiałem a biegunowość na pewno odpowiednia?beast pisze:PieterBProblrm polega na tym ,że przy wpiętej centralce i na wolnych obr. na benzynie kuleje wobec czego nie da sie przeprowadzic prawidłowo konfiguracji na gazie przez komputer.
koledze kiedyś stag;a podpinałem i też były właśnie dziwne rzeczy i tak mi kolega Maciek napisał
maciek889 pisze: Tylko jak sprawdzać będziesz na którym jest zasilanie to najlepiej sprawdź małą żarówką/kontrolką podłączoną na plus akumulatora a drugim końcem podłączaj na wtyczkę wtryskiwacze i szukaj tego kabla na którym będzie migać gdy silnik pracuje.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak zacytował mnie PieterB, zobacz czy wpiąłeś się w sygnałowe przewody.
Nawet przy złym podłączeniu powinien dobrze pracować na benzynie. Dopiero po przełączeniu na lpg byłby cuda.
A czas wtrysku program dobrze pokazuje na wszystkich cylindrach?
Może emulator w sterowniku uszkodzony. Zawsze można dorobić sobie swój na przekaźniku.
Nawet przy złym podłączeniu powinien dobrze pracować na benzynie. Dopiero po przełączeniu na lpg byłby cuda.
A czas wtrysku program dobrze pokazuje na wszystkich cylindrach?
Może emulator w sterowniku uszkodzony. Zawsze można dorobić sobie swój na przekaźniku.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
OK sprawdze jak mówicie, no generalnie pokazuje czas wtrysku na paliwie(czy dobrze nie wiem , nie pamietam wartości) , tylko wyglada to tak ze w momencie kiedy wpiety jest sterownik od gazu we wtryski - jakby gubił sygnał (mam na mysli ten wtryskowy) i go przekłamywał, wyglada ,że w czasie kiedy podpiety jest sterownik on zakłoca sygnał i jest wtryskiwana zła dawka paliwa.Żeby sprawdzić czy jest ok podpiete ,próbowalismy zewrzeć te miejsca gdzie jest wpięty sterownik LPG na wtyczce od do sterownika i wtedy samochod chodzi normalnie na bendzynie.
Natomiast przez sterownik ni hu hu.
Natomiast przez sterownik ni hu hu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Kiedyś widziałem sterownik AC Stag, który nie dawał znaku życia poza tym że jeśli miał podłączone zasilanie z akumulatora to odcinał jeden wtryskiwacz benzynowy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga