Witam czy ktoś może z szanownego grona ma ten sterownik w audi i działa mu to normalnie ?
Moja instalacja:
Compact plus
OMVL REG FAST
Reduktor Vito 150 KM
I niestety wszytsko zmontowane i pojawiły sie problemy, generalnie takj jakby sterownik gubił sygnał z wtrysków, podpięte zgodnie z instrukcja i nie działa.
Silnik kuleje na wolnych obrotach , dostaje złą dawkę paliwa.Po zwarciu miejsca gdzie wpiety jest sterownik LPG wszytsko działa normalnie. Macie jakieś pomysły ??
[B4 ABK]sterownik Compact plus problemy
PieterBProblrm polega na tym ,że przy wpiętej centralce i na wolnych obr. na benzynie kuleje wobec czego nie da sie przeprowadzic prawidłowo konfiguracji na gazie przez komputer.
Wszytsko podpiete zgodnie z schematem:
Po zwarciu wtrysku tam gdzie jest wpiana centralka i odpięciu jej wszytsko chodzi OK. I opcje są dwie albo gdzieś jest błąd w sztuce i trzeba to podpiąć jakoś inaczej(moze jakiś szewski błąd) albo ta centralka compact plus wogóle nie nadaje sie do tego typu silnika i wtrysków full group.
Wszytsko podpiete zgodnie z schematem:
Po zwarciu wtrysku tam gdzie jest wpiana centralka i odpięciu jej wszytsko chodzi OK. I opcje są dwie albo gdzieś jest błąd w sztuce i trzeba to podpiąć jakoś inaczej(moze jakiś szewski błąd) albo ta centralka compact plus wogóle nie nadaje sie do tego typu silnika i wtrysków full group.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11731
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
aha sorry nie zrozumiałem a biegunowość na pewno odpowiednia?beast pisze:PieterBProblrm polega na tym ,że przy wpiętej centralce i na wolnych obr. na benzynie kuleje wobec czego nie da sie przeprowadzic prawidłowo konfiguracji na gazie przez komputer.
koledze kiedyś stag;a podpinałem i też były właśnie dziwne rzeczy i tak mi kolega Maciek napisał
maciek889 pisze: Tylko jak sprawdzać będziesz na którym jest zasilanie to najlepiej sprawdź małą żarówką/kontrolką podłączoną na plus akumulatora a drugim końcem podłączaj na wtyczkę wtryskiwacze i szukaj tego kabla na którym będzie migać gdy silnik pracuje.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4753
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak zacytował mnie PieterB, zobacz czy wpiąłeś się w sygnałowe przewody.
Nawet przy złym podłączeniu powinien dobrze pracować na benzynie. Dopiero po przełączeniu na lpg byłby cuda.
A czas wtrysku program dobrze pokazuje na wszystkich cylindrach?
Może emulator w sterowniku uszkodzony. Zawsze można dorobić sobie swój na przekaźniku.
Nawet przy złym podłączeniu powinien dobrze pracować na benzynie. Dopiero po przełączeniu na lpg byłby cuda.
A czas wtrysku program dobrze pokazuje na wszystkich cylindrach?
Może emulator w sterowniku uszkodzony. Zawsze można dorobić sobie swój na przekaźniku.
OK sprawdze jak mówicie, no generalnie pokazuje czas wtrysku na paliwie(czy dobrze nie wiem , nie pamietam wartości) , tylko wyglada to tak ze w momencie kiedy wpiety jest sterownik od gazu we wtryski - jakby gubił sygnał (mam na mysli ten wtryskowy) i go przekłamywał, wyglada ,że w czasie kiedy podpiety jest sterownik on zakłoca sygnał i jest wtryskiwana zła dawka paliwa.Żeby sprawdzić czy jest ok podpiete ,próbowalismy zewrzeć te miejsca gdzie jest wpięty sterownik LPG na wtyczce od do sterownika i wtedy samochod chodzi normalnie na bendzynie.
Natomiast przez sterownik ni hu hu.
Natomiast przez sterownik ni hu hu.