[B4 1.9 1Z] Przerabiamy Boscha na Pierburga - co i jak?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34
Panowie mam problem zacząłem ogarniać instalację wewnątrz samochodu bo to co zrobił poprzedni właściciel to jakaś masakra, auto jest przerobione z BOSCHa na PIERDA, ale jest błąd, znaczy są 3 stałe: jeden to czujnik wysokości, drugi konektora DF na altku i przełącznika pedłu hamulca, ale jest błąd też potencjometru pedału przyspieszenia, nie pamiętam jak dokładnie brzmi, jak ten błąd jest to vag przy pełnym wciśnięciu pedału przyspieszenia pokazuje 68% i reakcja na pedał jest bardzo powolna, bez tego błędu pokazuje 100% i reaguje normalnie, na zdjęciu powyżej widać przewody obcięte, teraz nie wiem czy jest to wiązka z boscha z wtyczką ECU pierda, o ile były inne, do czego są te przewody i też nie działają mi świece w zimie. Jak ten problem rozwiązać ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Żeby wiedziec gdzie go wpiać ,musisz sprawdzić dokąd ten przewód prowadzi i co zasila ....ogólnie to kolor czarny czy brązowy to zwykle "masa " a świece pewnie po takim podłączeniu na dlużej, juz masz spaloneBlackSmoke89 pisze:Też mam problem ze świecami żarowymi.Przekładałem całą wiązkę z pierburga ale został mi jeden gruby czarny przewód i nie wiem gdzie go podłączyć.Jak podłącze go do skrzynki bezpieczników to grzeją swiece nom stop i rozładowuje akumulator.Wyjmowanie przekażników nic nie daje.Gdzie go wpiąć?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak ,wystarczy komp i nastawnik .Musisz mieć sterownik z 2,5 tdi AAT na indukcyjnym czyli 4A0907401E z wyłaczonym immo , prucz tego trzeba rozebrać wtykę kompa i przepiać 2 kabelki .Sterownik bez immo mam jakbyś nie miał ,może być i ori i z modemmantix pisze:Panowie jak wygląda przekładka w silniku AAT 2,5 R5? Wystarczy nastawnik i komp?